Zaloguj się, aby obserwować  
kuba330m

Głowice w zetorze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
głowice
martinezo    27

napisz o jakiego zetora chodzi oraz czy masz na myśli smarowanie klawiatury zaworów, czy coś innego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Z kanału olejowego silnika przez szklanki popychaczy, popychacze do klawiatury zaworów. W serii od 3xxx do 7xxx.

 

Chyba że w którymś jest inaczej to mnie poprawcie.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    114

seweryn 20 tamtędy wraca w odwrotnej kolejności ;) a olej w głowicy potrzebny jest tylko do smarowania dźwigienek i tulejek zaworów

Olej idzie z bloku kanałem poprzez głowicę w podstawę gdzie są zamocowane dźwigienki (bo kanały to nie tylko od chłodzenia są)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Tylko, że w głowicy powinien być jakiś otwór którym olej się dostaje, ja w sowich głowicach nie mam żadnej dziury, nie wiem jakim cudem jest tam smarowanie. Jutro zrobię fotkę głowicy i ją wstawię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

Kolego olej dostaje się poprzez kanał olejowy do klawiatury poprzez tzw mostki klawiatury chyba że są zapchane to się nie dostaje olej smaruje dźwigienki klawiatury troszkę zawory w prowadnicach i spływa do miski olejowej poprzez kanały po stronie gdzie masz laski popychaczy szklanki (popychacze) mają swoje kanały olejowe co są smarowane. A na marginesie o jaki model zetora Tobie chodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

z tego co pamiętam to szpilki mają inny rozmiar

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    64

do c360 na pewno pasuje do 3011


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Czy końcówka wtryskiwacza włożona i obrócona w lewo lub w prawo, to będzie miało jakieś znaczenie przy spalaniu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Nie do końca rozumiem twoje pytanie, końcówka ma być ustawiona wg znaku na obudowie wtryskiwacza masz ryse i na końcówce też i to ma się zgrać razem i po dokręceniu powinno byc równo. na pewno to wpływa na pracę silnika,moc i na spalanie też bo paliwo może być źle rozpylone w innym ustawieniu.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    31

Głowica od 360 na pewno nie będzie pasować do zetora 5211 - inna średnica tulei , zetor ma większe średnice zaworów.

 

A co do tych końcówek , pewnie chodzi o odchylenie jakie jest możliwe całego "korpusu" wtryskiwacza w głowicy.W prawo i w lewo jest dosyć spore pole manewru.

Edytowano przez kuzaj63

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

O to mi chodziło, ma starej końcówce mam rysę i ona się zgrywała z ta na obudowie wtrysku.

Na nowych nie mam żadnej rysy, bo te końcówki mój tata znalazł a od czego one są to nie wiem <_< , ale ustawił je dziurami równo, że paliwo ma prosty przepływ.

Na starej końcówce pisało C DSL 150.A2, czy ktoś wie co ten zapis oznacza???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Czy jest możliwość założenia LPG do tego ciągnika i czy było by to opłacalne?
      I jaki był by to koszt ?
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
    • Przez tre_k
      Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG
    • Przez lexiflexi
      Cześć. Mam taki problem ze w moim zetorze jest dość mało paliwa w odstojniku... niedawno kupiłem 5211 i tam jest pełny odstojnik (mowa tu o silniku który pracuje) w 7245 nawet połowy nie ma tego odstojniku... zaciekawiło mnie to... z góry dzięki za pomoc 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.