Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To tak jak u mnie... :( Na niskich nic nie czuć a przy ok 1500obr/min chce silnik z ramy wyrwać.Jak temu zaradzić? Silnik jest po całkowitej kapitałce i chodzi idealnie tylko te drgania :( Obstawiam koło zamachowe, gdyż przed remontem było tak samo...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Te silniki bez jednostki wyważającej niestety tak już mają. ;)

Opublikowano

Po przekroczeniu 1500-1600 obr. nie ma najmniejszych drgań, silnik chodzi pięknie, na wolnych obrotach też. Najgorszy moment to przejście właśnie przez obroty ok 1500-1600 Masakra :( Mówię silnik chce wyrwać z ramy, cała kabina drży maska błotniki wszystko.

Opublikowano

To u mnie tez tak jest ;)

 

Najbardziej odczuwalne są drgania gdy ciągnk jedzie na pusto albo z małym ciężarem , przejscie przez obroty 1700 jest najgorsze - widac po tłumiku ...

Za to w pracy pod obciążeniem już jest ok .

Opublikowano

Przeciwwagi przestano stosować około 90 roku. To nie ma znaczenia czy są czy ich nie ma, gdy ciągnik ma jednostkę wyważającą to drgania takie nie występują. Pracuje coś jak 6stka.

Opublikowano

Jakiś czas temu w naszym ursusie wymieniliśmy kompletne sprzęgło (felerne słoneczko) na cały układ od szóstki z 4 łapkami (teraz jest możliwość regulacji). (Koło, docisk, tarcza- wszystko) Ledwo się zmieściło w obudowę zostało po ok. centymetrze luzu po bokach. Drgania są identyczne nic się nie poprawiło. Ale teraz sprzęgło bierze jak poje*** Nie da się spalić praktycznie go :)

Opublikowano
W dniu 9.09.2011 o 22:00, pawlus224 napisał(a):

To u mnie tez tak jest ;)

 

Najbardziej odczuwalne są drgania gdy ciągnk jedzie na pusto albo z małym ciężarem , przejscie przez obroty 1700 jest najgorsze - widac po tłumiku ...

Za to w pracy pod obciążeniem już jest ok .

Wiem, że temat Stary, ale czy pamiętasz jaka była przyczyna?

Mam identyczny problem w MF6150 i wymieniłem już chyba wszystko i nadal to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez krycha2000
      Drodzy użytkownicy URSUSÓW mam pytanie czy olej w URSUS 1014 mierzy się na bagnecie wkręconym czy na bagnecie wykręconym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v