Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zwykl leje sie 27 litrów i gotka;] a czesto zdaza sie w wyrobionych rozdzielaczach, ze trzeba znaleźć złoty środek dla połózonia dxwigni od podnośnika(ramiona ok 10-15 cm od dolnego połozenia i dopiero można swobodni operwoać hydrauliką zewnętrzną... :)

Opublikowano

U mnie dźwignia od hydrauliki zewnętrznej (podniesiona na max do góry = podnoszenie klapy lub przyczepy) jest razem naprzeciwko dźwigni podnośnika, i wtedy działa znakomicie. W innych położeniach dźwigni podnośnika wydatek mocno się zmniejsza..

Opublikowano

chciałbym zamontować rozdzielacz do c-360 z turem. Można jakoś ominąć fabryczny rozdzielacz? Mam jeszcze możliwość podłączenia osobnej pompy napędzanej z WOM. Jak byłoby lepiej? Narazie mam jedną sekcje w turze, ale chce zrobić druga sekcje i krokodyla.

Opublikowano

Jeśli masz oryginalną pompę to do 3-sekcyjnego tura będzie miała za ciężko, a poza tym ma małą wydajność.

Jak masz możliwość to zamontuj lepszą. A co do rozdzielacza, czy opłaca się montować bezpośrednio?

Montując rozdzielacz do orginalnego będziesz miał mniej roboty, poza tym będziesz mógł bez problemu wyłączyć obieg oleju.

Opublikowano

Witam wszystkich forumfowiczów.

Otóż mam taki oto problem:

Ostatnio na złomie dorwałem rozdzielacz trzysekcyjny z spycha DET oraz siłownik równierz z tej maszyny. Narazie jestem na etapie rozkręcania i robienia go ale pojawia się na horyzoncie problem z podłączeniem go do hydrauliki ciągnika. Chcę go podłączyć do jednego wyjścia hydraulicznego (zasilanie) a powrót podłączyć do wlewu do skrzyni biegów. I tu jest właśnie pies pogrzebany gdyż nie wiem czy aby był obieg oleju w rozdzielaczu który własnie robie trzeba naciskać wajchę od wywrotu w ciągniku. Chciałbym tego własnie uniknąć i nie wiem co robić czy da się ominąć rozdzielacz orginalny w ciągniku??A może ktoś ma inny pomysł aby to podłączyć?? Dodam ze rozdzielacz ma współpracować z turem. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. :rolleyes: Mile tez widziane są fotki jak taki patent zrobić :lol:

Opublikowano

Kolego będę wredny i napiszę że taki temat już był niejednokrotnie poruszany na AF powinienem jeszcze to zameldować modowi to by mi procenty karne anulował ale nie zrobię tego bo to wredne i głupie. Czasy ORMO podobno minęły.

Kolego z tym rozdzielaczem wiele nie zaszalejesz nie możesz go inaczej podłączyć do hydrauliki jak nie podepniesz tego do szybkozłącza i nie wciśniesz dźwigni od kipra, zlew oleju oczywiście może być obojętnie gdzie do bloku skrzyni biegów. W innych takich tematach piszą specjaliści ze można podpiąć się pod dekiel od pompy ale to nonsens nawet gdyby to wtedy będzie problem tego typu że cieśninie poleci tam gdzie będzie lżej.

Jest opcja jak piszesz że to ma być do tura zamontować pod filtrem powietrza dodatkową pompę taką o wydajności około 40 litrów na minutę żeby nie robić grzałki z hydrauliki bo rozdzielacz od DT pewnie do takiej wydajności jest dostosowany. Dołożyć zbiornik na olej hydrauliczny i na powrocie dać pełno przepływowy filtr np. rodem z bizona – tanie wkłady filtracyjne. Wtedy masz całkowicie niezależną hydraulikę nienarażoną na zanieczyszczenie brudnym olejem np. z pożyczonej przyczepy, taki układ powinien długo i wydajnie pracować.

