alekk12

Members
  • Ilość treści

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

4 obserwujących

O alekk12

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 12 Grudzień

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mińsk Mazowiecki - gmina Dobre

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ale na tych inżynierów z fabryki dużo właścicieli tej seri narzeka na ODPALANIE ZIMĄ - ja tylko na to... nic więcej, grzałka paliwa... płynu... ale nie przy lekkich przymrozkach, nie mrozach tylko przymrozkach... a świec żarowych nie ma , jest jedna w kolektorze dolotowym ale nie na każdym cylindrze...
  2. odświeżę temat... ;) ktoś coś dorzuci, wyjaśni... PODPOWIE JAK I CO ZROBIĆ BY ODPALIĆ NORMALNIE bez grzania płynu chłodniczego bo przy -2C to normalnie żarty są by grzałkę używać, czy z drugim akumulatorem lub prostownikiem lecieć pod to dodatkowe złącze przy schodkach john deere seria 6010 rozrusznik 12V 3KW 10 zębów, napędza koło zamachowe identyczne jak dla serii 6000, 6020 a może i innych pytania: o ile zwiększyłby się obroty gdyby zębów w rozruszniku było 11 ??? było by słychać szybsze obroty??? a może dać do tokarza i niech zrobi 12 zębów o ile by się zwiększyły obroty gdyby wstawić tam rozrusznik 4KW 11 zębów - sprawdzałem i występuje w johnach i 4 cylindrowych i 6 cylindrowych - tylko nie pasuje trochę montaż :( macie jakieś inne pomysły ROZWIĄZUJĄCE a nie maskujące ten problem.....kto sobie poradził i odpala johna przy -10C, -15C -20C normalnie jak na amerykańskich cold start'ach
  3. Czytam czytam i jeden wniosek - nie ma jednej dobrej... jak jest u tego dobra to u innego już nie... i tak samo z plonowaniem jak i z wyleganiem czy chorobami u jednego ok to u drugiego już niekoniecznie i najlepiej obsiać kilkoma odmianami i testować typowo u siebie Jednak Chcąc obsiać 5ha jedną odmianą pszenicy ozimej, klasa IIIb (30%), IVa (60%) i V (10%) ,mazowieckie, powiat miński, chcąc te 7-8 ton (lub więcej) to jest szansa? Co wybrać z pośród tylu odmian... julius, euforia, delawar, hondia, arkadia, sailor... - nigdy pszenicy nie było... zawsze się pszenżyto wybierało, a efekt nawet z centrali odmiana Trapero to tylko 4,5-5 tony sypało (obornik w dużych ilościach po 20 rozrzutników na ha i saletra jeden raz po zimie na początku marca różnie po 130 czasami po 150 kg na hektar i opryski od chwastów i nic więcej...) Co wybrać ???
  4. a co w wesemie się nie podobało...? opisz pokrótce... co miałeś ile i jakie na przodzie i na tyle, wymieniłeś i.... jaki jest efekt teraz i w porównaniu do zdemontowanych.... ile czasu miałeś te wesemy? a w tychwaś'ach jest takie coś: "Strumień świetlny zmierzony w kuli Ulbrichta:- w momencie włączenia lampy: 7000 lm +/- 10%- po 2 godzinach od włączenia: 5807 lm +/- 10%" to ledy przygasają z czasem pracy i wesem i waś i inne też tak mają... nagrzewają się i przygasają...??? a jak właśnie z temperaturą ich bardzo są ciepłe???
  5. radio ma fajne... pod dachem przód - skupione pod dachem tył - też skupione? może tak jest że pod dachem tył i przód stosować skupione.. w połowie wysokości ciągnika (przy kierunkowskazach) i z przodu i z tyłu stosować rozproszone... ? tak nad kierunkami jakieś małe dam rozproszone... ale to potem... co rozumiecie przez skupione? właśnie w tej firmie podawane są dwa parametry określające szerokość wiązki światła... lampa led CRV1 60x25 - 60 stopni w poziomie i 25 stopni w pionie te 25 wystarczy? a jak wygląda sprawa z lumenami zwykła, normalna H3 ma ok 700-900 lumenów... jakoś tak, czy warto brać od razu najmocniejsze, nie przegięcie? oni w tych CRV1 rozróżniają 2200 lm przy 28W, 3000 lm przy 35W oraz 4000 lm przy 40W.... najsłabsza ledowa to jest 3 razy H3 nie lepiej by było wybrać nie najmocniejsze 4000lm (40W) a wystarczy najsłabsze 2200lm (28W) dwie lampy i dorzucić jakieś słabsze na boki pod dachem by stworzyć prawie 360 stopni oświetlenia????
  6. odnowię trochę temat mam tylko trzy lampy pod dachem halogenowe H3 12V/55W - dwie z przodu jedna z tyłu... ta z tyłu się uszkodziła... i może bym zastąpił je ledami... padło nie na chińczyka tylko na polskiego producenta W**** wybór padł na CRV1 - czy na przód brać te bardziej skupione czyli CRV1 60x25 - to faktycznie jest tak że przy rozproszonych światło się odbija od maski i wpada do kabiny... jak szyby brudne to widać siebie odbijającego w szybie? lub nic nie widać... czasami przy obecnych (halogenowa H3) tak mam że jak wjeżdżam do obory gdzie świecą inne światła to ciężko widzieć przez szyby.... i to tak też może być z ledami... - brać te skupione??? - a co na tył też chciałem CRV1 - tylko skupione (CRV1 60x25) czy rozproszone (CRV1 FF60) - jakieś wady tych i tych??? czy na tył brać tylko rozproszone czy doświetlać jakimiś małymi ledami jeszcze na tyle narożnymi, skierowanymi na skos???
