Skocz do zawartości
crazy29

JD 6910 opinie i doświadczenia użytkowników

Polecane posty

crazy29    6

witam i zapraszam użytkowników JD 6910 do podzielenia sie doświadczeniami związanymi z tym modelem.

 

mojego 6910 posiadam drugi sezon i dobrze sie sprawuje.

ostatnio zauważyłem ze przy skręcaniu przedni napęd sie jakby blokował. moze mial ktos takie objawy i wie jaka moze byc tego przyczyna????

czy to coś ze zwolnica koła przedniego czy moze mechanizmu różnicowego w przedniej osi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Kolega miał też taki problem.Okazało się ze zły olej wlał a kupił go na serwisie.Gdzieś to w necie wyczytał i kupił taki jak polecili w necie i problem ustąpił.A myślał że to zwolnica to rozebrał.Fakt satelity były troszkę wyłupana ale zmienił.Koszt za 4 tryby i łożyska ponad 5 tyś.Problem nie ustąpił.Dopiero po zmianie oleju ustąpił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Są u kolegi teraz mechanicy i olej powinien być z fuch LS 90.To jest dobry olej do przodu.

On kupił w serwisie i tarczki się skleiły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

u mnie w 6210 zalecany jest olej klasy jdm j20c czyli hy-guard pasuje. słyszałem juz problem ze sklejaniem tarczek przy zlym oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crazy29    6

z tego co piszecie to mozliwe ze trzeba wymienic olej w przednim moscie. ale zwolnice maja oddzielny olej to trzeba wymienic i tu i tu??? ciekawe czy przy przebiegu 6300 godzin moze byc zuzyty jakis tryb w zwolnicy przedniej? chyba malo prawdopodobne i moze faktycznie to tylko olej.

 

te tarczki o ktorych piszecie ze sie sklejaja to sa tarczki od blokady napedu 4x4 w przednim moscie????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

To są tarczki od blokady przodu.Jak się skleją to przód jest zawsze zblokowany i przy skręcie zgrzyta.U kolegi tak patrzyliśmy i doszliśmy że to lewa zwolnica zgrzyta.Po rozebraniu okazało się że tryby były niewiele wyłupane.Mówiłem zęby to zostawił bo wg. mnie nie było sensu wymieniać,ale się uparł i kupił nowe.Po 900 zł, plus łożysko 2 szt na tryb po 200 zł.Po złożeniu dalej zgrzytało.Nic nie zmieniło się.Dopiero bratanek wyczytał w necie o oleju i po zmianie ustąpiło.Ja podejrzewam że te tryby to w Niemczech zostały wyłupane bo nie było żadnych opiłek, ani resztek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crazy29    6

no tak. trzeba zaczac od wymiany oleju w przednim moscie i wtedy sie wszystko wyjasni. miejmy nadzieje ze faktycznie olej nadaje sie do wymiany i tyle. dzieki za rade tomek73!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

przy tym przebiegu jesli chcesz jeszcze popracowac tym ciagnikiem, to wymien wszystkie oleje i to na takie jakie zaleca producent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Mam pytanie. Jak można podnieść moc w 6910 z 2001 roku i gdzie to można zrobić. Pompa jest sterowana elektrycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Poszukaj na google jest kilka firm co się zajmuję profesjonalnie tuningem traktorów

W 6910 można podnieść moc o ok 40 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawis7    0

witam koledzy poszukuje do nowo zakupionego 6910 2001 rok z tls instrukcje obsługi. no i mam jeszcze pytanie bo jak kupowałem to się nie świeciła kontrolka a teraz świeci się od tls. i nie działają prędkościomierze. miął ktoś podobny problem???? i jak ktoś może ma to instrukcje do tura Quicke serii7 z elektrycznym joystickiem. bo jest kilka na nim przycisków a nie ma naklejek bo kupowałem używkę z Danii licznik pokazuje 3600godzin i stan jest adekwatny do godzin z turem kosztował mnie stówkę chyba dobrze kupiłem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crazy29    6

z ta kontrolka i niedzialajacymi zegarami gdzies na AF byl temat musisz poszukac bo zapomialem gdzie to bylo

. instrukcja do tura? bez przesady chyba idzie sie pobawic i wywnioskowac co do czego. co do godzin to codow niema i watpliwe zeby traktor z turem mial tylko tyle. to 360 godz rocznie no ale moze ci sie trafilo. ja mojego kupowqalem jak mial 9 lat i mial na liczniku 6100 godz i bez tura mial tyle nastukane i to autentycznie bo z domu od niemca sam kupowalem a niebyl tojedyny traktor w gospodarstwie. cofnac licznikto nie problem:D a moze napiszesz czy klepsydra na wyswietlaczu przy godzinach mruga?? czy wyswietla sie caly czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyza    0

co do zgrzytania to sie zgadzam ja w 6810 miale to samo i po wymianie oleju wszystko ok,a co niby oznacza klepsydra przy motogodzinach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crazy29    6

klepsydra jak mruga to licznik pokazuje drugi raz godziny. czyli ma ponad 10tys godzin najechane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sapacz    0

6910 to kultowy ciągnik jeden z najbardziej udanych modeli całej serii 6000 i bardzo jest ceniony za bezawaryjność i umiejętne z balansowanie pomiędzy zaawansowaną technika i prostotą budowy. To super uniwersalny traktor z lekkim zapasem mocy w swej klasie a ciągnie jak byk do jałoszki..... z powodzeniem można nim pracwać z kosiarka prasą rolującą, opryskiwaczem czy głębosze lub pługiem a i z turem nie jest jak słoń w składzie budowlanym czy jakoś tak...

