Skocz do zawartości

Problem z napędem - Case 4230


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jest dokładnie jak zrozumiałeś, jadąc wciskam sprzęgło i ciągnik zatrzymuje i jest jakby trzymany na hamulcu, powinien lecieć do tyłu i dodatkowo nie da się wyłączyć biegu wtedy

Opublikowano

hym może być ze sprzęgło nie popuszcza do końca sprawdzałeś czy jest płyn?? Spróbuj odpowietrzyć. Zbiornik z płynem masz pod przednią szybą pod tą pokrywą w kabine. Tak jak masz licznik to tam całkiem u góry na końcu. A odpowietrza się przy pedale sprzegła

Opublikowano (edytowane)

płyn jest zobaczymy z tym odpowietrzaniem :)

a wiesz coś może o tych półbiegach? guzik na lewarku reaguje normalnie przełącza na żółwia i zająca, a czujnik jest od dołu skrzyni bardziej od strony silnika tak ? Bo wczoraj sprawdzaliśmy i tak wynikało z tego, bo był prąd, masa wszystko wyglądało ok, ale półbiegów nie ma

 

edit: nie mogę znaleść tego odpowietrzania sprzęgła, a poza tym jeżeli by było zapowietrzone i nie wciskało się do końca to skrzynia by ciężko chodziła i harczała, a chodzi bardzo płynnie

Edytowane przez grzmot
Opublikowano

no tak prąd dochodzi bo sprawdzaliśmy i było okej, a da się jakoś sprawdzić czy to elektrozawór czy to drugie ? ktoś tam wyżej pisał apropo jakiegoś innego elektrozaworu że za załączonym silniku można sprawdzić i powinno być słyszalne jakieś kliknięcie czy coś?

Opublikowano

hmm mam pytanie jak wyciągnąć ten elektrozawór, od półbiegów oczywiście ;) czy da się tak od razu bo jest do niego dostęp, ale czy on mi się wykręci tak cały czy musze jednak odkręcać dekiel i dostać się głebiej do skrzyni żeby wyciągnąć to ustrojstwo ;)?

Opublikowano

czy istnieje możliwość pominięcia elektrozaworu od półbiegów????

Założyłem nowe tarczki od żółwia i zająca i na wysokim biegu ślizgają.... PROSZĘ O POMOC !!!

Opublikowano

Po co ktoś mógł odłaczyć sterowanie półbiegami? Odkryłem niedawno że przycisk uruchamiania/załaczania półbiegów wyciągniety jest z dźwigni zmiany biegów i ukryty jest pod plastikową osłoną kokpitu gdzie są wszystkie manetki sterowania podnośnika, WOM itd. Zaślepione tez jest okienko gdzie był podświetlony żółw/zając przy uruchamianiu półbiegów.. Ciekawe po co ktoś to zrobił.. Ciagnik ponoc pracował w transporcie w anglii, w miejskim zakładzie komunalnym.

Opublikowano

czy jest możliwość zapowietrzenia się hamulców, z powodu tego że przez całą zimne był olej spuszczony ze skrzyni ? Bo było robione koło elektrozaworu, ale i tak nic nie zrobione jeszcze znaczy wyciągniety został elektrozawór i czekam aż nowy przyjedzie bo mi znajomy sprowadzał, mam nadzieję że jak to założe to rozwiąże problem z półbiegami.

Opublikowano

WItam,

 

Mam mały problem z moim case'em, a mianowicie przy odpalaniu po dłuższym postoju bardzo długo trzeba kręcić rozrusznikiem zanim odpali. Wygląda to tak jakby na początku nie dostawał od razu paliwa do wtryskiwaczy tylko dobijał ciśnienie i po chwili gdy osiągnie odpowiednią wartość ciśnienia wtrysku zaczyna łapać. Wychodzi na to jakby paliwo cofało się z pompy podczas postoju, jak jest ciepły to pali na dotyk. Czy jest tam jakiś zawór zwrotny czy cuś takiego co mogłoby powodować cofanie się paliwa z pompy?

Opublikowano

witam wszystkich. posiadam takiego case i nie mam z nim wiekszego problemu.mam pytanie poniewaz moj ciagnik ma wąskie koła plus koła bliżniacze i bym się chcial zamienić na szerokie,

Opublikowano

Doczepie się do tematu otóż w moim case 3230 również jest problem z przednim napędem bo nierozłancza się przycisk od niego nie świeci się nawet po załączeniu go jak robił to wcześniej a napęd cały czas działa dodatkowo jeszcze licznik nie pokazuje prędkości cały czas jest 0

Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników case 4230, u mnie naped działa bez problemu, gdy go kupiłem miałem problem z napedem ale został juz rozwiązany, u mnie był przetarty kebel zasilający. Natomiast juz od roku( czyli od jego zakupu), mam problem z mocą tego ciągnika i notorycznym dymieniem. Odrazu powiem, ze w ciagu tego roku była regenerowana pompa wtryskowa, została zdemontowana i zregenerowana głowica, dle pewności sprawdzna w dwuch firmach i jest oki, zostały zamontowane nowe końcówki wtryskiwaczy, wymienione filtry paliwa łacznie z przepływowym na linii do pomkpi zasilajacej, został chyba juz na wszystkie możliwe sposoby regulowany kont wtrysku , i juz nie ma pomysłow czego by tu jeszcze można sie czepić. Dokładne objawy to : brak mocy na wysokich obrotach na wyższych biegach na górkach musze pustym ciągnikiem redukowac do 3 na żółwiu do tego dymi jak dosyć mocno. Bede wdzieczny za jaką kolwiek pomoc z góry dziekuje.

Opublikowano

No powiem Ci ,że kompresji nie sperawdzaliśmy, ma na liczniku 6500 Mth, nie wiem czy realny przebieg , ale zegar działa, jak robiliśmy głowice to wymieniełem pierwszą tuleje bo była peknięta i pierścienie tez wymienione tym tłoku , reszta tuleji wydawała sie oki, nie było progów ani innych śladów zużycia dlatego je zostawiliśmy , podejżewasz brak kompesji?? Dodam też że nie wyglądana to żeby brał olej , starm sie to czesto sprawdzać, ale faktycznie kiedyś kilka tygodni temu zauważyłem delikatne dymienie z odmy, ale naprawde nie znaczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v