Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Murphys

Rozpylacze URSUS 1201

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Proponuje konie zależą od pompy i wtryskiwaczy.Według mnie najlepsze wtryski są 4 otworkowe.Miałem już różne ale na nich była najsilniejsza i najlepiej chodziła a ciśnienie ustawiam na 180 tak jak w turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Potwierdzam to co napisał przed mówca.Też miałem różne ale w tej konfiguracji najlepiej chodziła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawid18    1

Jak jest bez turba to wkładaj 4 otworowe ja takie mam we c-360 c-385 i w zetorku 5211 i mają dość dobre rozpylanie i ciągniki są dość silne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Czym więcej dziurek w rozpylaczu tym lepsze rozpylanie paliwa mieszanie z powietrzem i lepsze rozprowadzanie po całej objetości cylindra.

Ilość paliwa dostarczany do wtrysków zależny jest od dawki ustawionej na pompie. Ilość otworków nic nie zmieni.

Jest możliwe że przy lepszym rozpylaniu paliwa spalanie spadnie bo silnik jest mocniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Ja miałem złożone 5 otworkowe a później 4 otworkowe.Różnica w sile była odczuwalna, na 4 otworkowych była silniejsza i cichsza i wcale dużo nie paliła.Przy pompie wtryskowej miedzy starym typem a nowym też była różnica w sile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Duże znaczenie ma także rozmieszczenie dziurek w rozpylaczu i jego sposób wkrecania w głowice. Bo może kierować paliwo nie koniecznie właściwie.

 

Sąsiad do zetora, podobnego do C-360 założyl własnie od niej wtryski bo w sklepie powiedzieli mu że nie ma różnicy i będzie chodził.

no chodzic chodził, ale to nie było to a z czasem niedługim czasem coraz gorzej bo ciężko odpalal i nie miał siły.

Potem sie okazalo, że w tulejach zrobił sie owal, winne były wtryski bo podawały paliwo bradziej na jedna strone co możliwe że spowodowało przegrzewanie sie elementów i ich szybsze zużycie.

 

Możeliwe że zmieniając na rozpylacze o większej ilości otworków trzeba nieznacznie podnieść albo cisnienie albo dawkę paliwa może by coś zmienieło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Tutaj to nie ma różnicy bo to oryginał 4i5 otworkowe. A ciśnienie to ustawiałem na 180 a zalecane 160 albo 165. A 180 mają 1634, chociaż to jest turbo. Ale silnik nawet ciszej chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

Witam. Mam następujące pytanie: jakiej grubości powinny być stosowane podkładki uszczelniające pod wtryskiwacze w ursusie c-385? Mam dylemat czy założyć 0,5mm czy te najcieńsze od MF (chyba 0,3mm) Są jeszcze 0,8 ale te są ponoć do Bizona. W ursusie c-360 zawsze stosuje te od MF, one mają mniejszą średnicę zewnętrzną i ładnie się układają (wiem, że w c-360 nie powinno być podkładek, ale gniazda wtrysków dają troche do życzenia). tylko, że w c-360 są stożkowe gnniazda wtrysków a w c-385 płaskie i tu mam dylemat.

 

Z góry dziękuję za udzielone wskazówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

załóż takie jakie są ori do 385, podjedź do sklepu i poproś sprzedawce o podkładki do 385 to da Ci odpowiednie. i nic nie zmieniaj od mf czy innych mają być takie jakie przewidział konstruktor.

Tutaj to nie ma różnicy bo to oryginał 4i5 otworkowe. A ciśnienie to ustawiałem na 180 a zalecane 160 albo 165. A 180 mają 1634, chociaż to jest turbo. Ale silnik nawet ciszej chodził.

Co do tego ciśnienia to trzeba też wziąć pod uwagę czy pompa da rade wytworzyć takie ciśnienie, bo przy dużym ciśnieniu może nie dać rady i nie będzie miał takiej mocy jak powinien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

no i tak zrobiłem. Poprosiłem o oryginalne jakie powinny być te podkładki i dostałem takie o wymiarach 9x22x2. 2 mm grubości aż powinny mieć? przedtem miałem założone te od leylanda karbowane o grubości 0,8. Troche się boje założyć takie grube, żeby potem sie nie okazało że tłoków nie ma:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×