Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Zastanawia mnie czy jest tam jakas blokada machanizmu...

W tym moście można założyć samoczynną krzywkową blokade a nawet dyferencjał Torsena, koszt ok. 700zł... Jak już walczyć o trakcje w tym traktorku to na całego :) ...gorzej ze skręcaniem :P

Opublikowano
w 330 brakuje mocy jak jedzie z 1 przyczepą a co dopiero muwic przedni napęd i pług

Też jestem takiego zdania. " Tu jest więcej zachodu przy tym przednim napędzie niż to wszystko warte"

Ale wiecie takie jest tylko moje zdanie.

Opublikowano

No fakt, tylko teraz jak ktos ma większa gospodarke to raczej sie nie bawi z tur`em jedosekcyjnym do C-330 tylko np. Tur 3 sekcyjny do 1224, no przynajmniej do jakiegos ciągnika co ma wspomaganie.

Opublikowano
wątpie żeby przód był zsynchronizowany z tyłem. można wyłączyć napęd??

wg mnie trzydziestka jest za słaba do przodniego napędu.

 

Popieram w 100% .Napewno cos to da ale wg. mnie to raczej duzo nie pomoze bo 30 KM to troche za mało na przedni i predzej sie zadusi jak zacznie ciagnac przód niz wyjedzie :P

Opublikowano

Naped napewno sie przydaje ale tylko w nielicznych sytuacjach.... Jesli ciapek pracuje przy turze to napewno bedzie to duzym plusem, tylko czy ta os wytrzyma :P a z plugiem w zupelnosci wystarcza naped na jedna os-zawsze mozna zalaczyc blokade. Nie liczac opruskiwacza czy tez prac np. przy suszeniu siana itp. :) Wedlug mnie zbyt mala moc i za malo sytuacji w ktorych przedni naped bedzie wykorzystany :)

Opublikowano

Ja kiedyś jak kupowałem Bizona to spotkałem się z T25 z przednim napędem pewnie dorabianym a ruski ma przecież jeszcze mniej mocy od c330 można by było spróbować założyć ale żeby traktor wytrzymał

Opublikowano
Ja kiedyś jak kupowałem Bizona to spotkałem się z T25 z przednim napędem pewnie dorabianym a ruski ma przecież jeszcze mniej mocy od c330 można by było spróbować założyć ale żeby traktor wytrzymał

Ruski jest dużo lżejszy i krótszy od c330 i tylne koła w standardzie też ma mniejsze a silnik jest żwawy więc w t25 bardziej przydałby się przedni napęd, i t25 były i są wersje 4x4 więc nic tutaj nie jest dorabiane.

 

na oponach 12,4 radialnych ciapek idzie jak pies i nie ma po co zakładac przodu do orania, na bagnie może by się przydał ale w polu nic nie da

Opublikowano

Co Władek ma żwawszy silnik??Pierwsze słyszę. :)

 

Jak miałbym zakładać 330 napęd to tylko do tura i od razu wspomaganie.A do pola nie zakładałbym bo 330 jest za słaba i tak czasem ledwo idzie z 2 skibami :P

Opublikowano
Co Władek ma żwawszy silnik??Pierwsze słyszę. :P

 

Jak miałbym zakładać 330 napęd to tylko do tura i od razu wspomaganie.A do pola nie zakładałbym bo 330 jest za słaba i tak czasem ledwo idzie z 2 skibami :)

co jak co w t25 koła częściej fruwają :) przy c330 raczej zwawszy, wszystko pięknie ciapek 4x4 do tura ale co z tą osią, trzeba by jakąś orginalną ursusowską belkową a jak jakieś cudo założycie to przy turze zaraz się rozleci :) , przednia oś bez napędu jest solidna w ciapku, więc z czego wziąśc taki przedni napęd i żeby nie kosztował więcej od samego ciapka :):)

Opublikowano
Skąd ta pewność że t-25 jest żwawszy od ciapka...??? :P:)

 

Jest jeszcze słabszy od C-330... :) :)

 

A t-25 nie miała fabrycznego napędu 4x4, a więc jest to dorabiane...!!!

Dokładnie to nie wiem ale jak prowadziliśmy Bizona to facet jechał to wyglądał jak oryginalny

Ruski to taki Kogut jak się rozpędzisz to każdy ciągnik prześcigniesz tylko mocno sztywny

Opublikowano
Dokładnie to nie wiem ale jak prowadziliśmy Bizona to facet jechał to wyglądał jak oryginalny

 

Wyglądać mógł, jak był robiony przez dobrego fachowca, ale oglądam różne ogłoszenia, zdjęcia i nie spotkałem się z tym, że t-25 ma fabryczny przedni napęd... :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v