Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może to być to że mogły się naderwać nity w środkowej części tarczy, a nie ślizga sprzęgło. Lub może łożysko oporowe jak wciśniesz i trzymasz to też słychać zgrzyt

Opublikowano
na wszystkich biegach sie tak dzieje?

czy jak ci zgrzyta to wtedy masz właczony przedni naped?

ile ma mth na liczniku?

noom na wszystkich nie ma różnicy czy na napędzie czy bez- tak jakby sprzegło się slizgalo0 ma 600mtg

Opublikowano

my mielismy podobny przypadek tylko ze w kombajnie, jak np. jechalismy pod gore to zaczynal tak szarpac, pierwsze myslelismy ze to wina pasów jezdnych, ale po ich wymianie dalej tak sie robilo i okazalo sie ze to tarcza....... ;) niestety była juz tak zdarta ze zaczeła rysowac po tym metalu ;/

jezeli w twoim przypadku to wina tarczy to bym ja zaraz wymienił bo potem ci te nity porysuja ta blache o która one trze

Opublikowano

ja mam tak samo przy moim zetorze 6340 z turem ale mi sie wydaje że piszczy tylko pod obciążeniem sąsiad ma zetora 5340 z turem i to samo sie dzieje

 

Nie wiem ale chyba to jest wina tarcz ślizgają sie albo łożysko oporowe

ale co zrobi aby nie piszczało podciągnąć tarcze

Opublikowano

ja miałem tak w c-330. A co według was może sie dziać w moim zetorze, że podczas wolniejszego puszczania sprzegla podczas ruszania pod obciazeniem czuć swąd sprzęgła? czyżby czas wymiany? w c-330 taki swad było czuć dopiero po ok 8 sekundach to gdzies juz po 4 ;/

Opublikowano
ja miałem tak w c-330. A co według was może sie dziać w moim zetorze, że podczas wolniejszego puszczania sprzegla podczas ruszania pod obciazeniem czuć swąd sprzęgła? czyżby czas wymiany? w c-330 taki swad było czuć dopiero po ok 8 sekundach to gdzies juz po 4 ;/

 

raczej nadeszdł czas wymiany ;)

Opublikowano

Mam problem zauważyłem że w moim Zetorze 6340 dziwnie piszczy sprzęgło pod obciążeniem . Co może być przyczynom tego dziwnego piszczenia ,, Może źle wyregulowane sprzęgło "

 

PS Jak można dobrze wyregulować samemu sprzęgło w zetorze 6340

​Tematy połączone

  • Like 1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Na pewno jest źle wyregulowane jak piszczy pod obciążeniem..

Opublikowano
Łożysko oporowe...

 

Dokładnie.... rok temu miałem ten sam przypadek na początku gdy mi zaczeło piszczeć nasmarowałem to łożysko przez okienko za pomocą szczykawki i długiej rurki i po nasmarowaniu bez piszczenia przejechałem jeszcze około 15 mth ale później podczas koszenia łąk przy nawrocie straciłem sprzęgło. Po rozpołowieniu ciągnika okazało sie ze łożysko sie zapiekło jednak po czym temperatura zrobiła swoje i sie tracz sprzęgłowa sie rozleciała. Radze ci rozpołowić ciągnik i wymienić to łożysko

Opublikowano
Łożysko oporowe...

 

 

Łożysko oporowe a co morze być w nim nie tak jak je naprawić

 

PS jak mogło sie zapiec moj traktor ma zaledwie 1000 Mtg

Opublikowano

lozyska nie mozna nasmarowac bo jest kryte.a olejem to tylko przesuw sie smaruje.obejrzyj przez okienko stan lapek sprzegla jesli sa zdarte to czeka cie rozjazd.ewentualnie jedna z lapek moze byc zle ustawiona i wtedy wystarczy wyregulowac.1000 mtg przy dzisiejszej jakosci czesci to duzo

Opublikowano
Mam problem zauważyłem że w moim Zetorze 6340 dziwnie piszczy sprzęgło pod obciążeniem . Co może być przyczynom tego dziwnego piszczenia ,, Może źle wyregulowane sprzęgło "

 

