Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale koledze z tematu nie chodzi o Perkinsy kroju 3p tylko te większe, nowsze :) Kolega za studiów ma McCormicka ok 150km z silnikiem iveco i złego słowa na niego powiedzieć nie może. Mówił że przy lekkiej nodze to jest oszczędny, ale cisnąć mu po 2200obr to spalanie gigantycznie wzrasta.

Opublikowano

Zacznijmy od tego że u większości pomi9ar spalania odbywa się za pomoca wiadra lub czegoś podobnego plus orientacyjny czasa pracy i coś tam wychodziło. Co do perkinsa to czy to mf 255 czy nowszy to zasada taka sama jak się jeździ prowadzi lekkie prace to faktycznie pali mało nawet można się zdziwić. Jak się pożądnie obciąży to spalanie wzrasta normalka. Na twojm miejscu bardziej zwrócił bym uwagę na to jak cały ciągnik będzie spełniał wymagania gospodarstwa niz to jaki w nim będzie silnik.

Opublikowano

Okey temat trochę stary ale może napiszę coś o silniku IVECO.

 

W Case jx posiadamy silnik Iveco 4,5 pojemność 95 km. Co do spalania to tak w lekkich pracach spalanie jest bardzo małe. W orce wychodzi 9-12 litrów. Wiadomo że jak czasami jest taka potrzeba i da mu się np w transporcie gaz do podłogi to swoje spali ale nie uwierzę że znajdzie się jakiś ciągnik który przy max obrotach będzie szedł sobie na oparach. Co do samej pracy silnika jestem bardzo zadowolony. Nawet gdy zaczyna go mulić to potrafi się zebrać bez problemów bez redukcji biegu więc jak najbardziej polecam. Co do perkinsa to je tylko z kombajnów i nie mają dobrej opinii bo często się przegrzewają, i strasznie kopcą. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v