Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wracając do sprawy smarowania głównego sworznia na przednim moście. Ja mam most ZF - wygląda jak na schemacie niżej. Wg. instrukcji smarownik jest w pozycji 37.

Problem w tym, że u mnie nic tam nie ma.

 

dyfer_dx_6_30.jpg

 

Prośba, żebyście zerknęli jak to u Was wygląda na takim samym moście.

Sworzeń już dość mocno słychać - szkoda mi go niszczyć.

Opublikowano

Witam czy ktoś mógłby mi powiedzieć skąd ten czujnik mógł się odłamać ponieważ kupiłem ciągnik Dx 4.50 i miałem owa cześć w skrzynce z narzędziami. czy to jest część od tego ciągnika czy czegoś innego ??post-164351-0-54197300-1481279075_thumb.jpgpost-164351-0-00367600-1481279077_thumb.jpgpost-164351-0-46151600-1481279078_thumb.jpgpost-164351-0-81452200-1481279079_thumb.jpgpost-164351-0-31422000-1481279081_thumb.jpgpost-164351-0-95016800-1481279082_thumb.jpgpost-164351-0-57805100-1481279084_thumb.jpg
z góry dzięki za odpowiedź

Opublikowano

Mam Deutza DX6.10. Jak rozwiązane jest smarowanie pompy paliwa ? Sama pobiera i smaruje się olejem silnikowym i nie trzeba nic robić czy może inaczej i samemu trzeba o coś zadbać ?

Opublikowano

Jak dobrze kojarzę po zdjęciach to włącznik od dźwigni zmiany biegów , służy by nie uruchomić silnika na załączonym biegu.  

 

ale gdzie to powinno być ?? gdzie szukać tego ?

Opublikowano

Mam Deutza DX6.10. Jak rozwiązane jest smarowanie pompy paliwa ? Sama pobiera i smaruje się olejem silnikowym i nie trzeba nic robić czy może inaczej i samemu trzeba o coś zadbać ?

U mnie w DX6.10 pompa paliwowa jest smarowana olejem od silnika .

ale gdzie to powinno być ?? gdzie szukać tego ?

po prawej stronie pod kabiną i drążkami zmiany biegów najlepiej post-37837-0-57219100-1481446832_thumb.jpg 

Opublikowano

Lugi, podstawowe pytanie: czy możesz odpalić ciągnik na biegu (głównym lub grupie)? Jeśli nie, to może niepotrzebnie się martwisz, bo równie dobrze ktoś mógł wymienić wadliwy stycznik na nowy/dobry.

Opublikowano

Lugi, podstawowe pytanie: czy możesz odpalić ciągnik na biegu (głównym lub grupie)? Jeśli nie, to może niepotrzebnie się martwisz, bo równie dobrze ktoś mógł wymienić wadliwy stycznik na nowy/dobry.

 

Powiem w ten sposób.

odpalam zawsze na wciśniętym sprzęgle (przyzwyczajenie z samochodu) nigdy nie sprawdzałem na biegu ale przepatrze sb to przy ciagniku.

jeszcze jedno pytanie czy jest do tego czujnika jakaś kontrolka  czy on sam automatycznie nie pozwoli mi uruchomić silnika jeśli jest na biegu ??

Opublikowano

właśnie wróciłem i przejrząłem to i w traktorze ktoś (pewnie poprzedni właściciel) po urwaniu kołnierza tego włącznika dorobił zwykła blache by nie było dziury i tyle kable wiszą zaizolowane obok. moje pytanie gdzie mogłbym dostac taki kołnierz i czy to droga sprawa oraz czy bd mogl miec problemy natury mechanicznej pracujac bez naprawy tego wlacznika ??

Opublikowano

Ja z kolei tak się przyzwyczaiłem, że przed odpaleniem Audi wyrzucam bieg...

Myślę (tzn. nie wiem na pewno), że to zabezpieczenie przed ew. wypadkiem, bez wpływu na zwykłą eksploatację ciągnika. Nie ma kontrolki. Jeśli działa (przy załączonym biegu), to jest tylko "klik" i silnik nie odpali.

