Skocz do zawartości

Opinie na temat ciągników renault ares


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,nawiazujac do mojego poprzedniego postu o ciagniku renault ares 815 rz mam pytanie jaki plug do niego dobrac,5 skibowy obrotowy bedzie za duzy ? czy moze wsam raz,mysle tez nad duza 4 obrotowa,doradzcie

Opublikowano

jest do kupienia fajny plug 4 huard na tej duzej i grubej ramie za fajne pieniazki ale slyszalem ze nie sa za specjalne,jakie firmy plugow bys polecil i z jakimi parametrami ?

Opublikowano

Witma jestem posiadaczem Renault Ares 640 RZ od 4 lat. Ciagnik spisywał sie bardzo dobrze przez ten czas ale ostatnio zaczeły się problemy ...

Na poczatku zaczęło szarpać sprzęgło podczas ruszania, problem nasilał sie i z czasem nie dało sie jeździć do wymiany poszła pompa uszczelniacze na wałku od napędu oraz tarczki na koszu napędowym. Kolejny problem z podnośnikiem drgał opuszaczał aż w końcu przestał podnośić do wymiany poszedł sterownik EHR. Ogolnie mocną strona ciagnika jest 130 konny silnik JD który swobodnie radzi sobie z 4 skibowym obracalnym overumem przy całkeim niskim spalaniu (nie przekraczając 1800 obr w orce) około 13 -14 l na ha. Amortyzowan kabian wygodan cicha przestronna. Wymiana oleju w skrzyni co 1000 mh i zaden inny olej do krzyni MF tylko Fushe bo na agrolu sie długo nie pojeździ

Opublikowano

witam chciałem was się zapytać o opinie ciągnika Renault Ares 640 RZ i 710 RZ oba są w bd stanie 640 jest z 2000roku a 710 z 2001 chciałem was się spytać który by mało pił bo są z silnikiem john deere i czy są bardzo awaryjne ceny to za 640 68 netto 710 90 netto bd dobry stan oby w prosze o odpowiedz

Opublikowano

Nie wiem skąd się wzięło takie przeświadczenie, że silniki john deera są niby takie paliwożerne. Jak ciągnik ma 120 czy 130km i prawie 7l pojemności to nie oczekuj, że będzie palił 10 litrów na motogodzinę. Ja mam Ceresa 85 właśnie z silnikiem john deera i wierzcie albo nie pali tyle co ursus 4512. Natomiast sąsiad posiada Renie z jakże to niby oszczędnym silnikiem MWM i jak go pytałem to powiedział, że nie zauważył żeby taki oszczędny był. Jak ciągnik ma byś silny no to chyba z czegoś ta moc się musi wziąść. ;P

Opublikowano

Nie wiem jak jest naprawdę bo takiego nie posiadam, mówię to co słyszałem. Natomiast denerwuje mnie to, że wszyscy jak słyszą john deere to myślą smok. Jak ktoś przeciąża maszynę to niech się nie dziwi, że ma takie wyniki, a na marginesie to nie do końca chce mi się wierzyć, że ciągnik o 130km mocy pali 7litrów nawet w lekkiej pracy.

Opublikowano

no właśnie pedału przyspieszenia obrotów silnika trzeba używać racjonalnie ja tam używam w zakresie 1600-1900 obrotów rzadko się zdarza że daje powyżej tego zakresu

Opublikowano

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć jakie wymiary mają Aresy 550RZ 610RZ i 640Rz (szer. wys. dług.). Czy ma ktoś może instrukcję obsługi tych ciągników i czy dobrym wyborem w tych ciągnikach jest rewers elektro-hydrauliczny czy lepiej szukać z mechanicznym. Przymierzam się do kupna Reno więc liczę na wasze opinie i spostrzeżenia. Pozdrawiam

Opublikowano

witam.poszukuje obecnie ciągnika ze stajni reno i nie wiem jaki model z jakim silnikiem był by najlepszym wyborem. Szukam w mocy 100/110km stosunkowo jak najmłodszego rocznikiem pracował by tylko z agregatem i pługiem więc powinien być stosunkowo ciężki no i w cenie maks do 55 tysięcy mogli byście mi coś doradzić albo ewentualnie zaproponować??!! Ewentualnie mógł by być też MF chodź na nich troszkę mniej się znam:):):)

Opublikowano

U mnie w ARESIE 550rz jest tak samo , sygnalizuje to że nie działają półbiegi, winny jest zbyt gęsty olej, po kilku minutach na biegu jałowym gdy się olej trochę rozgrzeje wszystko wraca do normy. Ktoś pisał na forum że trzeba przed zgaszeniem ciągnika na koniec pracy zostawić go na 4 połówce bo komputer automatycznie przy odpaleniu wskakuje na 4 a potem wraca na półbieg na którym był zgaszony,próbowałem to u siebie ale i tak miga 1 i 4 dopóki nie zaczną działać poprawnie półbiegi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v