Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
coffey23

Mtz 82 ts

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
coffey23    17

Witam ma mtz 82ts z 1996 roku dzisiaj coś się stało i nie da się go zapalić na stacyjkę jedynie na krótko przy rozruszniku jak przekręcam kluczyk to wskazówka na amperomierzu opada i kontrolki gasną a rozrusznik sie nie odzywa gdzie szukać przyczyny ??

Akumulatory są dobre bo pali na krótko przy rozruszniku czujnik w skrzyni dobry rozruch mam na 12v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wloda    12

sprawdź wszystkie bezpieczniki i stacyjkę jak nie to pewnie jakiejś masy nie ma B) ;)


PRONAR 1025_________URSUSc360__________MTZ 82_______bizon______i nowy zakup Massey ferguson 7256_________i wiele innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    69

no tak samo było i u mnie w Jumzie.. był kabel przetarty od aku i dawało masę na co innego a nie na stacyjkę albo był potem lużny kabel to się mocniej skręciło i było git B)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coffey23    17

bezpieczniki są dobre kable przy akumulatorach też ok przy stacyjce tak samo jak próbowałem zapalać to tak jak by stukanie jakiegoś przekaźnika było słychać pod deska rozdzielczą tylko nie wiem dokładnie który to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wloda    12

to tak pytałem się taty i są propozycje

takie jak :

1 słabe akumulatory

2 gdzieś nie mam masy najprawdopodobniej

3 coś z rozrusznikiem


PRONAR 1025_________URSUSc360__________MTZ 82_______bizon______i nowy zakup Massey ferguson 7256_________i wiele innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk90    4

sprawdz te przekazniki ja miełem takie cos w pronarze 82sa II i wymieniałem przekazniki pod deska rozdzielcza. Były stopione i dlatego tak sie dzialo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ja maiłem podobnie w C-360, tylko u mnie w ogóle nie chciał odpalić ani na stacyjce(przygasały światła) ani na krótko, a przyczyną były szczotki które nie dotykały wirnika (tylko 2 a 2 nie dotykały) i przy próbach uruchomienia też występowało stukanie.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    64

prąd (tzn +) idzie z akumulatora do przełącznika a on przekazuje go do przekaźnika a dopiero zasila rozrusznik . A ten przekaźnik masz w starych przed samą kabiną na tej pokrywie od zbiornika hydrauliki sprawdź czy stamtąd wychodzi prąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    194

Przekaźnik wyzionął ducha, 32A, pod deską rozdzielczą od strony wejścia bodajże pierwszy od góry. Wymień na jakiś samochodowy 60A.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez mateos09
      Witam proszę o weryfikację silnika zamontowanego w jumzie. Zazwyczaj były to jednostki d65 ten na zdjęciu  rozni sie tym że z lewej strony nie jest plaski wlew oleju na bliżej sprzęgła  no i brak pokrywy rewizyjnej. Co to za silnik  ? 


    • Przez mateos09
      Witam proszę o weryfikację silnika zamontowanego w jumzie. Zazwyczaj były to jednostki d65 ten na zdjęciu  rozni sie tym że z lewej strony nie jest plaski wlew oleju na bliżej sprzęgła  no i brak pokrywy rewizyjnej. Co to za silnik  ? 


    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
×