Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak? Przy podnoszeniu olej idzie na siłownik, przy opuszczaniu spływa do skrzyni. W tym czasie olej tłoczony drugim wyjściem sekcji też leci do skrzyni. Gdzie widzisz problem?

 

Trójnik ma być na powrocie.

Opublikowano (edytowane)

a więc kolega bobekmariusz chyba czegoś nie zrozumiał albo nie przecytał dokładnie bo ja napisałem z zapytaniem czy nie będzie się tak działo ale nie było tam mowy o trójniku na zasilaniu tylko na powrocie. A wogóle to ja mam 2 powroty jeden orginalny a drógi z jednej sekcji na podnoszeniu wysięgnika A trójnik to ja mam jeden w całej instalacji pod skrzynią

Edytowane przez mietek2424
Opublikowano

mietek jezeli masz jeden rozdzielacz 2 lub 3 sekcyjny to sie pytam po jaki h*j zrobiles te dwa powroty przeciez podnoszenie tura ma silowniki jednostronnego dzialania i wystarczy w jedna z pary dziur wkrecic przewod a w druga dziure zaslepke np.zaspawac nypel.

zaraz zrobie zdjecia rozdzielacza i wstawie bo widze ze ze ciezko sie dla was mysli (jeszcze tylko rafal4610 dobrze pisal) a te dwa powroty lub trojnik to mi sie slabo robi jacy z was fachowcy .

 

post-27138-0-81218300-1326826593_thumb.jpg

z lewej zasilanie po przeciwnej powrot oleju do rozdzielacza .pierwsza stojaca to podnoszenie tur druga lapka to regulacja kata lyzki krokodyla czy widel a trzecia lezaca lapka to otwieranie krokodyla uzywana rownez tak jak druga lapka do owijarki czy innych maszyn wymagajacych do 4 wtyczek hydrauliki.

 

zwroccie uwage na zaslepke to nypel zaspawany cena nypla to 1,5zl u mnie a zaslepka orginalna to 7zl .nypel siedzi juz trzy lata jako zaslepka i nic sie nie dzieje zlego tak jak to sadzil mariusz x ze cos walnie.

Opublikowano

ja tak miałem tylko w 2sekcyjnym tylko że mnie korek wnerwiał bo się pompa męczyła i go wywaliłem i dałem powrót do skrzyni zamiast niego. A rozdzielacz mam w innym miejscu to mi ten powrót nie przeszkadza

Opublikowano

jezeli zawor przelewowy w rozdzielaczu jest dobrze ustawiony to niema prawa sie pompa meczyc najwyzej bedzie tylko jak opuszczasz troszeczke silnik spadac z obrotow u mnie to kiedy opusczam to silnik zwalnia o ok50 obr/min ale juz powyzej 1.200obr/min silnik nieodczuwa tego.

Opublikowano

jezeli czytales instrukcje a widze ze nie czytales to powiem ci ze pompa na najlepiej pracuje bez zbednego zuzycia czy straty sily na minimum1000obr/min do 1400obr/min takze nie mow mi ze sie meczy jak bedziesz pracowal na 600obr/min to silnik ci dlugo nie wytrzyma przynajmniej te 800obr/min musi miec zeby rowno pracowal. 1200obr/min nazywasz pilowaneim to zart czy pijany jestes. zeby to bylo 2000obr/min to by bylo meczenei pompy i silnika

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak pompa pracuje na przelew to znaczy, że jest max obciążona. Wytłumacz dlaczego wg. Ciebie jest to lepsze rozwiązanie niż swobodny spływ oleju do skrzyni.

Opublikowano

Też bym chciał się dowiedzieć tego. Przecież w takiej sytuacji pompa musi tłoczyć pod max ciśnieniem ust. na zaworze. Nie lepiej byłoby zastosować rozdzielacz z pozycją pływającą (taki jak standardowo na błotniku)?

