Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kuba330m

Głowice w zetorze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
głowice
martinezo    16

napisz o jakiego zetora chodzi oraz czy masz na myśli smarowanie klawiatury zaworów, czy coś innego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    678

Z kanału olejowego silnika przez szklanki popychaczy, popychacze do klawiatury zaworów. W serii od 3xxx do 7xxx.

 

Chyba że w którymś jest inaczej to mnie poprawcie.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    65

seweryn 20 tamtędy wraca w odwrotnej kolejności ;) a olej w głowicy potrzebny jest tylko do smarowania dźwigienek i tulejek zaworów

Olej idzie z bloku kanałem poprzez głowicę w podstawę gdzie są zamocowane dźwigienki (bo kanały to nie tylko od chłodzenia są)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Tylko, że w głowicy powinien być jakiś otwór którym olej się dostaje, ja w sowich głowicach nie mam żadnej dziury, nie wiem jakim cudem jest tam smarowanie. Jutro zrobię fotkę głowicy i ją wstawię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

Kolego olej dostaje się poprzez kanał olejowy do klawiatury poprzez tzw mostki klawiatury chyba że są zapchane to się nie dostaje olej smaruje dźwigienki klawiatury troszkę zawory w prowadnicach i spływa do miski olejowej poprzez kanały po stronie gdzie masz laski popychaczy szklanki (popychacze) mają swoje kanały olejowe co są smarowane. A na marginesie o jaki model zetora Tobie chodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

z tego co pamiętam to szpilki mają inny rozmiar

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    45

do c360 na pewno pasuje do 3011


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Czy końcówka wtryskiwacza włożona i obrócona w lewo lub w prawo, to będzie miało jakieś znaczenie przy spalaniu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Nie do końca rozumiem twoje pytanie, końcówka ma być ustawiona wg znaku na obudowie wtryskiwacza masz ryse i na końcówce też i to ma się zgrać razem i po dokręceniu powinno byc równo. na pewno to wpływa na pracę silnika,moc i na spalanie też bo paliwo może być źle rozpylone w innym ustawieniu.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    26

Głowica od 360 na pewno nie będzie pasować do zetora 5211 - inna średnica tulei , zetor ma większe średnice zaworów.

 

A co do tych końcówek , pewnie chodzi o odchylenie jakie jest możliwe całego "korpusu" wtryskiwacza w głowicy.W prawo i w lewo jest dosyć spore pole manewru.

Edytowano przez kuzaj63

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

O to mi chodziło, ma starej końcówce mam rysę i ona się zgrywała z ta na obudowie wtrysku.

Na nowych nie mam żadnej rysy, bo te końcówki mój tata znalazł a od czego one są to nie wiem <_< , ale ustawił je dziurami równo, że paliwo ma prosty przepływ.

Na starej końcówce pisało C DSL 150.A2, czy ktoś wie co ten zapis oznacza???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×