Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kuba330m

Głowice w zetorze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
głowice
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
martinezo    27

napisz o jakiego zetora chodzi oraz czy masz na myśli smarowanie klawiatury zaworów, czy coś innego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Z kanału olejowego silnika przez szklanki popychaczy, popychacze do klawiatury zaworów. W serii od 3xxx do 7xxx.

 

Chyba że w którymś jest inaczej to mnie poprawcie.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/agrofakt does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
sebe1033    75

seweryn 20 tamtędy wraca w odwrotnej kolejności ;) a olej w głowicy potrzebny jest tylko do smarowania dźwigienek i tulejek zaworów

Olej idzie z bloku kanałem poprzez głowicę w podstawę gdzie są zamocowane dźwigienki (bo kanały to nie tylko od chłodzenia są)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Tylko, że w głowicy powinien być jakiś otwór którym olej się dostaje, ja w sowich głowicach nie mam żadnej dziury, nie wiem jakim cudem jest tam smarowanie. Jutro zrobię fotkę głowicy i ją wstawię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

Kolego olej dostaje się poprzez kanał olejowy do klawiatury poprzez tzw mostki klawiatury chyba że są zapchane to się nie dostaje olej smaruje dźwigienki klawiatury troszkę zawory w prowadnicach i spływa do miski olejowej poprzez kanały po stronie gdzie masz laski popychaczy szklanki (popychacze) mają swoje kanały olejowe co są smarowane. A na marginesie o jaki model zetora Tobie chodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

z tego co pamiętam to szpilki mają inny rozmiar

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
przemol87    48

do c360 na pewno pasuje do 3011


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Czy końcówka wtryskiwacza włożona i obrócona w lewo lub w prawo, to będzie miało jakieś znaczenie przy spalaniu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Nie do końca rozumiem twoje pytanie, końcówka ma być ustawiona wg znaku na obudowie wtryskiwacza masz ryse i na końcówce też i to ma się zgrać razem i po dokręceniu powinno byc równo. na pewno to wpływa na pracę silnika,moc i na spalanie też bo paliwo może być źle rozpylone w innym ustawieniu.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    26

Głowica od 360 na pewno nie będzie pasować do zetora 5211 - inna średnica tulei , zetor ma większe średnice zaworów.

 

A co do tych końcówek , pewnie chodzi o odchylenie jakie jest możliwe całego "korpusu" wtryskiwacza w głowicy.W prawo i w lewo jest dosyć spore pole manewru.

Edytowano przez kuzaj63

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

O to mi chodziło, ma starej końcówce mam rysę i ona się zgrywała z ta na obudowie wtrysku.

Na nowych nie mam żadnej rysy, bo te końcówki mój tata znalazł a od czego one są to nie wiem <_< , ale ustawił je dziurami równo, że paliwo ma prosty przepływ.

Na starej końcówce pisało C DSL 150.A2, czy ktoś wie co ten zapis oznacza???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bubel500
      Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: 
      Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. 
      Pozdrawiam!
      Dodam tylko że  przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez Dewro
      Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

    • Przez krzeski
      Witam
      Wstyd sie przyznac ale rozebralem silnik w zetorku 7711 i nie pamietam jak byly zamontowane tloki i korbowody. kolejnosc znam ale nie pamietam w ktora strone maja byc oznaczenia (numery) na korbowodach od strony rozrusznika czy od strony pompy wtyskowej. tak samo mam problem z tlokami z ktorej strony ma byc literka grupy selekcyjnej.
    • Przez tre_k
      Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,
      ZDJĘCIE
      Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.