  7. pytanie... a założyłem gałkę kierownicy w jaśku ze wspomaganiem i ustawiłem ją na 11 godzinie przy jeździe na wprost.... i pokręciłem kierownicą, pojeździłem i gałka jest na 5 godzinie przy jeździe na wprost.... położenie gałki kierownicy się zmienia.... czemu? co jest przyczyną że gałka pojawia się w różnych miejscach a nie wraca do położenia montażu... ???? na której godzinie powinna być fachowo zamontowana ? P.S. - gałka jest przykręcona ;)
  8. hej, pytanie mam a czy jak jest pompka elektryczna paliwa na filtrze paliwa to w baku też jest? mogą być dwie? bo obie włącza się ręcznie (rewers do przodu i przekręcamy kluczyk w stacyjce...) oraz czy ta na filtrze służy też do odpowietrzenia układu paliwowego? bo normalnie pompa wtryskowa sama zasysa paliwo z baku przez filtr paliwa i przez zaworek zwrotny...? więc praca pompki elektrycznej nie jest cały czas
  9. cześć, pytanie dość dziwne, może niektórzy posądzą mnie, o typowy polaczek mam 5ha ziemi (4ha zboża, 1ha łąki) 2ha w dzierżawie łąka , dodatkowo pracuję jestem w ZUSie - te 5ha chcę rozwijać, mam ciągnik, budynków nie mam, w lutym dostałem numer identyfikacyjny gospodarstwa, w przyszłości chciałbym trzymać kilkanaście opasów... może więcej . Mam trochę odłożonych, szykuje się zakup maszyn nie dużo około 20-40 tys. Rodzice mieli gospodarstwo rozpisali je na troje, czy jak zakupię będę mógł ten sprzęt trzymać u siostry/brata/rodziców. Mieszkam z nimi. O młodego rolnika mówią panie z ODRu że mogę się ubiegać. Sprzedaży raczej dużo nie będzie, raczej na razie wolałbym kupować, może postawić budynek... Jak wy to widzicie czy to by się opłacało? P.S. co się stanie gdy niechcący czegoś użyje brat lub siostra z zakupionego sprzętu...?
  10. dobra dobra, już wystarczy z tym nabijaniem chłopaki.... co do oleju jest teraz Agrol U (hydrauliczno-przekładniowy) i w sumie nie wiem czy zakupić tego co był czy hy-garda kupić oryginalnego (kiedyś na oryginalnym do przedniego mostu się przejechałem bo panowie z serwisu JD zalecili nie taki, wszystko trzeszczało skrzypiało był bez dodatków LS) podpowiedźcie lepiej jak ogarnąć ręczny tą taśmę, bo jak wymienię olej to raczej samo nie wróci do normy... i jak zrobić by były obroty WOM na wyświetlaczu czy będą jak dokupię czujnik obrotów i gdzie go wmontować... a pytanie do rafik1808 u ciebie po wymianie co z ręcznym?
  11. wszystkie tutaj 1,2,3,4,5,6,7 wymieniałem kilka razy... zagadką dla mnie jest ten z tego tematu ze zdjęcia bo nigdzie w instrukcji go nie widziałem... co do oleju hydraulicznego to w tym tygodniu błąd swój naprawię....
  12. w sumie tej nanotechnologi nie chciałbym... mam swojego z 5 może 6 lat (teraz ma z 7800 godzin) to wszystkie te filtry z rysunku wymieniałem z 4 razy każdy to nie jest chyba zły wynik (paliwa, oleju, skrzyni, hydrauliki, dwa powietrza i powietrza w kabinie) tego małego z zdjęcia powyżej co zamieścił rafik1808 nigdy nie widziałem w instrukcji.... dla tego nie wiedziałem...oleje silnikowy, przedniego mostu i w przednich kołach wymieniam ale hydraulicznego faktycznie nie tylko się troszkę czasami jak brakuje dolewa... Jeżeli ktoś ma jakieś wskazówki na pewno się do nich dostosuję To jak z tym ręcznym... po wymianie filtru i zmianie oleju raczej sam się nie naprawi.... jak można i czy można samodzielnie go naprawić? Ewentualnie co i czy dużo byłoby rozkręcania? Może ktoś robił wymianę taśmy ręcznego hamulca?
  13. OK dzięki wielkie, to jeszcze jedna prośba... czy jak go wyjmiesz leci olej lub czy trzeba olej spuścić wcześniej... a może wyjąć filtr i czekać aż ewentualne nieczystości spłyną... bo to chyba najniższe miejsce a może jeszcze jakieś wskazówki serwisowe - chętnie skorzystam w swoim jaśku na filtry nigdy nie narzekałem zawsze były czyste eleganckie , usyfiony najbardziej bywał powietrza ale to normalne jedno co mnie drażni to: - odpalanie zimą....akumulator OK , 850A lub 900A na 175Ah - jakoś tak , roczny Centra, rozrusznik OK, świeca w kolektorze grzeje, a mimo to czasami ciężko skubańca jak zimno zapalić - a i od wakacji zginął ręczny, nie trzyma, znaczy się czasami trzyma czasami nie - zależnie jak się ułoży i też nie wiem jak to rozwiązać.... - no i ostatnie na wałku WOM nie ma czujnika prędkości obrotów 540/1000 , chciałbym czujnik dokupić i podpiąć, wtyczka namierzona tylko nie bardzo wiem przy wałku w które miejsce... jeżeli ktoś umiałby doradzić i pokierować byłoby super dla mnie i dla jaśka, dzięki za zdjęcie
  14. a w seriach starszych 6000, 6010 chyba też powinien być.... nie? Owszem wszystkie filtry w swoim jasiu wymieniam ale takiego "wąskiego" nie kojarzę, w którym miejscu on powinien się znajdować? mile widziane zdjęcie....
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj