Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skrzynia wytrzyma jeżeli bedzie odpowiednio eksploatowana czyli oleje filtry zmiana biegów .A jle wytrzyma to zalerzy właśnie od tych czynników a takrze w jakich warunkach pracuje ciągnik można naprawiać przy 1000mtg ale zarówno może być to i 10 000tyś Jest kilka rodzaii,ja mam 4*5 czyli 20 do przodu i to samo w tył.A wogóle to sporo jest tych przekładni jest i rewers elektrohidrauliczny.

Opublikowano

a ile mtg już ma Twój agrofarm? Jakie według Ciebie wyposarzenie dodatkowe warto dobrać a na jakie szkoda wydawać pieniędzy

miałby pracować głównie przy talerzówce, pługach, beczkowozie, prasie i kosiarce, transporcie a także przy drobniejszych pracach w gospodarstwie

Opublikowano

Mój to Agroplus ale to jest to samo co agrofarm.Ja mam 4500 mtg .Jako wyposażenie to szersze opony polecał bym rewers elektrohidrauliczny,klime ale to wedle uznania.Ja w swoim mam skrzynie 20 na 20 żadnych połówek wszystko mechaniczne .Ciągnik naprawde zwinny i mało pali w granicach 7 l na mtg.Przyjemny w jeżdzie.A jeżeli chodzi o ceny napraw i części to nie są tanie.

Opublikowano

W sumie to nic poza przewodem paliwowym który ma niecały metr długości a kosztuje koło 500 zł,ale dałem do zakucia i kosztowało 50 zł .wymiana filtrów czyli 3 * hidraulika po 100zł każdy filtr od elektrozaworów 200zł paliwo i olej niecałe 200zł filtr powietrza 200zł zamiennik bo orginał to 400zł.Wysiad elektrozawór od blokady mostów koszt niecałe 600zł,amortyzator szyby tylnej koszt100zł założyłem od zetora po 35zł sztuka.TO na tyle by było co do awrii i cen materiałów eksploatacyjnych.

Opublikowano

W sumie to nic poza przewodem paliwowym który ma niecały metr długości a kosztuje koło 500 zł,ale dałem do zakucia i kosztowało 50 zł .wymiana filtrów czyli 3 * hidraulika po 100zł każdy filtr od elektrozaworów 200zł paliwo i olej niecałe 200zł filtr powietrza 200zł zamiennik bo orginał to 400zł.Wysiad elektrozawór od blokady mostów koszt niecałe 600zł,amortyzator szyby tylnej koszt100zł założyłem od zetora po 35zł sztuka.TO na tyle by było co do awrii i cen materiałów eksploatacyjnych.

 

To naprawdę te ceny są wysokie i to takich drobiazgów a co mówić o poważniejszych remontach. i filtry strasznie drogie. . .ciągnik kupić to nie sztuka gorzej jak potem jego eksploatacja droga. . . .

Opublikowano

No niestety ceny są wysokie.Kupując taki ciągnik trzeba rozwarzyć za i przeciw.Porównując ceny części od zetora to dzień a noc bo kupowałem np. filtr paliwa i oleju i zapłaciłem niecałe 30zł więc różnica jest.DF nadrabia niskim spalaniem ,pali połowe co zetor.Co byś nie kupił to i tak będziesz potem żałował że lepszy ten albo tamten. Pozdrawiam

Opublikowano

Raczej nie znajdziesz. Ja mam inne pytanie , czy jet jakaś marka która oferuje gwarancję na okres dłuższy niż 1 rok? Kupując pralkę za 1000 zł dostałem gwarancję na 5 lat, a za sprzęt warty co najmniej 150 tys otrzymuję rok gwarancji, przecież to nie normalne. Co do wymiany olejów i filtrów, osobiście uważam że czasami lepiej zapłacić trochę więcej i mieć czym konkretnie pracować. Z czasem na pewno pojawią się tańsze zamienniki. Trochę mnie ten przewód za 500 zł zastanawia, chociaż w JD pękła mi linka sprzęgła w serwisie zaśpiewali 420 zł a z ojcem przerobiliśmy linkę samochodową za 15 zł...

Opublikowano

Nom z tą gwarancją to 12 góra 24 miesiące dają gwarancji na ciągniki. z dłuższym okresem się nie spotkałem. a np na nowe pługi kvernelandy to 2 lata na pług a 5 lat na ramę główna, ale to tylko pług . . . zero elektroniki, hydrauliki, przekładni itp

Opublikowano

Tak jak napisał FRANEC nie znajdziesz.Ja osobiście zastanowił bym się nad nowym URSUSEM 8024 silnik PERKINS 110km cena też niezła bo 160 brutto rewers eh jest.Było ogłoszenie na allegro nawet tego ciągnika z wyglądu ładny.Jeszcze zostaje zetor bo jego naprawy będą tańsze ale spalanie większe w porównaniu do DF. Ale jak byś pojeżdził tym i tym napewno wybrał byś DF.

Opublikowano

DF powyżyj 130 km produkowane są w niemczech te mniejsze we Włoszech.DF nie różni się niczym od LAMBO CZY SAME,jedynie ceno i kolorem.W AGROFARMACH są 4 pompy wtryskowe ,zagłębione są w korpusie po jednej na każdy cylinder napędzane krzywką z silnika.Ciągnik mało pali, zwrotny,przyjemny do jazdy.Polecam bo mam AGROPLUSA 85 a to jest to samo co AGROFARM.

