Skocz do zawartości

JD 6910 opinie i doświadczenia użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam i zapraszam użytkowników JD 6910 do podzielenia sie doświadczeniami związanymi z tym modelem.

 

mojego 6910 posiadam drugi sezon i dobrze sie sprawuje.

ostatnio zauważyłem ze przy skręcaniu przedni napęd sie jakby blokował. moze mial ktos takie objawy i wie jaka moze byc tego przyczyna????

czy to coś ze zwolnica koła przedniego czy moze mechanizmu różnicowego w przedniej osi??

Opublikowano

Kolega miał też taki problem.Okazało się ze zły olej wlał a kupił go na serwisie.Gdzieś to w necie wyczytał i kupił taki jak polecili w necie i problem ustąpił.A myślał że to zwolnica to rozebrał.Fakt satelity były troszkę wyłupana ale zmienił.Koszt za 4 tryby i łożyska ponad 5 tyś.Problem nie ustąpił.Dopiero po zmianie oleju ustąpił.

Opublikowano

z tego co piszecie to mozliwe ze trzeba wymienic olej w przednim moscie. ale zwolnice maja oddzielny olej to trzeba wymienic i tu i tu??? ciekawe czy przy przebiegu 6300 godzin moze byc zuzyty jakis tryb w zwolnicy przedniej? chyba malo prawdopodobne i moze faktycznie to tylko olej.

 

te tarczki o ktorych piszecie ze sie sklejaja to sa tarczki od blokady napedu 4x4 w przednim moscie????????????

Opublikowano

To są tarczki od blokady przodu.Jak się skleją to przód jest zawsze zblokowany i przy skręcie zgrzyta.U kolegi tak patrzyliśmy i doszliśmy że to lewa zwolnica zgrzyta.Po rozebraniu okazało się że tryby były niewiele wyłupane.Mówiłem zęby to zostawił bo wg. mnie nie było sensu wymieniać,ale się uparł i kupił nowe.Po 900 zł, plus łożysko 2 szt na tryb po 200 zł.Po złożeniu dalej zgrzytało.Nic nie zmieniło się.Dopiero bratanek wyczytał w necie o oleju i po zmianie ustąpiło.Ja podejrzewam że te tryby to w Niemczech zostały wyłupane bo nie było żadnych opiłek, ani resztek.

Opublikowano

no tak. trzeba zaczac od wymiany oleju w przednim moscie i wtedy sie wszystko wyjasni. miejmy nadzieje ze faktycznie olej nadaje sie do wymiany i tyle. dzieki za rade tomek73!!!

Opublikowano

witam koledzy poszukuje do nowo zakupionego 6910 2001 rok z tls instrukcje obsługi. no i mam jeszcze pytanie bo jak kupowałem to się nie świeciła kontrolka a teraz świeci się od tls. i nie działają prędkościomierze. miął ktoś podobny problem???? i jak ktoś może ma to instrukcje do tura Quicke serii7 z elektrycznym joystickiem. bo jest kilka na nim przycisków a nie ma naklejek bo kupowałem używkę z Danii licznik pokazuje 3600godzin i stan jest adekwatny do godzin z turem kosztował mnie stówkę chyba dobrze kupiłem???

Opublikowano

z ta kontrolka i niedzialajacymi zegarami gdzies na AF byl temat musisz poszukac bo zapomialem gdzie to bylo

. instrukcja do tura? bez przesady chyba idzie sie pobawic i wywnioskowac co do czego. co do godzin to codow niema i watpliwe zeby traktor z turem mial tylko tyle. to 360 godz rocznie no ale moze ci sie trafilo. ja mojego kupowqalem jak mial 9 lat i mial na liczniku 6100 godz i bez tura mial tyle nastukane i to autentycznie bo z domu od niemca sam kupowalem a niebyl tojedyny traktor w gospodarstwie. cofnac licznikto nie problem:D a moze napiszesz czy klepsydra na wyswietlaczu przy godzinach mruga?? czy wyswietla sie caly czas?

Opublikowano

co do zgrzytania to sie zgadzam ja w 6810 miale to samo i po wymianie oleju wszystko ok,a co niby oznacza klepsydra przy motogodzinach?

Opublikowano (edytowane)

6910 to kultowy ciągnik jeden z najbardziej udanych modeli całej serii 6000 i bardzo jest ceniony za bezawaryjność i umiejętne z balansowanie pomiędzy zaawansowaną technika i prostotą budowy. To super uniwersalny traktor z lekkim zapasem mocy w swej klasie a ciągnie jak byk do jałoszki..... z powodzeniem można nim pracwać z kosiarka prasą rolującą, opryskiwaczem czy głębosze lub pługiem a i z turem nie jest jak słoń w składzie budowlanym czy jakoś tak...

U nas może nie ale za granica te modele osiągają bardzo wysokie ceny na rynku ciągników używanych a w szczególności gdy jest to wersja S i posiada TLS oraz skrzynie AutoQad 50k.

 

Co do napędu i jego zgrzytania przy skręcaniu to jest to wina oleju lub jego braku w przednim moście co powoduje brak poślizgu pomiędzy tarczami ciernymi blokady dyra z limitowym poślizgiem i nie jest to wina konstrukcyjna!

 

pozdr

Edytowane przez sapacz
Opublikowano

Mam pytanie. Jak można podnieść moc w 6910 z 2001 roku i gdzie to można zrobić. Pompa jest sterowana elektrycznie.

Są firmy zwiekszajace moc, 6910 mozna podciągnąc do 180 km , koszt ok 6 tys. zł. sam zastanawiałem sie nad zwiekszeniem mocy , lecz nie wiem jak z żywotnościa silnika po takim podkręceniu

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

też miałem problem z przednim mostem, JD 6010 zalany olejem z serwisu HY-GARD - dla mnie ten olej się nie nadaje, po zalaniu przy włączonym napędzie i skręcaniu trzeszczało okrutnie (chyba owe tarczki o których pisano wyżej). Zalano olejem FUSCH AGRIFARM GEAR LS 90  i problem natychmiast ustąpił.

 

dziękuję za powyższe wypowiedzi użytkowników

 

pozdrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v