Skocz do zawartości
elemer

zaczep górny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zaczep
elemer    9

Witam. W c-385 mam zaczep starego typu. A właściwie same mocowanie. Czy droga jest przeróbka tych mocowań na nowy typ? Robił to ktoś? A może jest ktoś na forum co posiada taki zaczep na sprzedanie? ;)


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karpiu    0

nie mam osobiście ale sąsiad się dowiadowywał to dużo nie kosztowało. Zrobił przez 2dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    9

Chodzi mi o troszkę bardziej konkretne koszty ;) nawet nie wiem jak to nazwać plecak, sanki może. Nawet na allegro nie mogę znaleźć od nowego typu.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabcio    23

Po co chcesz przerabiać ten zaczep na nowy typ? Nie lepiej kupić stary typ zaczepu, może nawet wyjdzie taniej niż nowy typ razem z mocowaniem. Dla mnie ten stary jest nawet lepszy od tego nowego ponieważ nowy jest sztywny i może się tylko obkręcać, a ten stary jeszcze wychyla się do góry i do dołu.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

Ja miałem nowego typu, ten na konsole i nie narzekałem, przynajmniej masywniej wyglądał od tego starego, a wychylał się góra-dół odpowiednio dużo jak trzeba było.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    9

O to chodzi że mam nowego typu zaczep więc wystarczyłoby kupić te mocowania. Stary zaczep kosztuje 600 zł to moim zdaniem sporo kasy. Na dodatek nie wygląda nazbyt masywnie. Ewentualnie kupiłbym używany stary zaczep ale nie ma na allegro ani giełdzie AF.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

kolego widziałem dziś w sklepie starego typu zaczep ale na pewno był tańszy niż 600 zł chyba (ale nie jestem pewien na 100%) kosztował 445zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Zaczep starego typu to towar deficytowy. Wystawiłem jeden to poszedł za 2 godziny. Co do przeróbki to nie wiem czy 1000 zł wystarczy, bo zmieniać trzeba także zaczep dolny.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jarzabek3
      Witam, z góry przepraszam jeśli już takowy temat był wałkowany ale ja nie znalazłem odpowiedzi.
      Ostatnio nabyłem Ursusa c 385 i jest w nim usterka. WOM po włączeniu dźwignią pod siedzeniem cały czas kręci. W ogóle nie reaguje na dźwignie po lewej stronie przy kierownicy. Co jest nie tak?? Wyczytałem że całkiem możliwe że tarczki wysiadły. Od czego mam najpierw zacząć sprawdzić??? Dodam także że przy włączonym wałku pod siedzeniem przy zgaszonym silniku nie idzie zakręcić ręką. Jedyna możliwośc kręcenia ręką jest gdy wyłączę WOM pod siedzieniem.
    • Przez Thomas2135
      Witam. Otóż jak włączę tą dźwignią pod siedzeniem wałek WOM to ze skrzyni dobiega dziwny odgłos, coś jakby trykanie, zgrzytanie jakby się coś ocierało. Po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. Dodam, że przy włączaniu tej dźwigni jest zgrzytanie jakby koła zębate nie mogły się zazębić. Ciągnik kupiliśmy niedawno(bez instrukcji obsługi), więc trzeba się domyślać wszystkich funkcji i powodów niedomagań.
      Dzisiaj jak go zapaliłem i próbowałem szukać przyczyny to zauważyłem, że hałas ustępuje jak przełączę dźwigienkę z pozycji "zając" na "żółw" (czyli włączę wzmacniacz momentu). Napiszcie jak to można naprawić
       
      P.S. A może ktoś miałby chęć napisać do mnie na GG i wyjaśnić mi działanie tych dźwigni przy kierownicy, tzn co włączają i kiedy można ich używać a kiedy nie.
      Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
    • Przez TomekPL
      Witam. Mam takie pytanie czy dźwignia miernika impulsów powinna mieć luzy czy powinna być sztywna?
    • Przez tata1
      Witam
      Nurtuje mnie pytanie, czy ktoś dorabiał przełącznik 540/1000 obr. Bo do brony wirnikowej stosuje 1000obr, a do reszty 540. No i przełączqanie jest niewygodne, muszę odkręcić te dwie śruby, wyjąć z boku końcówkę z drobnym frezem, zatkać ją czymś co mam pod ręką (śruba, patyk, gałązka z wierzby :-) ), włożyć zatkaną końcówkę i zakręcić dekielek z powrotem, by uzyskać 1000 obrotów na WOM. Nie mówie, że chce przełącznik w kabinie, mógłby być tam na dole z prawej strony, tylko by to była jakaś dziwignia. Mam już pomysł na tą dźwignię, ale może nie warto "obalać przewróconego muru" i ktoś to już zrobił i ma u siebie. Może jest w sprzedaży? Macie jakieś info ?
       
       
      ZAPRASZAM KILKA POSTÓW NIŻEJ - CIEKAWE ROZWIĄZANIA
    • Przez marcin7795
      Witam. Mam taki problem z WOM w ursusie tzn. Wszystko się załącza jak należy tylko jak ma ciężko to się rozłącza i słychać zgrzytanie jak obroty dam małe obroty silnika to wałek się załącza do daje gazu i pracuje ale gdy ma ciężko to z powrotem to samo. Co się dzieje? Jaka jest przyczyna?
×