Jak ci nie zamkną tego tematu to odpisz co o tym myślisz

Pozdrawiam

Opublikowano

Musisz zdjąć pokrywę od podnośnika i podłączyć się do rozdzielacza w tym miejscu w którym jest powrót oleju z rozdzielacza następnie zrobić otwór w pokrywie od podnośnika i wyprowadzić przewód do nowego rozdzielacza

Opublikowano (edytowane)

Dziękuje za odpowiedzi wiem ze już takie tematy były ale za nic nie mogłem dalej tego pojąć jek to podłączyć ale teraz już coś wiem. Mam jeszcze jedno pytanie czy tą wajchę od kipowania można jakoś zablokować tak zeby cały czas dawała olej bo u mnie nic do blokady nie ma :unsure: byc moze cos mi w nim brakuje :huh: tego nie wiem ale to nie zmienia faktu ze nie wiem jak ją zablokować :unsure: na złomie była tez pompa z tego DT ale miała powyrywane gwinty więć jej nie brałem

Edytowane przez Damian1014
Opublikowano

Pompa to pewnie szrot już swoje zrobiła. A wajchę od kipra blokuję się taką specjalną śrubą która daje się obracać ręką. Nastawiasz wajchę w odpowiednie położenie i wtedy przykręcasz. Poprzeglądaj fotki na AF na pewno gdzieś widać podnośnik i te wajchy wraz z blokadami. Jak tego nie masz to na pewno można kupić w sklepie rolniczym.

Kolego Duzy 1 twój pomysł nie jest zły ale czy już ktoś tak robił. Niewiadomo czy na tym poziomie rozdzielacz jest przystosowany do dalszego przekazywania ciśnienia, a zreguły więkrzść rozdzielaczy nie jest. No jak w ten spływ oleju się podłączyć tam trzeba na pewno coś gwintować w rozdzielaczu ?

Opublikowano

ni eno ten DT to był cały oni nim nawet rzyjechli ale na złomie to się nie pie...lą i zanim przyjechaliśmy to juz był w 2 czesciach i był przy tym rozdzielaczu przewód do pompy ale wyrwany. znalazłem pompę ale juz sie nie nadawała. A co do omijania tego rozdzielacza to niechciałbym ingerowac az tak w hydraulike ciągnika

Opublikowano

Już nie pamiętam jak to wygląda w rozdzielaczy ten powrót ale to był by najprostszy i najłatwiejszy sposób bez żadnych dodatkowych zaworów i sterowania tego.

na tej samej zasadzie są podłączone rozdzielacze w cyklopie

Opublikowano

Skoro masz DT to możesz mi powiedzieć czy jest tam rozdzielacz 3 sekcyjny bo ja mam i myśle ze własnie z tego jest jak go rozebrłem to nie znalazłem ani jednego simeringu. czy to możliwe a i jeszcz sie lekko blokuje na 2 sekcjach czy taki rozdzielacz moze chodzić normalnie i nic się nie bedzie działo bo jak na razie to jest pierwszy rozdzielacz jaki rozbieram i nie mam o tym zielonego pojęcia

Opublikowano

Wiesz tam może nie być oringów gumowych szczelność zapewnia pasowanie metal metal.

To że się zacina to normalne to tzw funkcja pływająca łyżki. Ustawiasz i w sumie szufla spychacza kopiuje teren, lub opuszczasz kultywator a on może swobodnie jechać na kółkach.

A pola takie są wiosna wystarczy zerwać wierzchnią warstwę i po kilku dniach jest biało pola suche, jak się tego nie zrobi to można czekać 2 tygodnie.

W sumie jutro mogę sprawdzić w katalogu co tam powinno być jakie uszczelnienia, to napiszę.

Opublikowano

Dzięki bardzo byłbym wdzięczny Witam ponownie.

Mam jeszcze jedno pytanie:

Jeżeli skręce rozdzielacz i on mimo to bedzie ciekł to znaczy że nadaje się tylko na złom??? Bo on jest podobno spasowany metel metal i nie ma tam zadnych oringów no znalazłem tylko dwa ale z boku rozdzielacza.

Bo jezeli bedzie ciekł to nic juz sie z nim nie zrobi?? A moz e cos można poradzić ??

Opublikowano

zalezy gdzie cieknie ;) jezeli na zwenątrz to trza go uszczelnić :) a jezeli bedzie przepuszczałna spasowaniu na danej sekcji to siłownik pod nia podłaczony nie bedzie miał jakby siły :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v