Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Że nie masz krótkich to pewnie kable źle podłączone.

Kierunkowskazy to załóż przerywacz i powinno być po sprawie ja nie to zobacz czy jest prąd i masa w lampie.

Możesz założyć halogen, nie musisz zakładać alternatora.Ale jak masz to załóż lepiej to niż prądnica.

Edytowane przez locke
Opublikowano

przerywacz podlączasz do kabli prądowych od przełącznika kierunków i od stacyjki kabel prądowy do przrywacza i tyle.

podłączenie swiatel krotkich watpie zeby ktos Ci wytłumaczyl bo jak sa kablepomieszane to Ciezko bedzie. A do tyłu mozesz załozyc 1 halogen jak masz prądnice tak jak pisali koledzy wyżej. Dodatkowy kabel na halogena prądowy masz w prawej tylnej lampie jak sie nie myle.

Opublikowano (edytowane)

Z tymi światłami to niestety sam musisz dojść bo jak masz coś zepsute to nikt ci nie pokaże przez forum co a przerywacz kierunkowskazów podłącza się pod styk prądu po kluczyku w stacyjce czyli że pod styk na którym jest prąd jak wciskasz kluczyk Tam pod 2 od góry bezpiecznikiem powinny być podłączone kierunki Sprawdź może masz od skrzynki przewód wolny od 2 styku tam właśnie ma byc podłączony i drugim biegunem pod środkowy styk przełącznika. Mam nadzieję że jasno napisałem Jakby coś nie tak było to na gg pisz to mogę pomóc

Edytowane przez Karol445
Opublikowano

Dołączam się do pytania kolegi @ zorzyk2... Sprawdź bezpieczniki jak tego nie zrobiłeś. Jak nie wiesz który jest od świateł to leć po kolei (poruszaj nimi i patrz czy światła świecą lub też przeczyść)

Opublikowano

Po pierwsze schemat po drugie miernik (ewentualnie żarówka) i jazda sprawdzaj najpierw od stacyjki gdzie jest prąd a gdzie znika najlepiej trochę zdemontować zegary będziesz miał lepsze podejście. Te instalacje naprawdę nie są trudnę chwile posiedzieć pomyśleć i już zrozumiesz. :) Mogą być jeszcze zaśniedziałe styki.

Opublikowano (edytowane)

przerywacz podlączasz do kabli prądowych od przełącznika kierunków i od stacyjki kabel prądowy do przrywacza i tyle.

podłączenie swiatel krotkich watpie zeby ktos Ci wytłumaczyl bo jak sa kablepomieszane to Ciezko bedzie. A do tyłu mozesz załozyc 1 halogen jak masz prądnice tak jak pisali koledzy wyżej. Dodatkowy kabel na halogena prądowy masz w prawej tylnej lampie jak sie nie myle.

 

 

W schemacie jest ze przerywacz nalezy podłączyć od srodkowej śrubki w przełączniku i do drugiego od góry albo od dołu bezpiecznika, tylko nie mam pojecia czy od dołu czy od góry.

Edytowane przez master228
Opublikowano

dobra panowie przerywacz zrobiłem. A ze światłami dalej lipa, jak przełoże kable 56A z 56B to sa albo krókie albo długie w zalezności z której strony jest który kabel.

Opublikowano

To najlepiej w lampie poszukaj,ale to raczej problem nie tkwi w lampie Nie wiem musisz sam rozwiązać.

 

Ja dzisiaj robiłem instalację w 3p to myślałem że wyjde z siebie.Tam kable były tylko w stacyjce,bezpiecznikach i na startrrze.Najlepiej weź popatrz jakie kolory kabli tam przychodzą w lampach i przy stacyjce.Dopiero jak bedziesz wiedział co i jak to wtedy zrobisz tak jak ja.

Opublikowano

Instalacja prosta jak budowa cepa. Nie masz próbówki żeby zobaczyć gdzie prąd dochodzi a gdzie nie???

Gruby kabel przy stacyjce na styk 30 kluczyk wciskasz i sprawdzasz gdzie jest prąd i tam podlączasz kabelek od 2 od góry bezpiecznik za bezpiecznikiem podłączasz obwód kierunków i ja mam obwód wzbudzenia z lampką kontrolną ładowania do tego można dołączyć silniczek od wycieraczki jak ktoś potrzebuje. Dalej za bezpiecznikiem lecisz kabelkiem do przerywacza a po przerywaczu do środkowego styku przełącznika kierunkowskazów. od skrajnych styków przełącznika lecisz wiązką do tylnego złącza tego pod siedzeniem i dodatkowo dwa przewody do lampki kontrolnej Już prościej się chyba nie da wytłumaczyć.

Opublikowano

a bedzie ktoś wiedział ewentualnie jakiś schemat podrzucił jak podłączyć kontrolki w kabinie 60 te które informują o załączeniu kierunkowskazów na przyczepie??

Opublikowano

W 360 nie ma i nigdy nie było kontrolek kierunkowskazów przyczepy. Nie wiem kto taka głupote wypisał że były i do pierwszej i do drugiej osobne ale to nie jest prawda jest tylko jedna ogólna i koniec na tym.

Opublikowano

a bedzie ktoś wiedział ewentualnie jakiś schemat podrzucił jak podłączyć kontrolki w kabinie 60 te które informują o załączeniu kierunkowskazów na przyczepie??

Najprostsza wersja:

Jak chcesz to zrobić to musisz podprowadzić kabel od złączy (tych co idą na kierunki) do kontrolki i później na masę i już świeci.

 

A jak chcesz żeby było realistycznie to podłączasz kabel od gniazda świateł w ciągniku do kontrolki i już.

Opublikowano

Nie jakieś " Pomyśl trochę zanim coś napiszesz" Bo ja wiem co napisałem i wiem że ona będzie migać bez przyczepy.Podałem najprostsze rozwiązanie, bo prowadzenie kabli od lamp z przyczepy to nie wiem czy takie by było fajne.

 

Można zastosować dziewięcio (czy tam ilu żyłowy kabel) wtedy dwa pozostałe kable podłączy się do kierunków i przed gniazdem przyczepy trzeba będzie wyciągnąć kable i zrobić taką wtyczkę na dwa kable w ciągniku i te kable będą szły do kontrolek.

 

Lub zastosować takie gniazdo 13 biegunowe http://www.forch.pl/documents/thumbs/-840450905_20111310011933_800x800_Fit_0_0.png

Opublikowano

@ loce jak zwykle genialne pomysły :ph34r: :blink: .

Nie żebym to robil bo nie widzę takiej potrzeby ale żeby wiedzieć czy świeci kierunek w przyczepie trzeba dać plus na gniazdo do przyczep przez tą właśnie kontrolkę [szeregowo] . Jak obwód się zamknie zaświeci i kontrolka i kierunek w przyczepie.

tyle że jak któraś z żarówek będzie spalona druga też nie zaświeci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v