krzysiu12

wspomaganie zetor 8011

Polecane posty

krzysiu12    8

Witam!

Kupiłem niedawno zetora 8011 i od poczatku wspomaganie ciezko mi chodzi. czy da sie cos z tym zrobic?

o ile wiem to jest orbitrol. czy pomoze wymiana oleju i filtrow?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

No bez 4x4 jak były to przeważnie są na serwo ja che w 385 przerobić na orbitrol ale dorobić musze wspornik na siłownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

U mnie w ursusie jest serwo. I u mnie tez ciezko chodzi, bo z porównaniem z serwo to ciezko chodzi. Sprawdź czy oleju jest dosyć, tam zadnych filtrów nie ma do tego chyba, albo serwo siada <_< Wuja tam coś sie skarzył że ciężko chodzi, ale jak sprawdził u nas to zostawił i nie robił nic. Ale najpierw jak mówie sprawdź stan oleju ;)


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

jest filtr, jest zawór wkręcony w zbiorniczek, ,pompa daje słabe ćiśnienie,zciuchane serwo i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Jaki zawór?? Jaki filtr? Chyba zetory miały to bo ja tam u siebie w ursusie nie mam


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Ten filtr jest (a bynajmniej powinien być) za zbiornikiem oleju do wspomagania. W starych typach znajduje się on w obudowie zakręconej od dołu (klucz 30 chyba), a w nowych typach jest bezpośrednio wkręcany w podstawę. To jest identyczny filtr jak w obiegu mikropompki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Witam,witam. Mam pytanko dotyczące serwa: Jak wychodzi ta oś z frezami i na nią nachodzi ten główny wąs i nie wiem czy to powinno być zabezpieczone pierścieniem SEGERA, czy co tam powinno być zrobione? Umnie jest to zaspawane i się teraz spaw oberwał i nie wiem co zrobić?


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zimny8045    0

Witam!

Mam zetora 8045 i strasznie cieknie z serwa :mellow: zastanawiam się czy nie przerobić na orbitrol ale nie wiem czy zestaw z allero nie będzie za słaby <_< co wy o tym myślicie?????? z góry dzięki za odpowiedź :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

witam.

miałem ten sam problem, dałem do regeneracji i chula jak w mercedesie. obowiązkowo ze serwem ro regeneracji wędruje zawór ciśnieniowy, ten ze zbiorniczka oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

Zawór zamontowany jest w zbiorniczku oleju, od góry, obok korka wlewy, dokręcone są do niego dwie rurki, od pompy i od serwa. Tak przynajmniej jest u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

Nieraz wystarczy wyregulować ( 8 MPA ), ale jeśli jest wyhuśtana pompa i nie będzie w stanie wytworzyć takiego ciśnienia lub uszkodzony serwomechanizm to sama regulacja zaworu nic nie da, ale od czegoś trzeba zacząć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

W moim otwartą rękę dociskam do kierownicy i kręcę bez problemu, ale muszę dać trochę gazu, bo na wolnych obrotach to też chodzi dosyć ciężko. Możesz trochę zwiększyć ciśnienie na zaworze, ale nie za dużo, bo szybko padną uszczelniacze w serwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

W moim, po wymontowaniu od spodu jest śruba z otworkiem, zabezpieczona drutem. Tą śrubą reguluje się ciśnienie. Z tym ciśnieniem nie można przesadzać, za wysokie ciśnienie może doprowadzić do uszkodzenia pompy olejowej i (lub) serwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zimny8045    0

A czy możecie napisać gdzie można zregenerować takie serwo? najlepiej gdyby to było w województwie mazowieckim i ile to mogłoby kosztować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, mam pytanie ile oleju wchodzi do orbitrola w zetorze 8145? nie mam żadnego bagnetu w zbiorniku. 
    • Przez daron64
      Witam
      Jakoś w tamtym roku wziąłem serwo na wymianę, bo moje miało na wąsie duży luz już. Nowe ciężej się kręciło, a już po gwarancji zaczęło podciekac, ale małe ilosci, także sobie

      dolewalem po prostu co jakiś czas. Ostatnimi czasy coraz więcej i więcej, aż ostatnio jak siałem zaczęło się z niego lać. Zjechałem do domu. Dziś patrzę a tam jeden wężyk pęknięty. Wyciągnąłem go,  założyłem na wierzch przewód gumowy i myślałem, że jakos zmęczę siew, a na jesieni i tak miałem orbitrol zakładać. No ale po założeniu przewodu i jeździe próbnej matula mówi, że coś te serwo tak lata jak skręcam. Ja patrzę a ono całe się podnosi. Aż na chłodnice ciśnie i na koło pasowe na wale.  Zdjalem chłodnice, a tu kuźwa śruby mocujące urwane. Chyba będę od razu ten orbitrol zakladal. W ogóle jeszcze teraz problem, bo weź to jakoś wykręć ze wspornika. Ale mam pytanie - co mogło się stać, żeby urwać takie śruby? Bo nawet jak jakoś wykrece te urwane śruby i założę nowe, to może być tylko leczenie skutków. Ktoś ma jakiś pomysł? 
      Po zakupie zmieniłem też zawór w zbiorniku, olej. Teraz już by trzeba było końcówki wymienić. Złożone było wszystko raczej dobrze.

    • Przez cradi
      Witam.
      Szukam informacji na temat usterki jaka trapi mojego zetora 8011. Otóż nabyłem go z niesprawnym do końca wspomaganiem na orbitrolu. Podczas jazdy drogą jest luz na kierownicy i tak nim rzuca raz do prawej, raz do lewej i ciagle trzeba korygować, a nie raz się zatnie i to na amen. Dodatkowo, zeby utrzymać tor jazdy powiedzmy na dlugosci kilometra wykonuje dodatkowe obroty kierownicą. Odnalazłem wypowiedź w podobnym wątku: 
      Seweryn20 pisze tam, że winny jest orbitrol i odległość między płytkami może być nieodpowiednia przez co występują takie objawy i są one w sumie takie jak u mnie. Chyba nigdzie nie znalazłem na forach podobnej usterki. Myślicie, że w moim przypadku może być to samo?
    • Przez slawek1981
      witam w mf 3060 przy szybkim ruszaniu kierownicą,kierownica się przestawia a koła pozostają w miejscu szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.moje podejrzenia to uszkodzony orbitrol ale może ktoś miał taki przypadek i jest w stanie potwierdzić moje podejżenia.z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez KrzysztofKrojniak
      Witajcie mam taki problem otóż zakładam przedni naped do Ursusa 1222. Nowy przodek jest na orbitrolu wszystko podłączone skręca w lewo w prawo tylko żeby skręcić np w lewo to trzeba 4razy kierownica obrócić i w prawo tak samo. Wydaje mi się że na skręt powinno wystarczyć że 2 pełne obroty a nie cztery. Kręci się palcem bardzo lekko. Czy to pompa? Dodam że jak poprzednio było serwo to chodziło tak se jak się rozgorzał to trzeba było gazu dawać żeby skręcić. Inaczej ciężko było ale szło. Teraz żeby skręcić na podwórku to ręką trzeba kręcić jak by sernik robił 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj