Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli tak do tego rozdzielacza tutaj na błotniku to gniazda podłącze manometr obroty w ciagniku na 2200 i mam mieć 150bar tak ? A teraz aby zwiększyć ciśnienie daję podkładkę tak ? Przy 150barach nie uszkodzę nic ?

Opublikowano

Rozdzielacz na błotniku ma osobne ciśnienie ustawione i to w nim musisz ustawiać ciśnienie, możesz podkładać podkładki pod zawór regulacyjny pod siedzeniem a ciśnienie na tym na błotniku się nie zmieni. Ja ustawiam ciśnienie przy 1200 obr do kiszonki ustawiam na 175 i podnosi aż miło po 600 kg. Pracuję tak od roku u nic się nie stało jeszcze ale delikatnie z gazem itp :D

Opublikowano

Czyli jednym słowem robiąc tak jak opisałem powyżej będzie dobrze ? tylko badać ciśnienie przy 1200 obr/min a badać mogę je na wyjściu np hydrauliki zewnętrznej? a jeśli nie to gdzie wpinać manometr? botura mam podpiętego pod ten rozdzielacz tutaj pod siedzeniem. Dodając podkładkę zwiększam ciśnienie ?

Opublikowano

Na to wychodzi że możesz badać ciśnienie na wyjściu hydrauliki zewnętrznej ale ja bym badał z tego węża co podłączony tur jest sam tak robię, dodając podkładkę zwiększasz ciśnienie. Chyba że kiedyś będziesz miał nowy rozdzielacz pod siedzeniem tak jak ja to już jest śruba do ustawiania ciśnienia wkręcając śrubę zwiększasz ciśnienie :)

Opublikowano

No dobra, dzięki wszystkim jutro postaram się jakoś zmontować przejściówkę do manometru mam taki do 500bar może być mało dokładny ale ustawię jakoś na nim dam 3 podkładki i zobaczymy co będzie. A nawiasem mówiąc wiecie może czy opony z prozdu wytrzymają mi ? mam dębice 7 płócienna diagonalkę. Ktoś ma doświadczenie z załadunkiem c330 bigbagów ?

Opublikowano

Zwiększenie ciśnienia do 170 jak kolega sugerował skończy się wywaleniem oringa w pompie w najlepszym razie a w gorszym siłownik podnośnika się rozleci. Takie ciśnienie można ustawiać na osobnym rozdzielaczu do tura pod warunkiem zastosowania pompy o wyższym ciśnieniu maksymalnym (sam mam 180 i nic sie nie dzieje) Na rozdzielaczu pod siedzeniem ustaw ciśnienie na 140-145 maksymalnie to nic się nie stanie. Co do opon to mam typowe 6.00x 16 Stomil chyba z 20 lat mają, ciśnienie 5 bar i nic się nie dzieje od bigbagów

Opublikowano (edytowane)

Ustawiam ciśnienie 175 bar tylko do podnoszenia belek kiszonki na takim ciśnieniu tylnego podnośnika nie używam bo nie potrzebny więc się nie rozleci po pracy z kiszonką zmniejszam do 140 bar. Pompą nie ma się co przejmować jak wywali oring załóż aluminiową pompę która wytrzymuje max 200 bar i będzie po kłopocie :)

Co do opon na pewno popękają szybciej niż z lekkim obciążeniem ale tragedii nie powinno być :)

Edytowane przez adamc330
Opublikowano

No i mam ciśnienie ledwo 100 a raczej 95 wrzuciłem 2 podkładki i mam ciśnienie 180bar, wywaliłem jedną to mam 120bar zeszlifowałem jedną i mam 140 jakieś ciężko nastawić tak żeby było 150... A jak ostatni raz odkręcałem to urwałem tą śrubę 50021191 korek.

 

U was też jest tak że wskazówka od manometru pomału idzie do 120bar i do 140bar przy dużym gazie 2200 pomału dochodzi gdzieś po 20 sekundach ? to może wina gęstego oleju ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Do her bomekmariusz nie pisz gościom zeby łączyli fabryczny rozdzielacz na blotniku z pompą bezpośrednio bo on mię ma zaworu przelewowego tylko krańcowy!Ciśnienie jest regulowane w całym układzie właśnie tymi podkladkami co wspomniales i to rozdzielaczem pod siedzeniem jak ty się wpinasz pierwszy rozdzielacz na blotniku to musisz się jeszcze pouczyć o hydraulice i na moje oko to ty nawet nie sprawdzales cisnieni w hydraulice bo skoro piszrsz że tam cały czas jest wysokie ciśnienie! Ciśnienie pojawie się dopiero wtedy gdy przesterujeszna prace rozdzielaczem pod siedzeniem czy na blotniku!!!A co do trojaka na powrocie to jak najbardziej wszystko działa i nie trzeba dodatkowej dziury do skrzyni!

