Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
nitek

wywala olej przez bagnet

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
nitek    0

Witam, ostatnio po remoncie tzn. wymiana tłoków. pierścieni, panewek, pojawił mi sie przedmuch, wywala olej przez bagnet.

Co mogło poleciec, pierscienie olejowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Podłacze się, bo u mnie jak wyciagne miarkę to też coś pryśnie, jednak nie wydaje mi się to niepokojące, co powiedzą specjaliści?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

Miarkę oleju masz włożoną do skrzyni korbowej. Jak ją wyciągniesz to normalne że coś chlapnie bo wał rozrzuca olej na boki a tłoki wprawiają w ruch powietrze.Jeżeli uważasz że kiedyś leciało mniej to wyczyść odmę i sitko w pokrywie zaworów. Jak jest przytkane to może trochę wywalać olej przez miarke nawet jak jest włożona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zmija2a    1

Proponuje sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach, wtedy przynajmniej wiadomo, czy jest to przyczyna tłok-cylinder. No a faktem, jest że małe wypryski oleju po wyjeciu bagnetu to norma. We władku, też kiedyś to miałem, ale bagnet sam już wylatywał z olejem. Wymiana była prosta, nowy tłok, nowy cylinder i wszystko można powiedzieć po cenie złomu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

miarki nie wywala, jak wyjme coś tam chlapnie,poczyszcze odme, bo chyba nikt tam nie zaglądał. traktor jeździ dobrze, pod obciązeniem praktycznie nie pokazuje dymu, a letko nie ma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1277

To uszczeleczka z filcu w miarce pewnie się rozlazła i puszcza. W u3512 bynajmniej jest uszczelka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zmija2a    1

nitek, gdybasz. A gdybanie, czasem pomaga, I co pomogło? ;)Z tym gdybaniem, jest tak, że czasami po nim, ciągnik mniej spala. Kolejna sprawa to proponuje Ci dobrego mechanika; Znam takiego, ale dużo biorę...

Edytowano przez zmija2a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

w każdym silniku po wyjęciu bagnetu pryska olej rozbryzgiwany przez wał korbowy co innego gdyby wydostawało by się dużo pary lub dymu nie wielka ilość również jest normalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

w każdym silniku po wyjęciu bagnetu pryska olej rozbryzgiwany przez wał korbowy co innego gdyby wydostawało by się dużo pary lub dymu nie wielka ilość również jest normalna

 

 

czyli nie bede sie narazie tym przejmował ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×