Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W serwie siłowników nie ma.

Opublikowano (edytowane)

witam ja mam ten sam problem, pompa jest nowa, filtr też , olej uzupełniony i nadal kreci , jak się kręci kierownicą, wycofać z przyczepa to koszmar, musze przynajmniej 1800 obr dać (jak ciepły silnik) żeby cos się dało ukręcić ta kierownicą, i jak kręcę to mi aż jęczy pompa, co by to było przyczyną? a ile wynosi koszt takiej regeneracji serwa?

Edytowane przez azifelek115622
Opublikowano

Witam Panowie. Odświeżę troche temat. Czy ktoś z was wymieniał może serwo na orbitrol przy Zetorze 8011. Znalazłem na internecie coś takiego: http://allegro.pl/wspomaganie-ukladu-kierowniczego-c-385-bez-napedu-i3537904358.html i tak sie zastanawiam czy warto byłoby w coś takiego zainwestowac i czy są jakieś problemy z montażem tego. Bo serwo wymieniłem w tamtym roku i znowu cieknie z niego jak nie wiem lub może ktoś sie orientuje gdzie dobrze robią serwo w woj. małopolskim lub śląskim. Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam!Panowie w ogóle to jaki rodzaj płynu powinien być zalany do układu wspomagania w takim Zetorze 8045 z pompą i serwem?

Edytowane przez Luki8045
Opublikowano (edytowane)

Panowie mam problem ze wspomaganiem w moim 8011 , tzn. wymieniłem pompę ,serwo( nawet dwa razy bo myślałem że to wina regenerowanego ale jest to samo) i zawór ,filtr przemyłem, zalałem boxolem i i porażka wspomaganie chodzi tragicznie ciężko ciężej niż przed wymianą . Czy ktoś ma jakieś pomysły? Z góry dzięki za pochylenie się nad problemem.

Edytowane przez tktomek74
Opublikowano

To, że wymyłeś zaworek to dobrze, ale czy na pewno ustawiony jest na dobre ciśnienie, jeśli będzie za niskie to olej zamiast do serwa wraca z powrotem do zbiornika, jeśli pompa dobrze daje i serwo dobrze zrobione to niema mocnych musi chodzić.

Opublikowano

Witam, moze ktos wie co może byc powodem tego iz po spuszczeniu oleju ze wspomagania jest on mleczny taki biało szaro mleczny? wymieniłem na nowy i znowu to samo?

Opublikowano

Witam kolegów przyłączę się do tematu bo ma problem z moim Zetorem 6245

jak go kupiłem to ciężko trzeba było kręcić kierownicą każdy mi mówił że coś jest nie tak, ciągnik jest sprowadzony z Anglii pracował przy ładowaczu w oborze, wczoraj jak go odpaliłem to w ogóle nie mogłem skręcić kierownicą tak ciężko się kręciło sprawdziłem i olej w zbiorniczku jest nie wiem od czego zacząć sprawdzanie widzę że zaczyna kapać olej ze zbiorniczka lub z przewodu który wraca z pompy do zbiornika, myślę że siłownik będzie do uszczelnienia oraz pompa pewnie do regeneracji, dajcie znać od czego zacząć robotę lub dajcie namiary na firmę sprawdzoną  która regeneruje pompy i siłowniki jestem z Podkarpacia ale przedmiot można przecież wysłać.

Z góry dzięki za odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, mam pytanie ile oleju wchodzi do orbitrola w zetorze 8145? nie mam żadnego bagnetu w zbiorniku. 
    • Przez daron64
      Witam
      Jakoś w tamtym roku wziąłem serwo na wymianę, bo moje miało na wąsie duży luz już. Nowe ciężej się kręciło, a już po gwarancji zaczęło podciekac, ale małe ilosci, także sobie

      dolewalem po prostu co jakiś czas. Ostatnimi czasy coraz więcej i więcej, aż ostatnio jak siałem zaczęło się z niego lać. Zjechałem do domu. Dziś patrzę a tam jeden wężyk pęknięty. Wyciągnąłem go,  założyłem na wierzch przewód gumowy i myślałem, że jakos zmęczę siew, a na jesieni i tak miałem orbitrol zakładać. No ale po założeniu przewodu i jeździe próbnej matula mówi, że coś te serwo tak lata jak skręcam. Ja patrzę a ono całe się podnosi. Aż na chłodnice ciśnie i na koło pasowe na wale.  Zdjalem chłodnice, a tu kuźwa śruby mocujące urwane. Chyba będę od razu ten orbitrol zakladal. W ogóle jeszcze teraz problem, bo weź to jakoś wykręć ze wspornika. Ale mam pytanie - co mogło się stać, żeby urwać takie śruby? Bo nawet jak jakoś wykrece te urwane śruby i założę nowe, to może być tylko leczenie skutków. Ktoś ma jakiś pomysł? 
      Po zakupie zmieniłem też zawór w zbiorniku, olej. Teraz już by trzeba było końcówki wymienić. Złożone było wszystko raczej dobrze.

    • Przez cradi
      Witam.
      Szukam informacji na temat usterki jaka trapi mojego zetora 8011. Otóż nabyłem go z niesprawnym do końca wspomaganiem na orbitrolu. Podczas jazdy drogą jest luz na kierownicy i tak nim rzuca raz do prawej, raz do lewej i ciagle trzeba korygować, a nie raz się zatnie i to na amen. Dodatkowo, zeby utrzymać tor jazdy powiedzmy na dlugosci kilometra wykonuje dodatkowe obroty kierownicą. Odnalazłem wypowiedź w podobnym wątku: 
      Seweryn20 pisze tam, że winny jest orbitrol i odległość między płytkami może być nieodpowiednia przez co występują takie objawy i są one w sumie takie jak u mnie. Chyba nigdzie nie znalazłem na forach podobnej usterki. Myślicie, że w moim przypadku może być to samo?
    • Przez slawek1981
      witam w mf 3060 przy szybkim ruszaniu kierownicą,kierownica się przestawia a koła pozostają w miejscu szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.moje podejrzenia to uszkodzony orbitrol ale może ktoś miał taki przypadek i jest w stanie potwierdzić moje podejżenia.z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez KrzysztofKrojniak
      Witajcie mam taki problem otóż zakładam przedni naped do Ursusa 1222. Nowy przodek jest na orbitrolu wszystko podłączone skręca w lewo w prawo tylko żeby skręcić np w lewo to trzeba 4razy kierownica obrócić i w prawo tak samo. Wydaje mi się że na skręt powinno wystarczyć że 2 pełne obroty a nie cztery. Kręci się palcem bardzo lekko. Czy to pompa? Dodam że jak poprzednio było serwo to chodziło tak se jak się rozgorzał to trzeba było gazu dawać żeby skręcić. Inaczej ciężko było ale szło. Teraz żeby skręcić na podwórku to ręką trzeba kręcić jak by sernik robił 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v