Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
damian23199

mtz 952 z rewersem

Polecane posty

damian23199    0

prosze was o pomoc poniewaz moj kolega z af mowi ze moj belarus 952 z 2006roku nie ma rewersu moglby sie ktos wypowuedziec ze te ciagniki maja rewersy chodzi mi glownie o to boi on mowi ze rewers ma tylko belarus 592 prose was o odpowiedzi bo nei mam sily do tego czlowieka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

kolego po pierwsze nie sądzę że nie miały, tylko sądzę że twój model nie posiada, po drugie mogłeś nie zakładać nowego tematu bo już takowy istnieje możesz dostać %%, po trzecie sądziłeś że masz 952.3 a tak naprawdę nie możesz odróżnić go od modelu 952.3 co w twoim wypadku zmniejsza wiarygodność, po czwarte napisałeś mi że masz szkrynię 14/4 więc nie widzę w "numerkach" większej ilości biegów do tyłu. i to by było na tyle pozdrawiam, jak źle napisałem przyjmę krytykę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaruus320    0

Kozaki bo sie TopAgarów lub innych Farmerów naczytali... ;)

Ja uważam, że bardzo możliwe jest że ten ciągnik posiada rewers... Przecież u mnie we władku jest skrzynia niby 8x2 a jednak rewers jest... Są tak jakby dwa wsteczne- jeden z wolniejszymi biegami a drugi z tymi szybszymi... I pewnie w tym Belarusie jest podobnie. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Jak skrzynia 8x2. 8x6 bo na biegach redukcyjnych najwolniejszych i tak jedzie do przodu. Pomieszałeś schemat. Rewers to takie coś co umożliwia jazde na wstecznym na każdym biegu przełaczasz to jedną dźwignią.

 

,,liczba biegów - przód-tył- 6+6 (standard) lub 8+6 (dwa dodatkowe biegi terenowe do przodu)"

 

A belarus ze skrzynią 9 biegową z rewersem daje nam 11 przełożeń bo te 2 wsteczne które zostały w skrzyni biegów są nadal I przy jeździe w przód to na nich do tyłu pojedzie ale jak będzie rewers miał ustawiony na wsteczny to na nich będzieszjechał do przodu. Nie wiem jak inne skrzynie czy synchro też mają możliwość rewersu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

panowie 24775817 moj gg pisac powysulam wam filmiki i zdjecia i sie okarze czy mam rewers czy nie

Najlepiej foty wrzuć na jakąś stronkę ze zdjęciami np. fotosik i wrzuć linki tutaj. Albo na AF do galerii wrzuć. Też jestem bardzo ciekawy tego rewersu, tylko wstawiony jest na pewno zamiast czegoś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredf9    3

Kiedyś na allegro był nowy MTZ z rewersem i był w tym samym miejscu co dzwignia reduktora takl jak pisze kolega @damian23199

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

pewnie kolejna głupota wymyślona przez ruskich. mam belarusa 1025 i doszedłem do wniosku że ruscy strasznie sobie życie komplikują choćby sama skrzynia biegów i reduktor jest nieźle nagmetfany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

kolego piotr glupota to moze sa te 2 wajchy w 1025 ja mam 1 syncgro i z tym rewersem sie bardzo fajnie pracuje a szczegolnie w turze choc nie mam ale w widlaku lux sprawa oraz na polu jak zobrotowka wyrecazam czy agragratemtylko pyk wajcha do tylu i wykrecalk pyk do przodu i heja dalej moj jest 2006tokk i jak do tej pory ma 1600godzin i nic mu nie jest z tym rewersem oprocz twgo ze trzeba sprzeglo dokladnie wciaskaxc czyli do samego spodu bo jak nie to lubi sie zaciac i skrzeczy i trzeba wteedy szarpnac takto jest okey jak chcesz film pisz na gg wszystko tam widac :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Włśnie on ma rewers skrzynia 9/9 (7 biegów do przodu + 2 wsteczne i odwrotnie po przełożeniu dźwigni rewersu na jazdę do tyłu)

 

Zastanawia mnie skąd właściciel wynalazł tą samą liczbę przełożen co w tradycyjnej skrzyni synchro tj. 14 :lol: przecież w miejscu dźwigni od tzw. półbiegów znajduje się dźwignia zmiany kiwrunku jazdy :P

Edytowano przez MgrLukash

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

popatrz dobrze na schemat i sie domysli a jak n ie wierzycie ze sa belarusy w opocznie to zadzwoncie se do radmasz opoczno i farmasz bogdanka tam sprowadzaja i jescze w tygodniku roolniczym sa belarusy z rewersem i slyszalem ze gfdzies w warcie tez sprowadzaja a jak gadalem z ukraincem to mowil ze belarusy z rewersem sa z wyzszej polki :lol: bo ida bna rynek niemiecki i jescze gdzies a koszt takiego mtz to jakies 82 tys za model 952

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

×