Opublikowano

mariusz x swobodny splyw do skrzyni to dodatkowe koszty i jak radziles dziure robic w skrzyni i zeby woda doszla czy kurz to doslownie z was fachowcy ... .

to dziura to niby fachowa fabryczna poprostu tylko glupota.

jaco512 a gdzie znalezc taki orginalny 3 sekcyjny poprostu tego niema lub za spora kase jak jest. a jak macie duze traktory to tam pompa pracuje tez na opuszczaniu i co nikt z tego afery nie robi i nic sie nei zuzyw apredzej traktor szlak trafi niz pompe.

pompa caly czas daje maks. cisnienie przy ok.1200obr/min silnika a zawor jest tak ustawiony zeby rozdzielacz trzymal odpowiednie cisnienie.

Opublikowano

mietek jak to wyglada jak pol d*py zza krzaka a po drugie miarka zerdzewije lub zgubisz i czym bedziesz mierzyc poziom oleju mam orginalna instrukcje obslugi i katalog do trzydziestki z roku 73 tam wszystko jest.

Opublikowano

A w instrukcji jest napisane raczej że przy jakiś obrotach jest ciśnienie maxymalne a nie ma o ciśnieniu minimalnym, A i może by wyglądało jak pół d jak by rozdzielacz był na błotniku a ja mam kabine i mam go do kabiny przymocowanego.

A miarka oleju i tak jest do du y bo od kąd go mam to ma raptem 10cm

Gość Profil usunięty
Opublikowano

mariusz x swobodny splyw do skrzyni to dodatkowe koszty i jak radziles dziure robic w skrzyni i zeby woda doszla czy kurz to doslownie z was fachowcy ... .

to dziura to niby fachowa fabryczna poprostu tylko glupota.

jaco512 a gdzie znalezc taki orginalny 3 sekcyjny poprostu tego niema lub za spora kase jak jest. a jak macie duze traktory to tam pompa pracuje tez na opuszczaniu i co nikt z tego afery nie robi i nic sie nei zuzyw apredzej traktor szlak trafi niz pompe.

pompa caly czas daje maks. cisnienie przy ok.1200obr/min silnika a zawor jest tak ustawiony zeby rozdzielacz trzymal odpowiednie cisnienie.

Fachowiec z Ciebie na całego. Jak piszesz, ze pompa daje cały czas max ciśnienie, tzn, że nie masz pojęcia o hydraulice, dlatego kończę udział w dyskusji.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Musiałem... To co dalej piszesz nie jest prawdą. Ciśnienie nie ma związku z obrotami, zależy tylko od obciążenia. I nawet przy magicznych 1200 rpm ciśnienie może być bliskie 0, jeśli żadna z sekcji nie jest załączona i olej przepływa przez rozdzielacz.

Opublikowano

jezeli cisnienie nie ma zwiazku z obrotami silnika to sproboj podniesc jakis ciezar ok 500kg przy obrotach silnika ok600obr/min a pozniej przy 1400obr/min. na wolnych obrotach to nawet na 5cm nie uniesiesz ciezaru.

Opublikowano

post-25889-0-35911400-1327064184_thumb.jpg

post-25889-0-33007900-1327064203_thumb.jpg

 

Trójnik nic nie przeszkadza opuszcza bardzo dobrze.

Tylko mam problem bo czasami siłownik ten od łyżki gdy jest schowany nie chce sie wysuwać, ma problem z zaczęciem, może on sie jakoś zapowietrzać ??

Opublikowano

Zapytam tutaj popatrzyłem na allegro i są rozdzielacze np. 3sekcyjny z 1 sekcją pływającą tzn., że w tej sekcji pływającej to jest tak jak w t-25, że są 4 położenia wajchy 1. Góra 2. Neutralna, 3. Dół, 4 i ta czwarta, że się podnosi i opuszcza bez użycia siły? O to chodzi?

Opublikowano (edytowane)

@idzkos - masz powietrze w siłowniku, albo pompa zapowietrza cały układ i stąd "leniwy" siłownik (podnośnik przy podniesionych ramionach w połowie nie sprężynuje?).

@kameleont25 Zgadza się, identycznie jak piszesz o tym rozdzielaczu z T 25.