PS Jak można dobrze wyregulować samemu sprzęgło w zetorze 6340

 

Ale tylko pod obciazeniem?U mnie w zetorze piszczalo ale po tym jak ojciec cos tam regulowal bo ciagnelo(jak sie pozniej okazalo to nie w ta strone krecil :D )Tylko ze u mnie to nie bylo roznicy czy to pod obciazeniem czy bez.Pozniej ojciec tam pokrecil i juz jest wszystko ok :) Na twoim miejscu zaczal bym od tego-bo jak rozpolowisz to moze sie okazac ze jest tam ok :D

 

A jesli to wyregulowanie nie pomoze to tak jak panowie wczesniej pisali-lozysko oporowe.

Opublikowano (edytowane)

A więc tak jak zetor ma nieźle dociążony tył i jak sie zaciągnie sprzęgło od wałka i włonczy np :włanczam 2 i puszczam sprzęgło to zetor nawet nie srgnie a jak puszcze sprzęgło to normalnie chodzi nie wiem co sie dzieje

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano
A więc tak jak zetor ma nieźle dociążony tył i jak sie zaciągnie sprzęgło od wałka i włonczy np :włanczam 2 i puszczam sprzęgło to zetor nawet nie srgnie a jak puszcze sprzęgło to normalnie chodzi nie wiem co sie dzieje

Które, kiedy puszczasz, bo z treści nie dowiedziałem się

Opublikowano

Np : jak mam 8t obornika na tyle i zaciągam sprzęgło od wałka i wżucam bieg to w ogóle nie rusza. Nie umiem tego lepiej wytłumaczyć ;/

 

Bo niby sprzęgło od biegów a sprzegło od wałka to to samo

Opublikowano
Np : jak mam 8t obornika na tyle i zaciągam sprzęgło od wałka i wżucam bieg to w ogóle nie rusza. Nie umiem tego lepiej wytłumaczyć ;/

 

Bo niby sprzęgło od biegów a sprzegło od wałka to to samo

To ręczne chyba za mocno podciągnięte, jak popuszczasz to kiedy zaczyna ruszać, w jakim położeniu dźwigni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JasiekAgriculture
      Witam mam problem z ciagnikem same Explorer 60 88r mam spory luz na pedale sprzęgła przez co rewers wchodzi ciezkawo z lekkim zgrzytem wie ktoś może jak podregulowac pedał lub co innego zrobić? 
       
    • Przez Konrad1245
      Witam mam taki problem gdyż ciagnik jest niby na luzie ale gdy puszczam sprzęgło nadal jedzie dodam ze nie mogę wbić zadnego innego biega chyba się zakleszczyły biegi jeśli tak to jak do tego się zabrać żeby je odkleszczyc pomocy 
    • Przez staszek87
      Witam. Mam problem ze skrzynia biegow Range Command. Na plaskim terenie dziala bez zarzutu jak ciagnik stoi z górki ciezko jest wbic jazde do tylu. Skrzynia wyskakuje na N. Kiedy stoi pod górkę zdarza sie choc rzadziej problem z ruszeniem do przodu również po zalaczeniu rewersu i puszczeniu sprzegla wyskakuje na N. Skrzynia sie kalibruje bez problemu. Poziom oleju centymetr od max. Olej na skrzyni wymieniany ok 800mth filtr 200mth temu. Serwis nie wykryl błędów. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
    • Przez Kobra66
      Witam! Potrzebuję pomocy odnośnie sprzęgła a mianowicie ciągnik kupiony z rozsypanym sprzęgłem czyli nie na chodzie, sprzęgło udało się poskładać ale nie wiem jak mają być powkręcane śrubki regulacyjne w dźwigienkach aby nie były za długie lub za krutkie i jeszcze jedna sprawa jak prawidłowo krok po kroku wyregulować sprzęgło 1i 2 stopień. I czy da się je wyregulować przed spułowieniem czy tylko i wyłącznie po społowieniu ciągnika. Wszystkie informacje będą cenne gdyż nie mam instrukcji obsługi a najlepiej by było jakby było coś z instrukcji napraw. Jeżeli ktoś posiadał by coś takiego to będę wdzięczny, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v