Nie do końcs to jest prawdą SDF /lambo mają inne pompy wtryskowe i zawory paliwowe wiem coś o tym bo czytałem o sdf i lambo ;)

Opublikowano

chyba na polmotH jest 36miesięczna gwarancja :)

co do tych cen to najgorsze to jest że koszt wyprodukowania jest ponad 10razy tańszy, zarabia fabryka, hurtownia, jakiś tam dostawca, dealer B)

sam się przekonałem jak w tym roku rozleciała się obudowa od wariatora w kombajnie, to za nową zaśpiewali 250zł a dorobiliśmy za 50zł w prywatnym zakładzie, ale trzeba było ją poprawiać bo koleś nie zrobił tak wygiętej troszke jak oryginał tylko prostą B) ale 200zł zostało, bo poprawka za darmo ;) albo taka śrubeczka co zakłada się na przewód co ciągnie paliwo ze zbiornika kombajnu do silnika i zapobiega ponownemu cofnięciu się paliwa, kupiona z 4lat temu za 67zł 15km od domu a po roku jak byliśmy w Mielcu ponad 140km od domu po przestawienie pompy wtryskowej do ursusa to w sklepie zauważyłem taką samo i pytam ile? teraz szok: 12zł :)

Opublikowano

chyba na polmot jest 36miesięczna gwarancja ;)

 

Tego rupiecia nie chwiałbym nawet za darmo. To totalna chińszczyzna. Chłam jakich mało. W okolicy kolo ma : po 2 latach rozleciał się silnik, po 3 turbina padła, w międzyczasie z 10 razy (jak nie więcej) zawieszała się skrzynia). Właściciel klnie ten ciągnik. Nie polecam go, z resztą nie tylko ja.

Opublikowano

no tak to słabo się kolega popisał porównał silnik mega wielkiego fendta do małego Agrofarma porównuj takie same wmiare np. silnik Agrotrona M 410 na 4 zaworach luknij na model i luuknij w Fendt, lub luknij na Agrofarm 420 a Fendt 308CI 307CI 309CI bardzo drobne różnice wręcz kosmetyczne nie ma co ukrywać pakiet większościowy fabryki silników Deutz AG w Niemczech posiada koncern SDF i tylko dlatego w Fendt są lepsze silniki niż w DF mocniej wypasione i najnowocześniejsze bo Fendt drożej płaci za te motory i osiągnięcia które wymyśli firma należąca do SAMEDEUTZ-FAHR.

Opublikowano

franec ja też bym tego polotah nie wziął, a z tego co piszesz to poloth jest w ogóle w sprzedaży 3lata? :rolleyes:

pisane było jaka gwarancja w jakim to napisałem

 

a i cena df jest na pewno u niemców niższa, tak jak jeden w temacie o fendzie na bezstopniówce napisał że w niemczech jest tańszy o 10 czy 15 tysi euro :blink: na df 100km różnica może być do 10-20tysi ale zł w zalerzności od modelu(agrofarm, agrotron) :blink:

Opublikowano

no tak to słabo się kolega popisał porównał silnik mega wielkiego fendta do małego Agrofarma porównuj takie same wmiare np. silnik Agrotrona M 410 na 4 zaworach luknij na model i luuknij w Fendt, lub luknij na Agrofarm 420 a Fendt 308CI 307CI 309CI bardzo drobne różnice wręcz kosmetyczne nie ma co ukrywać pakiet większościowy fabryki silników Deutz AG w Niemczech posiada koncern SDF i tylko dlatego w Fendt są lepsze silniki niż w DF mocniej wypasione i najnowocześniejsze bo Fendt drożej płaci za te motory i osiągnięcia które wymyśli firma należąca do SAMEDEUTZ-FAHR.

troche mylisz pojęcia... bo to fabryka traktorów wybiera jak najbardziej optymalny silnik deutz fahr wybrał tańszy a fendt po prostu droższy... a zauważyłeś może że te silniki się różnią nawet numerami seryjnymi??? i czy wiesz że deutz fahr nawet w swojej ofercie wprowadził zróżnicowanie silnikowe??? Przykładami są 4 modele czyli m610, m615, m620 i m625. Wiesz czym różni się m610 od 615 albo m620 od m625 właśnie silnikami bo w m610 i w m620 są montowane mniej wypasione deutzy o oznaczeni TCD2012LO6 2V a w m615 i m625 TCD2012LO6 4V czyli ta sama jednostka którą można znaleźć w fendtach serii 700 i nie ma tam już żadnego dodatkowego wyposażenie jak miało to miejsce w ubiegłych latach tylko to już jest przeszłośc a teraz silniki w niektórych modelach df to kropka w kropke to samo co w niektórych fendtach .... a jeśli chodzi o fendt serii 300 to te same silniki możemy znaleź w deutz fahrah m410 i 420 i to jest identyko ale prawdą jest że w agrofarmie i agrotronie k silniki są troszeczke inne niż w serii 300 fendta ale w agrotronie m są takie same jak w serii 700 fedta z wyjątkiem m610 i m620
Opublikowano

z tego co rozumiem @franec pisał o Fotonie a one chyba już ze 4 lata są oferowane na polskim rynku :lol:

 

Dokładnie mówię o Fotonie. Nie polecam tego ciągnika, jak ktoś chce tanio to nich kupi używany zachodni ciągnik, a nie polmota. Już milion razy lepiej kupić belarusa i mieć świadomość że mimo że jest siermiężny to znakomicie sprawuje się w pracach polowych.

Opublikowano

Mam pytanie troche z innej beczki czy w agrofarmie ze skrzynią mechaniczną 20/20 i mechanicznym rewersie jest sprzęgło mokre w kąpieli olejowej tak jak mi mówił diler czy zwykłe suche?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v