Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Właśnie niby jedynka też fajna ale ta maska z jednej strony wgniecona , malowana i brak obciążników i daleko prowadzić a ten drugi nie da się ukryć, prezentuje się na fotkach wyśmienicie :rolleyes: Bardzo dobrze wygląda połączenie szerokich opon i ten obciażnik z przodu, a i oponki oczywiscie michelina :rolleyes: będzie trzeba jechać obejrzeć :rolleyes:

Opublikowano

Ten drugi na zdjęciach wygląda bardzo ładnie, same te opony są troszkę warte... Taki obciążnik dosztukować to też nie jest kwestia godziny ani dwóch z przodu ktoś jeszcze 2 halogeny dorzucił jeśli masz czas tro myślę że watro zrobić sobie wycieczkę ;) Nie myślałeś o czymś pokroju ursusa 1234 albo ZTS 12245?

Opublikowano

z przodu i z tyłu tez są dwa dołożone halogeny, i cb radio w środku. Odrazu te ciagniki odrzuciłem , mam ursusa 914 i narazie i starczy;) fakt że niezawodny ale komfortu 0 ;D

 

A orientuje się ktoś jak jest z klimatyzacją w tych ciagnikach? jak drzwi i okna się pozamyka to latem jak 30 stopni na zewnątrz jest to można spokojnie w kabinie wysiedzieć?

Opublikowano

myślę że w 1234 i w ZTS 12245 komfort nie wiele gorszy, w prawdzie klimy raczej w nich nie ma ale sprężarka jest. Co do klimy w MF to raczej nie rób sobie wielkich nadziei, że kupisz ciągnik ze sprawną :)

Opublikowano

ale i tak pozostane przy mfach. Ale jeśli ktoś pisze że sprawna to ma działać a jak nie to niech naprawia skoro tak pisze a nie działa ;D a tak po za tym to najtańszy 1234 kosztuje 55 tysięcy, to ja dziękuję, i do tego to spalanie, w moim jest duże a o 6 to wole nawet nie myśleć ;D

Sprawdzałem co do poziomu hałasu w 12245 to ma niby 84 db przy czym mf ma 75 :) i jeszcze promień skrętu potężny a mi zależy też na zwrotnosci bo będzie prasował ponad 100 ha rocznie i to głównie w niedużych kawałkach to oo ;)

Opublikowano

Widzę, że ostro się na MF-a napaliłeś, skoro tak to życzę powodzenia :huh: My do swojego dołożyliśmy w ciągu ponad 5 lat ok 3-4 tyś pln, więc to nie jest tak dużo, a jeśli masz mechaników od tych maszyn w okolicy to myślę, że nawet z usuwaniem awarii nie powinno być problemu, o ile oczywiście takowe się pojawią :huh:

Opublikowano

Tak nr 3 to gaz ręczny, a pozostałe gałki służą do zaworów hydrauliki zewnętrznej, z tego co widzę jest też wom zależny od prędkości jazdy :huh:

Opublikowano

a tego że to gaz ręczny to bym w życiu nie zgadł ale dzieki za pomoc panowie :huh: i to jakoś poszczególne modele sie różiły tym womem zależnym od prędkosci? bo rzadko oglądajac ciagniki on byl a w tym akurat jest :huh:

Opublikowano

Panowie mam jeszcze jedno pytanie, kontaktowałem się z pewnym facetem i ma na sprzedaż 2 ciagniki i ma 3125 i ma skrzynie 16 i mówi że jak mierzyli to jechał 53 na godzinę, czy to możliwe? Ten drugi niby ma skrzynię 32 i jedzie 40 ale ten mówi że gna aż tyle, czy to możliwe?

 

I jeszcze zapomniałem dodać że ciagnik ma 4 pary wyjść a jak patrząc na inne to mają po 2 zazwyczaj, to też dodatkowa opcja czy ktoś to rozbudował?

Opublikowano

Dodatkowa opcja, tam, gdzie są 2 pary jest zaślepka na drugie dwie. Może ma zepsuty prędkościomierz przy samochodzie, a może to jakaś wersja MFPC (Massey Ferguson Performance Center) B)

Opublikowano

Panowie, mam jeszcze takie pytanko, jak sprawdzać dynashifta? Bo tego jednego nam ktoś zgarnął sprzed nosa, i jedziemy jutro oglądać z dynashiftem, i jak to powinno wyglądać? jak ciągnik powinien zachowywać się przy zmianie półbiegu?

Opublikowano

po przełączeniu półbiegu z a->b powinieneś czuć jak traktor przyspiesza, mf lubi wtedy puścić dymek i trzeba zmieniać półbiegi a-->b chwila ->c chwila ->d lub nie do końca zależy jaką prędkość potrzebujesz jak zmieniasz półbiegi z d na a to powinno się czuć jak traktor zwalnia do tego w instrukcji napisane żeby tego nie robić na wysokich obrotach.i te półbiegi oczywiście chodzą bez sprzęgła

Opublikowano

Witam;) mam jeszcze takie pytanie bo mi nie daje spokoju, jest gałka od biegu z biegami 1,2,3,4 i układ jest taki że po lewo do góry jest 1, naprzeciwko 2 i jak chce się przerzucić na 3 to jest ona po prawo ale na dole, czyli w tej samej lini co 2, a wydaje mi się że powinno być na przeciwko?

Opublikowano

oo dzięki kolego, to mnie teraz uspokoiłeś ;)

 

i jeszcze mam takie pytanko, na niskich obrotach zapala mu się nieraz kontrolna od alternatora i przestaje podnosić, znajomy miał ten sam problem i wyszło że sie zepsuł regulator napięcia. Może to być to coś innego czy raczej na pewno to będzie to uszkodzone?

Opublikowano

To, że że przestaje podnosić jak się lampka od ładowania zaświeci to norma, wtedy przegazówa i jedziemy dalej ;) A zaświecanie się jej ma coś wspólnego chyba tylko z ładowaniem czyli albo regulator napięcia albo alternator, powinien ci zrobić z tym raczej każdy elektromechanik :) Wesołych świąt!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v