Edytowane przez Legat997
Opublikowano (edytowane)

Polecal bym zrobic dodatkowy powrot oleju do skrzyni.Osobiscie posiadam C360,zalozylem dodatkowy rozdzielacz z trzema sekcjami i pare dni wstecz pojechalem po slome przy -17...opuszczajac tura uslyszalem chrupniecie pod siedzeniem.Przelecialo mi przez mysl ze prawdopodobnie pompa pekla,juz drugi raz mi sie to zdarzylo.no i PEKLA :wacko: :wacko: :wacko:.Ledwo co unioslem pustego tura jak mi pekla :(wiec zainwestujcie pare zloty i zrobcie sobie ten powrot...radze a nie nakazuje. Pozdrawiam.

Edytowane przez zbyszkoWlkp
Opublikowano

do obornika to jest piękna sprawa bo nabierasz,chcesz wywalić to pociągasz i już a tak to musisz czekać zanim ci się ta łyżka przechyli bo hydraulika w ciapku nie powala ale za to w zwożeniu bel piękna sprawa :)

sam zamierzam tak przerobić ale zawsze coś

co do siłownika to na allegro jest pełno i kosztuje coś koło 450 zł i do tego jeszcze 2 sekcyjny rozdzielacz

Opublikowano

Witam użytkowników AF :) ...

Mam problem z podnoszeniem ładowacza <_< otóż ostatnio kiedy woziłem ziemię nie mogłem ładowacza podnieść nawet na max obrotach silnika nic nie drgną do góry , a rozdzielacz na błotniku wydawał dźwięk jakby bym przeciążony <_< dopiero po upływie kilku minut zaczął się podnosić do góry ale za moment z powrotem to samo <_< .

Dzisiaj rozebraliśmy rozdzielacz i wydaje się że wszystko jest w porządku ;) ... i teraz nie wiem gdzie szukać przyczyny :( dodam że podnośnik narzędzi działa więc z pompą wszystko dobrze ;) ... Za wszystkie rady w tej sprawie dziękuje :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez aster453
      Ostatnio taka myśl mi przyszła do głowy czy aby nie zamienić dwóch wysłużonych 60 tek z dopłatą na 4514. Co o tym sądzicie ? Czy ten wiekszy bedzie dużo więcej palił ? Myślałem o nim jako pomocniczym główny to proxima 90 plus. Jako że proxa ma tur więc praktycznie jest do wszystkiego w ciągu roku robi ok 400 Mth więc wg mnie sporo podczas gdy te dwa dziadki jedynie pracują przy cyklopie, czasem z mniejszym rozrzutnikiem 4,5 t, opryskiwacz, zielonce przewracanie, podwalanie więc dużo nie mają do roboty...  W dodatku chciałbym do niego  również tura czyli wyręczył bym dziadki w tych mniejszych pracach jak również i  przejął bym od proximy choćby prace związane z turem a nawet zamiennie prasowanie w Unia DF1,2. 
      @mf Wiesz to tez sposób można i tak zrobić tez o tym myślałem najwyżej tak tez bym zrobił. tylko czy w ogóle jest sens sprzedawać jedną (czy dwie moze mniejszy sens) i dołożyć i kupić ten pośredni ciągnik ? Czy taki ciągnik srpawdza się w turze np. ?
    • Przez Damiano604
      Witam, jestem na etapie zamawiania części do układu pneumatycznego w Ursusie 4514. Znalazłem schemat całego układu jednak przy nr. 10 mój zawór hamulca ręcznego posiada 2 wejścia a tutaj są 3, również przewód od pedału hamulca ten po prawej powinien iść przed regulator ciśnienia przed butlą (tak mi się wydaje). Może ktoś przerabiał ten temat i podpowie czy dobrze myślę. Z góry dziękuje. Pozdrawiam! 


    • Przez Marcin70707
      Witam, zamontowałem kabine na moim ursusie 3512 Lubsko 2. Kabina ma metalowy dach, ale pasuje mi coś dać od wewnątrz aby chociaż minimalnie wygluszyc na ile jest to możliwe. Jak polecacie mi to zrobić stosunków tanim kosztem i jakie macie pomysły na takie coś ?

    • Przez kacper9540
      witam chciałem zapytać się na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 5314
    • Przez Lalafka
      Cześć, od nowości mam podłączonego tura na 1 parze wyjść hydraulicznych. Natomiast chciałbym teraz podłączyć go w taki sposób, aby zawsze dostępne były 2 pary. Ma ktoś coś takiego, albo robił? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v