Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rival1120

Podnośnik w MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rival1120    0

Witam, mam problem z podnośnikiem w mtz 82 z 1993 roku, wyjęłem siłownik, żeby powymieniać gumki, ponieważ gdy podniosłem coś ciężkiego to tylko pykał i powoli opuszczał się, po założeniu go z powrotem wszystko działało jak powinno, pojechałem na pole, przejechałem 2 razy w koło z agregatem uprawowym i gdy chciałem podnieść to podniusł tylko około 3 cm i dalej nie da rady, rozebrałem ponownie siłownik ale tam wszystko jest w pożądku, dodam, że nigdzie nie ma żadnego wycieku, jaka może byc przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    7

Pompa od hydrauliki. A jak ze stanem oleju w zbiorniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0

Pompa od hydrauliki. A jak ze stanem oleju w zbiorniku?

 

 

Na górnej kresce miarki.

Ale jeżeli to pompa to dlaczego gdy podniosę same belki to podnośnik nie daje rady ich utrzymać i opuszczają się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

1410    9

W rozdzielacz moze byc pęknęta tuleja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    7

Jeśli podnosi, a nie utrzymuje, zaś siłownik jest OK- to tak jak kolega wyżej napisał- rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0
(edytowany)

Byłem z tym u mechanika, powiedział, że to nie wina siłownika tylko rozdzielacza, ale nie wiadomo którego, kazał mi odkręcić dość gróby, owalny dekielek przykręcony na dwie śruby i pod nim powinno być zaworek, ale gdzie ten dekielek jest, na którym rozdzielaczu i w którym miejscu?

 

Znalazłem taki schemat:

schemat

Czy ten zaworek to to całe w lewym, dolnym rogu i czy będe musiał rozbierać rozdzielacz żeby się do niego dostać?

Edytowano przez rival1120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

Jest to na tym rozdzielaczu koło pedała sprzęgła, z lewej strony kierownicy, są tam 2 śruby bodajże na 14 klucz które idą pod kątem, odkręcasz ten dekielek i tam masz taki "zaworek" który może byc już wyrobiony. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0

A gdy już odkręce ten dekielek to co mam zrobić dalej z tym zaworkiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    141

a co ma ten zaworek współnego z opadaniem? nic! nie ruszaj tego bo pokręcisz, podniesiesz ciśnienie i może Ci nawet rozerwać pompę

 

nie wiem co Ty tam przy okazji porozkręcałeś ale wydaje mi się że mogłeś coś przestawić na regulatorze co jest pod siedzeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0
(edytowany)

Problem rozwiązany, po trzech dniach ciężkiej pracy wymieniłem pompę na nową i wszystko śmiga.

Jeżeli komuś przytrafi się coś takiego jak mnie, to radzę pożyczyć od mechanika ciśnieniomierz i sprawdzić ciśnienie na rozdzielaczu pod kierownicą i pod siedzeniem, prawidłowe to około 150-180.

Edytowano przez rival1120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.