Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam zetora 12245 tzw szóstka mam problem tego typu ze po długiej pracy przedni napęd sie nie chce wyłączyć a jak już się wyłączy to przód szarpie na zakrętach tak jak by trochę jeszcze łapał co się może dziać bo pod obciążeniem działa idealnie

Opublikowano

koledzy mam taki sam problem w moim 914 jak ma ciężej to staje mikropompka nowa co to może być?? czy kolega @ursus 1014ieco410 naprawił już swojego 1014 byłbym wdzięczny za jakąś pomoc

Opublikowano

Odświeżę temat bo mam podobny problme w 904 tak samo wczoraj chciałem wyciągnąc obalone drzewo które wpadło do stawu i napęd włączony a nie ciągnie znowusz w błocie jezdziłem z turem niby ciągnoł ale rużnie jest raz ciągnie raz nie, a jak jechałem na 4 włączyłem na chwilek było go słychać ze pracuje.Ale nie tylko z tym jest problem bo juz jak go kupiliśmy to nie używalismy wzmacniacza momentu bo sie slizgał a juz na wiosne niemoglem orać ciągle sie slizgał a był wyłączony, ciagnik stawał dolweałem oleju ale za bardzo efektu nie było,dziwne jest to że wom działa pieknie z rok temu rozpadł mi sie przekaznik przy rozżutniku i ta połówka od ciągnika uderzyła gdzies o remię od podnosnika nic sie niestało niebył na duzych obrotach więc niewiem co jest winne ale w napędzie pewnie sie slizga sprzęgiełko napęd jest tego starszego typu jak w c-385. a co do tej kontrolki mikro pompoki to gdzie to wkręić ?? niedawno w szkole w 914 bison tez niemogłem tego znaleść a czujnik włączonego napędu był w tej kostce

Opublikowano

sprzęgło kłowe i po temacie, przetestowałem w 1634, dziś cały dzień orka po górach , glina, raz w bagnie się utopiłem , a przedni ani razu nie przepościł, godne polecenia

Opublikowano

Ma ktoś foto jak/gdzie założyć ten oring 110x5 który idzie między przekładnia planetarną a zwrotnicą, bo wypadł mi jak robiłem przekładnie od zwrotnicy a w katalogu jest to słabo opisane. Nie chciałbym źle założyć bo może mnie to wiele roboty kosztować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MatiTM
      Witam!
      Podpowie ktoś jak wymienić osłonę gumową zwrotnicy resorowanej?
    • Przez ramzeus
      Witam.
      Zabrałem się wreszcie za przednią oś w moim traktorze C385 bez napędu, oś resorowana stary typ. Po rozebraniu okazało się, że tulejki przednią i tylna były jeszcze jako takie ale tuleja stalowa w osi była mocno wyklepana. Normalnie ścianka tej tulei ma mieć 10 mm a u mnie miejscami było ok 5mm. Nie było już czego ratować. Zastanawiałem się nad kupnem nowej jednak podjąłem decyzję o regeneracji poprzez wycięcie starej i wymianę tulei na nową. Jako materiał użyłem cylindra do siłownika hydraulicznego w środku fi 50 po zewnątrz 70 więc prawie gotowiec. Dałem do tokarza bo trzeba było obrobić czoła, wywiercić otwór pod sworzeń i w środku wyluzować zostawiając na końcach po 70mm wymiaru nominalnego pod sworzeń. Trzeba jeszcze z zewnątrz zebrać na długości 100 mm do średnicy 69mm to część, która wchodzi w oś. W zasadzie tyle, reszta to moja działka. Szlifierką kątową wyciąłem starą tuleję, wstawiłem nową i pozostało tylko zaspawać. Trzeba trochę podszlifować tarczą trzpieniową bo spawanie zawsze trochę zniekształci materiał. Tuleja jest w tolerancji H8 więc tak suwliwie pasuje do sworznia przed spawaniem. Gdyby komuś trzeba było kupić taką tuleję to najtaniej pewnie będzie w Bielsku Białej. Mają praktycznie wszystkie średnice dostępne z magazynu. Poniżej kilka fotek 


    • Przez superhiro2
      Witam, to już kolejna zwrotnica nieresorowana która pekła u mnie przy łożysku oporowym w ciągniku który pracuje z ładowaczem, w większości sklepów już tych zwrotnic nie ma bo wszystkie przez 10 lat wykupiłem, są tylko te resorowane. 
      Wie ktoś może czy zwrotnice resorowane mają tą samą średnicę co te nieresorowane, bo nie ukrywam że te resorowane można kupić już za 200 a nieresorowana tylko na zamówienie co najmniej 600.
    • Przez krycha2000
      Czy ktoś może polecić jakieś dobre gumy na przednią oś resorowaną do C 385, bo już nie mam siły wymieniać gum, które pękają co pół roku. Poradźcie coś, moż pasują od przegubów jakiegoś samochodu ?
    • Przez ursusikc330m
      Czy wie ktoś gdzie można dokupić samą cewkę do załączania napędu w dużym ursusie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v