Skocz do zawartości

Polecane posty

michasko    1

Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszs88    3

my próbowaliśmy zrobić sami to nowy trzeba było kupić...i lepiej sam się za to nie bierz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

W Lublinie regenerują takie rzeczy, ojciec jeździł po części do Zwolenia i tam polecali jakąś firme z LBN, więc zastanów sie czy nie warto wysłać go do regeneracji albo znaleźć lepszy orbitrol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bobytempelton    158

Ciekawe co tam zrobią za te 120zł ?uszczelki? Większość ludzi myli problemy niedomagania regulatora przepływu(zaworu trójdrożnego) z orbitrolem i go rozbierają tym go psując. W orbitrolu oprócz uszczelek nie ma się bardzo co zepsuć chyba że paproch wpadnie. Pomyślcie sami w c362 ostrówkach, maszynach budowlanych orbitrole pracują codziennie od 30 lat i się nie psują a w kombajnie który pracuje 10-20 dni w roku przez 8-15 godz dziennie i sie ma zepsuć? zdarza sie ale w 99.9 % przypadków jest to wina REGULATORA PRZEPŁYWU który daje za mało za dużo lub wogule nie daje oleju na orbitrol tylko go gotuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się kolego "bobytempelton" w kombajnach orbitrole przeciekają i to w wielu przypadkach mowa o kombojnie BIZON gdy byś znał zasadę działania(i uszczelnienia) to byś wiedzial o co chodzi. a cieknie dlatego bo zbiornik z olejem jest wyżej niż cały układ hydrauliczny. w innych maszynach jest inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

u mnie lekko się poci od 25 lat czyli nowości kombajnu, jak dotąd wymieniłem raz uszczelki i nigdy nie miałem z nim problemów, a poza tym wg. ciebie 40 litrów leju czyli ok 50kg (troche przesadziłem) umieszczone ok 1m wyżej od orbitrola które daje ciśnienie statyczne ok 5 Pa , powoduje spluwanie uszczelek???? :lol: przecież jak pewnie wiesz zawory redukcyjne w kombajnie ustawione są nawet na 160at, i bez problemów uszczelki wytrzymują. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego 'bobytempelton'od około 15 lat naprawiam orbitrole i dlatego wiem co piszę w orbitrolu ciśnienie powoduje uszczelnienie jak w niektórych siłownikach lub pompach hydraulicznych dlatego brak ciśnienia jak to określiłeś 5Pa podczas długiego okresu spoczynku powoduje ten przeciek nie mówię o jakimś "spluwaniu uszczelek" tylko o swobodnym wypływie, oczywiscie w niektórych przypadkach. Główną przyczyną jest praca orbitrola w wysokiej temperaturze oleju niekiedy przekraczając wartość dopuszczalną (niski poziom brak chłodzenia)oring który jest odpowiedzialny za uszczelnienie traci swoje właściwości (robi się twardy)i już masz wyciek. Kolega "michasko" wyrażnie napisał że wyciek ma z orbitrola a ty twierdzisz że ma uszkodzony regulator przepływu.ale bez urazy Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

nie lepiej było dać gdzieś gdzie naprawiają takie rzeczy tylko odrazu kupować nowy. Mi naprawili za 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Ciekawe co tam zrobią za te 120zł ?uszczelki? Większość ludzi myli problemy niedomagania regulatora przepływu(zaworu trójdrożnego) z orbitrolem i go rozbierają tym go psując. W orbitrolu oprócz uszczelek nie ma się bardzo co zepsuć chyba że paproch wpadnie. Pomyślcie sami w c362 ostrówkach, maszynach budowlanych orbitrole pracują codziennie od 30 lat i się nie psują a w kombajnie który pracuje 10-20 dni w roku przez 8-15 godz dziennie i sie ma zepsuć? zdarza sie ale w 99.9 % przypadków jest to wina REGULATORA PRZEPŁYWU który daje za mało za dużo lub wogule nie daje oleju na orbitrol tylko go gotuje

 

 

Gdzie w Z058 jest regulator przepływu, bo temat jest o tym kombajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu_33    7

ja tam sam zrobiłem fakt ze jak pierwszy raz założyłem po rozebraniu to szarpało kierownicą, ale jeszcze raz go na warsztat i po dokładnym złożeniu po znakach jeździ do tej pory po co nowy jak można stary uszczelnic :D:D:D:D:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

to ja ci swoj wysle jak taki mechanik jestes złozysz mi go bo sie rozsypał ok? ile chcesz? ja załozyłem z MTZa cena ok 600zł kilka lat temu tylko niepasowyały gwinty to załozyłem redukcje i smiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1

We wsi Tuchola robią nowe orbitrole i regenerują. Mój znajomy zawozi swój i oddaje do regeneracji, a bierze inny po regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco7394    0

orbitrol mozna samemu uszczelnic i czesto sie to udaje tylko trzeba poszukac w nim znaki i przu skladanu nalezy ustawic ten tryb na znaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    8

Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło

 

W każdym bizonie zawsze sie leje olej z orbitrola...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik8888    2

witam.mam problem w rekordzie z ukladem kierowniczym.

problem polega na tym iz kola skrecaja sie tylko w prawa strone bez problemowo a w lewa strone nie da rady...nie idzie ukrecic!

wszystko bylo juz sprawdzone w zakladzie hydrauliki tzn orbitol pompa silownik, twierdza ze wszystko jest sprawne.

zwrotnice nie zatarte chodza lekko byly sprawdzone po zdjeciu silownika.

i teraz jest tak ze gdy zalze tyl kombajnu na lewarku to kola skrecaja sie w 2 strony bez zadnych oporów.gdy kombajn stoi normalnie w lewą strone nie da rady skrecic...

coz to moze byc za przyczyna???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    449

Jeżeli jest przeciek na wałku kierownicy to wymiana o-ringu (24*3 jak się nie mylę) i po problemie (1h pracy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miturskir    4

tak tylko po rozkręceniu dekielków i wymianie oringów wyleciało mi całe tłoczysko po ponownym skręceniu brak reakcji na skrxEt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    449

Jedna śruba jest z takim jakby "bolczykem" i pod nią jest kulka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek72511
      Witam. Ceny usług idą w góre i planujemy na nasze 12 ha kupic jakiegos bizonka na przyszły rok. Najche tniej bysmy kupili jakiegos za 20 tysiecy i wsadzic w niego z 10 żeby wiedzieć czym się jeździ. Uważacie że to dobry pomysł? Jakiego Bizona najbardziej polecacie w takiej cenie?
    • Przez Bimbollo
      Witam
      Tak jak w temacie zapowietrzył nam się DF 130 i nie wiemy jak go odpowietrzyć.
      Proszę o pomoc pozdrawiam.
    • Przez Bogdan675
      witam dzisiaj odpaliłem kombajn i nie działa wspomaganie kierownicy heder motowidła ok dolałem płynu bo było mało nic nie pomogło zbiornik z płynem mocno się grzeje .to mój pierwszy sezon jak go sprowadziłem to wszystko działało postał dwa miesiące i klapa może wymienić płyn w hydraulice pomocy
    • Przez mateuszsoja1
      Witam, kupię kombajn Bizon z056 z roku 90 z małym przebiegiem proszę pisać lub dzwonić 604-920-952
×