Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rival1120

Podnośnik w MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rival1120    0

Witam, mam problem z podnośnikiem w mtz 82 z 1993 roku, wyjęłem siłownik, żeby powymieniać gumki, ponieważ gdy podniosłem coś ciężkiego to tylko pykał i powoli opuszczał się, po założeniu go z powrotem wszystko działało jak powinno, pojechałem na pole, przejechałem 2 razy w koło z agregatem uprawowym i gdy chciałem podnieść to podniusł tylko około 3 cm i dalej nie da rady, rozebrałem ponownie siłownik ale tam wszystko jest w pożądku, dodam, że nigdzie nie ma żadnego wycieku, jaka może byc przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0

Pompa od hydrauliki. A jak ze stanem oleju w zbiorniku?

 

 

Na górnej kresce miarki.

Ale jeżeli to pompa to dlaczego gdy podniosę same belki to podnośnik nie daje rady ich utrzymać i opuszczają się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Indiana    7

Jeśli podnosi, a nie utrzymuje, zaś siłownik jest OK- to tak jak kolega wyżej napisał- rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0

Byłem z tym u mechanika, powiedział, że to nie wina siłownika tylko rozdzielacza, ale nie wiadomo którego, kazał mi odkręcić dość gróby, owalny dekielek przykręcony na dwie śruby i pod nim powinno być zaworek, ale gdzie ten dekielek jest, na którym rozdzielaczu i w którym miejscu?

 

Znalazłem taki schemat:

schemat

Czy ten zaworek to to całe w lewym, dolnym rogu i czy będe musiał rozbierać rozdzielacz żeby się do niego dostać?

Edytowano przez rival1120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

Jest to na tym rozdzielaczu koło pedała sprzęgła, z lewej strony kierownicy, są tam 2 śruby bodajże na 14 klucz które idą pod kątem, odkręcasz ten dekielek i tam masz taki "zaworek" który może byc już wyrobiony. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

a co ma ten zaworek współnego z opadaniem? nic! nie ruszaj tego bo pokręcisz, podniesiesz ciśnienie i może Ci nawet rozerwać pompę

 

nie wiem co Ty tam przy okazji porozkręcałeś ale wydaje mi się że mogłeś coś przestawić na regulatorze co jest pod siedzeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0

Problem rozwiązany, po trzech dniach ciężkiej pracy wymieniłem pompę na nową i wszystko śmiga.

Jeżeli komuś przytrafi się coś takiego jak mnie, to radzę pożyczyć od mechanika ciśnieniomierz i sprawdzić ciśnienie na rozdzielaczu pod kierownicą i pod siedzeniem, prawidłowe to około 150-180.

Edytowano przez rival1120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×