Opublikowano

Witam. Mam problem chcę podłączyć tura 2 sekcyjnego do c-330 ale nie wiem jak.... Ma ktoś może 2 sekcyjny tur w c-330 prosiłbym i zdjęcie jak jest podłączone tłoczenie i zwrot. Chcę pod rozdzielacz dodany to tura nie pod oryginalny . Proszę o szybką odpowiedź

Opublikowano

a czego dokładnie nie wiesz?? siłownik dwustronny podłączasz normanie pod sekcje , silownik jednostronny podłączasz pod drugą sekcje. jeśli sekcje w rozdzielaczu są dwustronnego działania to pod jeden króciec podłączasz pod siłownik a drugi pod swobodny spływ tak żeby nie następowało przeciażenie (potrzebujesz tylko jednego wyjścia) rozdzielacze możesz podlączyć szeregowo czyli zasilanie jednego rozdzielacza podłączasz pod spływ(wyjście) drugiego.

Opublikowano

jesli chcesz podłączyć do tego na błowniku (nie wyrzucajac go) to z powrotu-wyjcia tego rozdzielacza na błotniku podłącz zasilanie nowego rozdzielacza powrut daj w ten przewód który ci zostanie(odepniesz go od rozdzielacza na błotniku) cieżko to opisać ,nie wiem czy zrozumiesz to co napisałem. tak schematem- wyjscie cisnienia ze skrzyni do wejscia rozdzielacza z wyjscia rozdzielacza pod wejscie 2 rozdzielacza i z wyjscia 2 rozdzielacza pod spływ do skrzyni. tak jak w np w bizonie mozesz podejrzec jak masz gdzie.Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez aster453
      Ostatnio taka myśl mi przyszła do głowy czy aby nie zamienić dwóch wysłużonych 60 tek z dopłatą na 4514. Co o tym sądzicie ? Czy ten wiekszy bedzie dużo więcej palił ? Myślałem o nim jako pomocniczym główny to proxima 90 plus. Jako że proxa ma tur więc praktycznie jest do wszystkiego w ciągu roku robi ok 400 Mth więc wg mnie sporo podczas gdy te dwa dziadki jedynie pracują przy cyklopie, czasem z mniejszym rozrzutnikiem 4,5 t, opryskiwacz, zielonce przewracanie, podwalanie więc dużo nie mają do roboty...  W dodatku chciałbym do niego  również tura czyli wyręczył bym dziadki w tych mniejszych pracach jak również i  przejął bym od proximy choćby prace związane z turem a nawet zamiennie prasowanie w Unia DF1,2. 
      @mf Wiesz to tez sposób można i tak zrobić tez o tym myślałem najwyżej tak tez bym zrobił. tylko czy w ogóle jest sens sprzedawać jedną (czy dwie moze mniejszy sens) i dołożyć i kupić ten pośredni ciągnik ? Czy taki ciągnik srpawdza się w turze np. ?
    • Przez Damiano604
      Witam, jestem na etapie zamawiania części do układu pneumatycznego w Ursusie 4514. Znalazłem schemat całego układu jednak przy nr. 10 mój zawór hamulca ręcznego posiada 2 wejścia a tutaj są 3, również przewód od pedału hamulca ten po prawej powinien iść przed regulator ciśnienia przed butlą (tak mi się wydaje). Może ktoś przerabiał ten temat i podpowie czy dobrze myślę. Z góry dziękuje. Pozdrawiam! 


    • Przez Marcin70707
      Witam, zamontowałem kabine na moim ursusie 3512 Lubsko 2. Kabina ma metalowy dach, ale pasuje mi coś dać od wewnątrz aby chociaż minimalnie wygluszyc na ile jest to możliwe. Jak polecacie mi to zrobić stosunków tanim kosztem i jakie macie pomysły na takie coś ?

    • Przez kacper9540
      witam chciałem zapytać się na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 5314
    • Przez Lalafka
      Cześć, od nowości mam podłączonego tura na 1 parze wyjść hydraulicznych. Natomiast chciałbym teraz podłączyć go w taki sposób, aby zawsze dostępne były 2 pary. Ma ktoś coś takiego, albo robił? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v