Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

orginalnie niema podkładek pod wtryskami w c 360 i nie powinno tam ich być,ale niektórzy załadają,dobrze ale za jakis czas sprawdzając znowu wtryski wyciągają i zakładają nie sprawdzajac czy stare podladki sa usunięte z głowicy,spotkałem u klijenta trzy podkładki dymił jak ch..... czemu? bo wtryskiwacz był podniesiony wyżej i zamiast rozpylać paliwo w komorze zawirowania a c 360 takową posiada to lał paliwo po ściankach głowicy,jesli ktoś daje te podkładki to jakieś cieniutkie i naj lepiej je wyżarzyć

  • Like 1
Opublikowano

dym jest czarny i jak daje mu gazu to nawet an wolnych obrotach wywala chmurę dymu jak zdjąłem na chwile przewód od powietrza to silnik był bardziej żwawy ale dymił tak samo.ciśnienie w pompie wtryskowej jest 175atm takie same na wtryskach.wtryski są nowe ale jeszcze je sprawdzę.Dymienie jest pod obciążeniem i na postoju też pod wtryskami mam tylko po jednej cieniutkiej podkładce.Oleju nie bierze.Nie czuć spalonego oleju co w końcu z tym ciągnikiem jest

Opublikowano

Kiedyś już to pisałem że mój sąsiad ma mf255 a ja u3512 (w pewnym sensie to samo). Jego ciągnik dymił od nowości a mój do tej pory nie dymi. Uważam na 80% że to zle ustawiona pompa wtryskowa. A jeszcze mój drugi sąsiad ma c-360 i była w remoncie jak teraz wyjeżdza nią w pole z kultywatorem to chmura dymu, a wyobrażdzie sobie jak zapycha z nią prasą krone 120/150 (zasłona dymna :lol: - ciągnik bez kabiny i jak wiatr wieje na kierowce to ja pier.... B) ). Moim zdaniem pompa wtryskowa. A co do tego że zdiołeś przewód od kolektora to nic dziwnego że silnik bardziej żwawy- mniejsze opory ssania

Opublikowano

adasko w takim przypadku skoro pompa wyregulowana i wryski nie leja tez , a do tego po sciagnieciu weza od filtra lepiej chodzi to nasuwa mi sie jedno stwierdzenie. Moze jest zbyt duza dawka paliwa dawana przez pompe?? Wiesz podaje duzo do garow. Jezeli nie masz jakiejs specjalnej plomby sprobuj mu prtzykrecic z cwiartke obrotu. Jak troszeczke pomoze, to znowu z cwiartke. Ktora srubka i w ktora strone przekrecic to musza koledzy podpowiedziec bo ja nie pamietam zupelnie.

 

No w sumie z twoich opowiesci musi dzialac, a nie dziala. Jezeli silnik po remoncie, glowice wtryski pompa ok, to zostala jedynie dawka paliwa do sprawdzenia.

Opublikowano

Pisales ze gorzej dymi jak przed remontem, bycmorze olej pobiera przez pierscienie ja zalozyles nowe w uzywane tuleje i bedzie ciezko palil jak slaba komprecha

Opublikowano

o kurde

panewki za mocno ściśnięte, zapłon za późny, zapłon za wczesny, tuleje powinno się wymienić, założyć podkładki pod wtryskiwacze, albo je zdjąć, pompe wyregulować, pompe zregenerować, pompa zbyt przechylona,

no panowie przyczyn nie może być aż tak dużo, a tu widze jeden przez drugiego podają przyczynę, przebieg i skutki

 

jeśli coś nie gra to po pierwsze trzeba sprawdzić co nie gra, i jaka jest tego przyczyna, a nie od razu z góry zakładać co jest nie tak.

skutek jaki jest? niedomaganie w silniku

przebieg?....

przyczyna?....

trzeba tylko te 2 czynniki odszukać i potem tą przyczynę usunąć

Opublikowano

Dobrze powiedzieć sprawdź co nie gra (czasami trudno coś sprawdzić)!!! Może byś coś tak poradził a nie się wymondrzasz. Forumowicze wypowiadają się co według nich może być nie tak (a przeciesz maszyny nie widzą i nie mają jak sprawdzić żeby pomóc) Nikt na af nie jest jasnowidzem. Chyba że ty? To napisz co tam wywróżyłeś z gwiazd.