Zobacz na stronie Agrofarm, mają chyba wszystko, kumate chłopaki, ceny nie znam.

 

Czasem alternatywne rozwiązania wystarczają, np. zerwała mi się linka do wygaszania 6.30, nowa kosztuje prawie 400 zł, za 27 zł kupiłem od starego Lublina. Pasuje wszystko, tylko gałka jet czarna i nie me wytłoku "stop"...

Opublikowano

Ja z kolei tak się przyzwyczaiłem, że przed odpaleniem Audi wyrzucam bieg...

Myślę (tzn. nie wiem na pewno), że to zabezpieczenie przed ew. wypadkiem, bez wpływu na zwykłą eksploatację ciągnika. Nie ma kontrolki. Jeśli działa (przy załączonym biegu), to jest tylko "klik" i silnik nie odpali.

Zobacz na stronie Agrofarm, mają chyba wszystko, kumate chłopaki, ceny nie znam.

 

Czasem alternatywne rozwiązania wystarczają, np. zerwała mi się linka do wygaszania 6.30, nowa kosztuje prawie 400 zł, za 27 zł kupiłem od starego Lublina. Pasuje wszystko, tylko gałka jet czarna i nie me wytłoku "stop"...

 

myśle ze taki kołnież u dobrego tokarza dotoczę tylko pytanie który kabel na który pin idzie do tego czujnika bo numer katalogowy mam kołnierza ale nigdzie nie idzie go znaleźć.

 

Opublikowano

witam panowie mam problem czy wie ktoś może co oznacza błąd Er a Agrotronie wiem ze troche nie na temat ale może ktoś sie spotkał z czymś takim z góry dzięki. 

Opublikowano

pytanie który kabel na który pin idzie do tego czujnika bo numer katalogowy mam kołnierza ale nigdzie nie idzie go znaleźć.

Przecież masz tam tylko 2 piny. Obojętnie jak założysz, to zawsze będzie działało, gdyż czujnik ten działa na zasadzie wyłącznika. Nie ma przejścia - nie odpalisz tak samo, jak byś miał przewód zerwany.

Opublikowano

Przecież masz tam tylko 2 piny. Obojętnie jak założysz, to zawsze będzie działało, gdyż czujnik ten działa na zasadzie wyłącznika. Nie ma przejścia - nie odpalisz tak samo, jak byś miał przewód zerwany.

 

bez nerwów.

piny na czujniku jest dwa ale kabli mam więcej dlatego pytam o kolor kabli jakbym miał dwa to bym nie zadawał niepotrzebnych pytań które mogłyby zdenerwować niektórych.

Opublikowano

Ja i tak zawsze zostawiam sprzęt na luzie i na zaciągniętym ręcznym. Dla mnie dla bezpieczeństwa przed smykami jest zabezpieczenie na sprzęgle, bo sprzęgła byle dziecko nie wyciśnie

Opublikowano

Gdzie w ciągniku Deutz DX6.10 lub podobnym z tej serii można sprawdzić poziom oleju (oraz wlew i korek spustowy oleju) w skrzyni biegów ? Nigdzie nie widzę ani okienka ani typowego bagnetu itp. Od silnika i hydrauliki nie było żadnych problemów tylko tego nie mogę dojrzeć. Od czego jest kontrolka od razu pod kierownicą (są dwie, prawa to P czyli hamulec ręczny a lewa coś z olejem, podejrzewam że właśnie od skrzyni biegów ale chcę się upewnić. Czy to normalne że ta właśnie kontrolka przy zapłonie się świeci, po odpaleniu gaśnie ale przy każdym wciśnięciu sprzęgła się zapala, trochę mnie to niepokoi, nie wiem czy tak powinno być i od czego to zależy. Proszę o pomoc kogoś kto miał ten ciągnik lub wie o rzeczach o których napisałem.

Opublikowano

Kontrolka o której napisałeś jest właśnie od smarowania skrzyni biegów. Pompa podająca olej na skrzynię jest odłączana po wciśnięciu sprzęgła głównego. Wg. instrukcji dopuszczalne jest świecenie się tej kontrolki przy wciśniętym sprzęgle.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v