Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też sie nad tym zastanawiam. W zime miałem to samo, ale zmieniłem uszczelkę pod głowicą i było dobrze. Mój mechanik też nie ma pojęcia co się stało. A co do tej chłodniczki to sporo roboty z jej wymianą. Dzięki ZA PORADĘ

Opublikowano

Mi się wydaje że Pavel ma rację. Co z tego że w zimę była zmieniana? może po prostu była źle założona albo głowica do planowania tylko się nadaje.

Opublikowano

Do 914 now goła głowica w GRENE (coś jak agroma) kosztowała niedawno 2500zł :(. Lepiej oddać do planowania bo jak się okaże że to nie to to zawsze mniejszy koszt :)

Opublikowano

nom chłodniczka najpredzej albo usczelka pod głowica ja w 385 miałem chłodniczke złą i nie wymieniałem jej tylko ojciec cos w niej porobił i ją zrobił sam i nie puszcza wody

Opublikowano

panowie po zmianie uszczelki pod głowicą zawsze po pewnym czasie dokręcajcie je ponownie a sami zobaczycie o ile dokręca sie szpilki poprostu dzisiejsze uszczelki to okropne badziewie które sie odkształca i przemaka mi niedawno płym wychodził pomiędzy głowicą a uszczelką wystarczy dokręcić tylko głowice i problemy znikaja

najlepiej jak używa sie do tego klucz dynamometryczny moment dokręcania to 170 Nm ale ja dokręcam więcej bo 190-200Nm szpilki wytrzymują a uszczelka jest lepiej ściśnięta jednak też potrafi "przemoknąc" i jeszcze jedno jeśli macie wybór ko kupujcie uszczelki z wkładką silikomową która lepiej uszczelnia kanału wodne i olejowe

i pamiętajcie że w cięzkich ursysach jest 2 rodzaje grubości uszczelek 1,2 i 1,5 mm grubośc uszczelki uzalezniony jest od wysokości wystawania tulei z bloku

i odpowiednio uszczelka 1,2 stosować do wysokości tulei poniżej 0,35mm

a uszczelka 1,5 stosować do wysokości tulei powyżej 0,35mm

Opublikowano

Też dokręcamy tak na 200. A po założeniu uszczelki nieskładamy całego ciągnika tylko klawiature i szykujemy dopływ paliwa z beczki. Tak chodzi z 3, 4h i potem dokręcamy głowicę jeszcze raz :)

Opublikowano

Jak woda pójdzie w olej przez uszczelke to będzie niom szła do końca,jedyna przyczyna to wcześniej wspominany  wymiennik ciepła bądz kiedyś ktoś tym ciągnikiem przejechał sie bez wody czy płynu w chłodnicy i stwardniały uszczelki na tulejach i raz puszczą wode a raz nie puszcza do oleju.

Opublikowano

ja tez mam problemy  z moją szóstką jak nie woda do oleju to olej  do wody albo wode  wyrzuca głowica planowana i na  dal  uszczelke wydmuhuje a tuyleje nowe i rowno osadzone sa i chyba silni  ten wyminie! i jeszcze sie sączy  olej z pod głowicy  przez usczelke a docisnac mocniej nie idzie :'(

Opublikowano

Wina uszczelki pewnie ja przedmuchało tak miałem w swojej szustce. Wymiana uszczelki i może też blok lub głowica do planowania. I trzeba pamiętać po późniejszym dokręceniu głowicy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v