Opublikowano
o kurde

panewki za mocno ściśnięte, zapłon za późny, zapłon za wczesny, tuleje powinno się wymienić, założyć podkładki pod wtryskiwacze, albo je zdjąć, pompe wyregulować, pompe zregenerować, pompa zbyt przechylona,

no panowie przyczyn nie może być aż tak dużo, a tu widze jeden przez drugiego podają przyczynę, przebieg i skutki

 

jeśli coś nie gra to po pierwsze trzeba sprawdzić co nie gra, i jaka jest tego przyczyna, a nie od razu z góry zakładać co jest nie tak.

skutek jaki jest? niedomaganie w silniku

przebieg?....

przyczyna?....

trzeba tylko te 2 czynniki odszukać i potem tą przyczynę usunąć

 

panewki za mocno ściśniete? co ty za pie....... opwiadasz a jak według ciebie mają być dokrę cone?założyć podkładki pod wtryskiwacze,następna bzdura

Opublikowano

dla Ciebie bzdura, ale tego ja nie wymyśliłem, tylko wyczytałem z tego tematu, chodziło mi o konkretne przykłady

 

każdy mówi co wg niego jest nie tak, lecz jeden przez drugiego wręcz się obrażając wzajemnie pisząc "pseudomechanicy", "chcesz błysnąć wiedzą a nie masz pojęcia o naprawach"

 

skoro mam pisać co myślę to piszę:

- sprawdź czy są luzy na zaworach, jeśli są za duże lub ich nie ma, to wyreguluj

- ustawienie pompy jest takie same jak przed remontem? dobrze wypoziomowana pompa również ma wpływ na pracę silnika, przed demontarzem pompy zaznacza się przecinakiem miejsce pompy, aby nie była przechylona ani zbyt mocno do silnika ani od silnika,

- najbardziej prawdopodobne jest złe ustawienie rozrzadu, wystarczy że jest przestawione o 1 ząbek a różnica jest wielka, miałem raz tak przy C-360 efektem było ciągłe wydmuchiwanie uszczelek pod głowicą

Opublikowano

Witam, przeczytałem wasz post, ja mam to samo w zetorze 7011 nowe tuleje pompa po regeneracji, kapitalny remont wału, nie zmieniałem ale robiłem nową dziurę na klin, bo była wyrobiona i po remoncie bardzo dymi, no wiec wyciągaliśmy pompę wtryskową, powiększyliśmy te dziurki na które się pompę mocuje i na maksa do tyłu i zaczął lepiej chodzić, ale jeszcze nie tak jak kiedyś. Ja mówię że ta 60 ma właśnie to samo zobacz jeszcze czy ma siłę czy jest słaba. Ale wiadomo że nie będzie miała takiej siły jak kiedyś bo teraz to wszystko taki szajs robią że szkoda gadać niema jak oryginał lepiej oryginalny silnik zajechać do końca niż go remontować jak jeszcze dobry.

Opublikowano

sprawdz dokładnie wszystkie ustawienia. zbyt puzne wyprzedzenie wtrysku powoduje kopcenie. paliwo zanim zdąży się spalić wylatuje przez komin. a zawory ustaw tak jak przewiduje to fabryka. na zbyt dużym luzie wybija się miejsca stuku dzwigni zaworu i sam zawór. po dłuższej pracy silnika na takich na ustawieniach nie będzie możliwe ustawienie dokładnie zaworów bo wybiją się nierówne rowki. pozatym silnik przez zbyt mało otwarte zawory zle wymienia spaliny na czyste powietrze bo po pierwsze przy dużych luzach opuznia sie otwarcie zaworów a po drugie mimo że różnica jest tylko 0,05 mm to biorąc pod uwagę średnicę grzybka mocno zawęża się przelot.

Opublikowano

postanowiłem sie podłączyć z pytaniem, u mnie po remoncie też występuje dymienie i nie pełna w moim odczuciu moc, wszystko było robione prócz pompy (ona 4 lata wczesniej) i tak myślę czy aby silnik mi sie nie dławi bo wziąłem sie za filtr wymieniając wkład złożyłem z 3 różnych jeden. może to przez to, i tu moje pytanie może ktoś zmierzyć podciśnienie w kolektorze 60 sprawnego silnika przy 2tyś

Opublikowano

nigdzie nie znajdziesz danych na temat tego jakie ma tam być podciśnienie. zdejmij rurę łączącą kolektor z filtrem i zapal. zobaczysz czy się coś zmieni. poza tym pierścienie też potrzebują czasu na dotarcie się i złapanie szczelności.

Opublikowano

wiem że nie znajdę danych które były by określane przez producenta wiec dlatego prosze kolegów z AF aby któryś przy pomocy wakuometru zmierzył podciśnienie w kolektorze ssącym przy różnych obrotach, 60 która pracuje sprawnie ma moc i nie kopci, wtedy bede miał odniesienie do mojej, a pierscienie miały rok na ułożenie się więc juz dawno to zrobiły

Opublikowano

Ursus ma w naturze to że lubi dymka puścić moja 360 zawsze kopciła teraz remont generalny miała wtryski pompa itp wszystko nowe albo po regeneracji i co ? Nadal dymka puszcza jak w pedał jej dasz :P Ten typ tak ma :P

Opublikowano

Mój bardzo nie kopcił ,ale było słuchać regulator , wczoraj zawiozłem pompę i wtryski do zakładu ( najlepszego w powiecie) , jak mi zrobią to napisze jak chodzi.

Opublikowano

kolego @GoRAL1 gdy dostaniesz już pompę od fachmama to mógłbyś zmierzyć w mm ile wystaje śruba od dawki na pompie, na ile ją spec ustawił, i jeśli masz możliwość to te upragnione przezemnie podciśnienie w kolektorze, z góry dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v