Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
majzol    0

Witam wszystkich.

 

od niedawana jestem posiadaczem MF 6260. dodam ze to pierwszy ciagnik takiej klasy w moim gosp. podczas użytkowania zauważyłem pewien problem z podnosnikiem. po podniesieniu z kabiny na maxymalna wysokość ( pokretło wysokości jest ustawione na max) mam możliwość "dodatkowego" podniesienia o ok. 2-4 cm (mierzone na siłowniku) przez naduszenie przycisków na błotnikach. Jeśl w ten sposób podniose na maxa, to wtedy nie działa storowanie z kabiny. dopiero jak opuszcze na błotnikach o te 2-4 cm zaczyna mi dzialac sterowanie w kabinie.

czy ktoś spotkał sie z czyms takim ?? czy to normalne?? z gory dzieki za odpowiedzi.

 

 

ps. gdzie znajduje sie brzeczyk, który powinien brzeczyć po właczeniu hamulca ręcznego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

Normalne jest napewno to że jak będzies tak robił to możesz uszkodzić sterowanie UHR gdyż na błotnikach to ręcznie otwierasz i zamykasz elektrozawór i masz możliwość przesterować go do końca (sterowanie na błotnikach służy do podczepiania narzędzi a nie do zabawy) Pozdrawiam.

Edytowano przez mercedes250d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majzol    0

własnie podczas podczepianie to zauważylem i mnie zaciekawilo. dzieki za odpowiedz.

a co z tym brzeczykiem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawny    6

jak jest wlaczona amortyzacja podnosnika to wtedy nie podnosi do samej gory. Co do brzeczyka to szukaj w katalogu czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majzol    0

jak jest wlaczona amortyzacja podnosnika to wtedy nie podnosi do samej gory. Co do brzeczyka to szukaj w katalogu czesci.

 

 

Amortyzacja jest wyłączona. w katalogu jest w taki sposób zaznaczony ze nie wiem, ale zdaje mi sie ze w gdzies przednim panelu, pewnie koło bezpiecznikow, ale chciałbym sie upewnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

Brzęczyk znajduje się z prawej strony deski rozdzielczej, zdejmujesz ten boczny plastik, po lewej stronie są bezpieczniki.

Edytowano przez masseyferguson6140

Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dymek333
      Witam
      Jakiś czas temu kupiłem MFa 6480 dyna 6 z 2006 roku z przebiegiem 6000 mth. Problem polega na tym, że gdy olej w skrzyni osiągnie temperaturę około 35 stopni to giną połówki i mryga kontrolka od danego przełożenia na którym ciągnik się znajdował. Po zatrzymaniu się, wciśnięciu sprzęgła i poruszaniu potencjometrem od automatu problem znika, ale gdy minie około 10 min sytuacja się powtarza. Przy pługu czy gruberze nic się nie ślizga i traktor ciągnie tak jak powinien. Drugi mankament to bardzo nerwowe przerzucanie biegów, aż wyrywa z fotela. Próbowałem kalibrowac ale z marnym skutkiem. Zauważyłem też że podczas kalibracji zmieniają się parametry od automatu na DOT MATRIX ( potencjometr jest w pozycji neutralnej a wyświetlacz pokazuje tak jakby ktoś się nim bawił; czy tak ma byc ? ). Serwis z Korbankowa był cały dzień, ale rozłożył ręce i dowiedziałem się tylko tyle, że z podobnym przypadkiem się jeszcze nie spotkali. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś podobnym ?

       
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez Nowak5425
      Witam, Mam problem z Mf 5425. Problem polega na tym że giną kontrolki. Po przekreceniu kluczyka na zapłon zaświecą się wszystkie kontrolki i zgasną czyli problem nie polega na żarówkach. Gdy włączę przedni napęd czy światła itp nie zaświeca się kontrolka Nie ma kontrolki również od biegów polowe/szosowe ostatnio zaginęła również kontrolka od półbiegu. W czym może być problem ?
    • Przez witch
      Witam mam mf 6290 i ciagnik po odpaleniu na zimnym nie działa przedni napęd podczas hamowania a gdy ciągnik się rozgrzeje chwile pochodzi w polu przedni naped działa gdy nacisne na pedał hamulca co to może być? Myślałem ,że może coś z elektrozaworem albo cewką
    • Przez Nemo123
      Witam mam taki jak rozgrzeje się olej w skrzyni to zapala mi się kontrolka od zapchanego filtra oleju. Olej i filtry wymieniane jakieś 20h temu (olej Fuchs agrifarm stou 10w40, filtry ten puszkowy i ten mały wkład donaldson, duży wkład mann). Jak ciągnik chodzi pod ładowaczem czyli jakieś lekkie prace to nic się nie dzieje. Kontrolka zapala się przeważnie podczas transportu po przejechaniu 2-3 km. Przed wymianą oleju nic takiego się nie działo.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.