U nas może nie ale za granica te modele osiągają bardzo wysokie ceny na rynku ciągników używanych a w szczególności gdy jest to wersja S i posiada TLS oraz skrzynie AutoQad 50k.

 

Co do napędu i jego zgrzytania przy skręcaniu to jest to wina oleju lub jego braku w przednim moście co powoduje brak poślizgu pomiędzy tarczami ciernymi blokady dyra z limitowym poślizgiem i nie jest to wina konstrukcyjna!

 

pozdr

Edytowano przez sapacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny6910    12

Mam pytanie. Jak można podnieść moc w 6910 z 2001 roku i gdzie to można zrobić. Pompa jest sterowana elektrycznie.

Są firmy zwiekszajace moc, 6910 mozna podciągnąc do 180 km , koszt ok 6 tys. zł. sam zastanawiałem sie nad zwiekszeniem mocy , lecz nie wiem jak z żywotnościa silnika po takim podkręceniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alekk12    3

Witam wszystkich,

 

też miałem problem z przednim mostem, JD 6010 zalany olejem z serwisu HY-GARD - dla mnie ten olej się nie nadaje, po zalaniu przy włączonym napędzie i skręcaniu trzeszczało okrutnie (chyba owe tarczki o których pisano wyżej). Zalano olejem FUSCH AGRIFARM GEAR LS 90  i problem natychmiast ustąpił.

 

dziękuję za powyższe wypowiedzi użytkowników

 

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

hy gard to olej hydrauliczno-przekladniowy

w moscie i zwolnicach powinien byc tylko przekladniowy, bo przecież tam są tylko tryby

ktos ci dal zly olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
    • Przez johndeere
      Witam Wszytskich Bardzo Serdecznie na naszym rolniczym forum. Chciałbym poruszyć temat ciągnika rolniczego JD 6210SE z 2001 roku kupionego u Dilera w Jelonku koło Poznania ! Zaczne od problemów jakie ten ciągnik sprawił. Zaczęło się od drugiego roku użytkowania tego ciągnika (gwarancja tylko na jeden rok, szok dla mnie, uważam że tak wychwalony i wypromowany cięgnik jak piszą inni i mówią o nim inni to powinien mieć gwarancje 10 lat !!!!!) Pierwszym problemem było pęknięcie filtra oleju hydraulicznego przy 300 MTG (NIEWIARYGODNE A PRAWDZIWE) Następna usterka jaka wystąpiła to zapowietrzanie się układu paliwowego (Brak zaworku zwrotnego i wymiana przewodów paliwowych) Kolejnym bardzo poważną naprawą, która musiałem zwalczyć to wymiana spręzarki klimatyzacji, która zatarła się przy 600MTG a przyczyną było optarcie się przewodów przy silniku (taki JD a nie umie położyć i zabezpieczyć przewodów przy silniku, który ma drgania podczas prac, bo leży na poduszkach) Nie będę tutaj pisał o kosztach jakie mnie wyniosły przy prawie nowym, ledwie dobrze dotartym ciągniku JD. Przy przebiegu około 1000MTG przepaliła się rura wydechowa ( co dla mnie był to ogromny szok i skandal) Dla porównania rura wydechowa w ciągniku ZETOR 7211 wytrzymała 6000MTG. Ale to nie koniec usterek i awari tegoż wychwalonego ciągnika John Deere. Przy przebiegu 1100MTG następuje wyciek oleju na uszczelece rozrządu ( naprawe wykonuje serwis i bagatelka wymiana uszczelki sięga 2000zł !!) Nastąpiła tez awaria regulacji dolnych cięgieł. Cały czas ciągnik ten jest regularnie serwisowany i naprawiany przez Dilera w Jelonku koło Poznania. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 1500MTG i jest drugim ciągnikiem o mocy 90KM, a pierwszym jest Fendt w którym nic się nie dzieje jak na razie. A teraz napiszę pare mądrych zdań o jego oszczędnym, wychwalonym SILNIKU w miesięczniku TOPAGRAR!! Jest to wręcz nie wiarygodne żeby ciągnik o mocy 90KM spalał w od 12 do 20 LITRÓW ON na GODZINE !! Są to zbyt duże koszty na utrzymanie tego ciągnika w poruwnaniu do FENDTA 309 C to około 30% JD spala więcej paliwa. Moim zdaniem JD jest tylko wychwalonym ciągnikiem, którego sponsorują rolnicze gazety, wzamian za dobre, pozytywne opinie na temat ciągników JD w mocy do 100KM. Bardzo chętnie przeczytam wasze spostrzeżenia, które ja tu poruszyłem a z którymi możecie się nie zgadzać ale niech piszą tu osoby, które mają podobny ciągnik lub podobne problemy z tym ciągnikiem. Ja na dzien dzisiejszy uważam za ciągnik numer jeden to FENDT nie wspominając juz tu o FENDCIE z skrzynią VARIO. Przypomniało mi się że jedynym plusem tego ciągnika JD jest jego zwrotność ale nic po za tym, nawet nie ma zegaru godziny i minuty. Serdecznie poydrawiam i nie polecam John Deera 6210SE
×