Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,ostatnio usłyszeliśmy z tatą dziwne stukanie w silniku we władku przy średnich obrotach :blink: , ale nie wiemy co jest przyczyną :( ....Może macie jakieś pomysły ?

dodam iż ciśnienie oleju w silniku jest takie samo jak kiedyś,myśleliśmy że to może łożysko w wentylatorze ale nie,łożyska ma wale są ok ,luzu na kole pasowym niema....Dźwięk jest podobny do stukania bijaków , jak się śrutownik zatrzymuje i ten dźwięk nie jest regularny.POMOCY!!! :unsure:

Opublikowano

karol012011@-ale co panewki ?wyrobione raczej nie są... wypaść to żadna nie wypadła bo by ciśnienie spadło a ciśnienie się przez pół roku nie zmieniło.... :unsure:

@martinezo@-napisałem że nie ma luzu ;)

Opublikowano (edytowane)

Zapal ciągnik i niech pochodzi trochę i zgas go tylko zgas bo na gazie nie wyciągaj odprężnika i wtedy zdejmujesz pokrywy i tam nam robił mechanik bral takimi jak nóż czyśćił i ustawił jakoś i teraz nie stuka ;)Ja tak powiedzałem tłoki bo nei wiedziałem jak sie to nazywa moze to cos sie nazywa ianczej B)

Edytowane przez KarolT25
Opublikowano

U mnie pare lat temu też coś zaczeło stukać i chodził w ogole nie tak w pewnym momencie zaczeło stukać już bardzo głośno i szybko został zgaszony. Okazało się że wał pekł. Karol u ciebie to ustawiał luz zaworowy.

Opublikowano

Stawiam na tulejkę korbowodu kilkanaście lat temu też miałem taki przypadek trzeba zrobić jak najszybciej bo otwór w korbowodzie będzie jajowaty i wymiana korbowodu albo rozwiercanie i dorabianie tulejki na wymiar.

Opublikowano

Kolego u mnie w Ruskim też tak bylo i okazało się że przeciw waga na korbowodzie się poluzowala poprostu odkręcily się sruby ,,, rozbierz sobie silnik i zrob to bo nam urwaly się potem sruby i zrobilo zajebistą dziure w bloku...

Opublikowano

Witam.

Mój władek jak chodzi to nic nie puka, ale jak go gaszę i ma już przestać się obracać to robi takie"klap,klap"

Trochę mnie to niepokoi.

Opublikowano

witam. Podepnę się do tematu:

Otóż mój zdezelowany silnik też stuka, ale przy gaszeniu. Dzieje się to, kiedy ciągnik stoi pod górkę i gdy wał już ledwie się obraca, to po prostu puka (tak ze 3 razy i stoi).

Dodam, że zawsze gaszę odprężnikiem, więc kompresja go nie odbija.

Czyżby to znaczyło, że mi się mocno zowalizowały czopy wału?

 

Wał się też przesuwa dość znacznie tył-przód, ale to pierścienie oporowe juz są wyrobione.

stukanie jest, gdy wał jest przesunięty do tyłu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v