Skocz do zawartości
Raczo

Pompa wtryskowa do TL100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
Raczo    19

Kilka dni temu rąbnęła nam przy NH TL100 pompa wtryskowa. Po zawiezieniu do naprawy okazało się ze nie można znaleźć części. Teraz właśnie jada z Włoch. Czy mieliście takie problemy? Padła wam kiedyś pompa w waszych NH. Mój tata właśnie powiedział, że nigdy więcej nie kupi NH bo to złom :/ . Mieliście problem z częściami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    16

Znajomy ma TL100 od ładnych paru latek, pracuje z turem, jest głównym ciągnikiem i nie miał z nim najmniejszych problemów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

artur21    0

znajomy ma tl 100 w turze i miał już problemy z pompa wtryskowa

 

pewien jestem ze już dwa razy wymieniał pompę hydrauliczna, traktor w turze u niego mało nie robi, bo ma oborę na 90 krów na na głębokiej sciolcze wiec tych przyczep sie ładuje u niego

 

ale szczerze to tl nie jest rewelacyjny, sprzęgło tez już mu padło, jego traktor ma 4 lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

No dlatego że po kilku latach użytkowania musi dołożyć do niego jakieś półtora tysiąca polskich złotych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

jak to czesci nie bylo dis zamawiasz jutro sa zamawialem ostatnio wtryskiwacz do mojego tvt to przylecial samolotem nastepnego dnia z hiszpani i nie bylo zadnych problemow

a cena tez byla niezla no ale liczylem sie z tym ze ciognik za ktorego dalem nie male pieniade nie bedzie mial tanich czesci teraz wlasnie kupuje TL100 i LM435A Zastanawiam sie jeszcze nad Prasa BR560 lub BR Combi tez fajna maszynka Spodobala mi sie jak pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

tvt - nową pompę to nie problem kupic tylko ze ona kosztuje 11tyś :) a u nas nie zepsuła sie cała pompa tylko jakaś mała głowiczka, której już podobno nie produkują i trzeba by na nią czekać 12 tygodni :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

nie chce mi sie wiezyc ze trzeba by bylo czekac az tyle i ze jej nie produkuja. ja jak narazie nie miale zadnych problemow z NH a maszyn odnich sporo biore w tym roku i 3 lata temu tez kilka wziolem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

Nie wiem czy to prawda (tak powiedziała pani z serwisu w Bydgoszczy) ale ojciec ciągle wisi na telefonie i próbuje coś załatwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

Niech zadzwoni do innego dilera . Ja dzis odebralem swojego LMa Jest super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3
No dlatego że po kilku latach użytkowania musi dołożyć do niego jakieś półtora tysiąca polskich złotych.

 

nie da się tak aby nic nie dołożyć...chłowiek choruje maszyna też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olwin    0

tez mam tl100

4-letni, zero awarii

macie jakies wadliwe egzemplarze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0
tez mam tl100

4-letni, zero awarii

macie jakies wadliwe egzemplarze :)

a ile masz motogodzin, pracuje w turze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

Ma około 800 motogodzin. Nie pracuje w turze. Pracuje jako ciągnik transportowy, zapinany jest w pług, talerzówkę i agregat przedsiewny to chyba tyle. Nie dostaje u nas w du... . Był oszczędzany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Tam jest chyba silnik Iveco, i taki problem z częściami? :lol: Włoskie silniki może nie są jakieś rewelacyjne ale żeby po 800 mth padła pompa to jest to dziwne, może paliwo było kiepskiej jakości? Choć zależy co w niej padło, ale awarie nie dzieją sie bez przyczyny. A to że ciągnik był oszczędzany nic dla pompy nie zanczy. Coż, trzeba dołożyć, co sie zdarza w eksploatacji i nie trzeba odrazu krzyczeć że to złom, gorzej jakby ciągnik pękł w najgrubszym miejscu :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

Zgadza się - pod maską siedzi silnik Iveco. Właśnie prawdopodobnie to sie stało od złej jakości paliwa :rolleyes: - czy już wszędzie kombinują z olejem napędowym? - NH tylko na tym jeździł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
steffler1    16

Posiadam od 6 lat tl100 i jest zajebi... nie mam na co narzekać. ma 3000mtg i nigdy nic nie padło. A jesli chodzi o cześci to nie ma problemu i nie wierze w to ze trzeba czekac tyle czasu za pompą wtryskową. jak nie ten serwis to inny to załatwi. skoro ciągnik jest nadal produkowany to cześci do niego tez muszą być. Ja mam serwis pod nosem ale na szczescie mało z niego korzystam. pozdr :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Witam!

Fakt ciągnik jest produkowany tylko że silnika a co za tym idzie pompa wtryskowa jest inna. Kolega ma TL 100 z silnikiem IVECO 3,9 l a obecnie jest TL 100A z silnikiem 4,5l więc z dostępem części może być różnie. Nalepiej BOSCH Diesel Service o ile pompa jest BOSCH.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    5

ja wymienilem w swoim TL pompe, na nową, zaplacilem za nią niecale 1000 zl, z montazem to chyba 1000, na tej zaczoł lepiej chodzic, bo serwisnat przywiózł na podmianke by tamtą sprawdzic co jej boli, i ta zastepcza została, a tamtą zabrał. Ja to bym zawiózł tą pompe do serwisu BOSCH, oni juz by wiedzili co znią zrobic, mają swoje kontakty z czesciami itp..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominator    0

tl 100 to największa poraszka koncernu case i nh mi juz w 1 roku padło : silnik przeciw wagi dach sie wygnią ,schodki odpadły , pompa wtryskowa 4 razy szlak trafił skrzynia biegów i wiele innych rzeczy jednym słowem Rupieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

To ile wkońcu kosztuje ta pompa wtryskowa do td lub jx-a tzn tam jest bosh z made in india?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

TL Bardzo udany ciagnik jest nieco droszy od TDD ale porownanie jest ogromne

elektro hydrauliczne sprzegla w sam ras stwozone do ladowacza czolowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez Pajej
      Witam koledzy mam na oku New hollanda TL 80 i chciałem zasięgnąć języka czy to jest sprzęt godny uwagi?
    • Przez Hardy67
      Witam , posiadam New Hollanda t5  z roku 2017 , i mam pytanie , aczkolwiek chodzi mi o radio w ciągniku (jest oryginalne NH) radio działa tylko po włączeniu zapłonu w ciągniku , czy jest sposób przerobienia tego żebym mógł włączyć radio bez zapłonu ? , ponieważ nie chce włączać zapłonu żeby przez nawet kilka godzin dziennie radio grało i chuczały te pompki itp. 
      pomoże ktoś ?? 
    • Przez kris14
      Koncern CNH szykuje nową wersję serii T5 spełniającą normę TIER 4B, wiadomo że będzie wyposażona w system SCR a nie DOC+DPF jak to było w przypadku wersji TIER 4A i amortyzację przedniej osi.
       
      Kilka fotek:





    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.
×