Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
PeriplPl

Gdzie kupić traktor Belarus ??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PeriplPl    3

Chcę kupić traktor Belarus 820.3 (z karoserią plastikową) z ładowaczem czołowym i przeglądałem oferty sprzedawców w internecie (allegro.pl, i strony wyszukane w internecie, pronar.pl) i ceny są bardzo różne (sam traktor w tej samej wersji różnią się od 2 tys. do 10 tys. zł) jak i gwarancja (u jednego 12 a u drugiego 18 miesięcy) i sam już nie wiem gdzie go kupić... Może Panowie polecicie dobrego i pewnego dilera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PeriplPl    3

Przeglądałem oferty i znalazłem taką ofertę -> http://allegro.pl/mtz-belarus-820-3-i1294323070.html

 

A w Czarnej Białostockiej -> http://moto.allegro.pl/belarus-mtz-820-820-3-81km-najlepsza-cena-i1279894538.html

 

Cena różna - wygląd zewnętrzy również....

 

Co myślicie na temat tego sprzedawcy ??

 

A ładowcz to kupywać Pronara Ł-1650 ? czy może z Giżycka ?

 

Potrzebuje traktor do pracy Welger RP12 (bo Ursus C-355 nie daje sobie rady w kiszonce, a kupić używanego Zetora np. Zetor 7341 z ładowczem to też wydatek 60-70 tys. w idelanym stanie wiec podjełem decyzje, żeby kupić "gorszy" ale nowy [bez opracy fanowie traktorów Belarus] - dobrą podjełem decyzję ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Szczerze to ja bym plastiku nie wziął, lepiej pomyśl o rewersie bo do ładowacza to podstawa :)

a odnośnie samego ładowacza nie myślałeś o Metal-Fach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PeriplPl    3

Przepraszam, że głupio zapytam -> rewers czyli co ?? Chyba Belarus 820 tego nie posiada tak czy nie ? a Który model ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

...czyli za pomocą oddzielnej dźwigni zmieniasz kirerunek jazdy bez potrzeby zmiany bieu przezco masz do dyspozycji tą samą liczbę biegów do przodu co i do tyłu...(jeździłeś może kiedyś nowszym władimircem bo tam jest rewers)

Rewers jest wyposażeniem dodatkowym które kosztuje ok. 6000zł niewiem czy w 820 da się go zamówic ale napweno w 920 istnieje taka opcja...

 

Dokładnie to tak wygląda:

post-17824-022535000 1288347182_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PeriplPl    3

Dziękuję "MgrLukash" za info :D

 

Ale nie mogę się doczytać tego z danych technicznych np. allegro.pl modela Belarus 952 -> http://allegro.pl/mtz-952-3-belarus-2010-najlepsza-okazja-i1299636107.html a tu tego tak -> http://moto.allegro.pl/najtaniej-belarus-mtz-952-i1281474787.html

 

Raz piszą , że taki model ma 9/9 a raz 14/4 nie wiem już nic - wynika że trzeba się wybrać do jakiegoś dilera ale w Kotlinie Kłodzkiej to nie ma wcale - nie to jak na Podlasiu czy Białymstoku...

 

Ceny 820,3 to 65 tys. (w Częstochowie) a u innych po 70 tys. tak samo jest z 952 to 67 tys. a u innych po 75 tys. wiec ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

standardowo w serii 900 jest 14/4 ZSYNCHRONIZOWANA

a w serii 800 18/4 NIEZSYNCHRONIZOWANA

ile przełożeń jest w skrzyni z rewersem tego niewiem...

 

No faktycznie u mnie na podlasu tego nie brakuje :D

od gościa z tego drugiego linka kupił mój sąsiad bo u niego jest chyba najtaniej w okolicy...

A co do cen różnicy to może są z różnym wyposażeniem np. może jedne mają standardowy podnosnik a inne Monoblok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PeriplPl    3

A "MgrLukash" mam jeszcze jedno pytanie Belarus 952 14/4 ZSYNCHRONIZOWANA da sobie radę z prasą i kosiarka ?? Bo potrzebuje traktora do prasy a tu jest to, że jest jednostopniowe sprzęgło ?? Może coś wież na ten temat ??

 

A monoblok czyli wzmocniona pompa ? a strasznie jest to potrzebne ? Jak pisałeś ważny jest rewers przy ładowaczu :_) i coś może jeszcze ??

 

A nasuwa mi się pytanie czy Belarus 820,3 (normalna skrzynia 18/4, most krzyżakowy, podnośnik 3200kg) da sobie rade na 20 ha ? (prasowanie 15 ha, 5 ha pastwiska/pola orne) ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

90KM powinno spokojnie sobie radic z tymi maszynami...

Sprzęgło jest jedno stopniowe a WOM włączany jest hydraulicznie lub elektro-hydraulicznie bez sprzęgła :)

 

Monoblok jest to inna konstrukcja podnośnika z dwoma siłownikami ustawionymi pionowo.2 podstawowe zalety to:

-zwiększa udźwig TUZ

-nie cieknie jak standardowy

 

 

820 napewno by sobie poradził na 20ha ale 952 (lub 920) są to nieco nowocześniejsze konstrukcje i praca nimi napewno będzie odrobinę przyjemniejsza...

....poza tym można zamówic siedzenie marki Gramer( ale to juz mniej ważna opcja) bo oryginalne ponoc troche niewygodne oraz Klimatyzację :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

Jesli masz na tyle pieniedzy zeby dolozyc do serii 900 to bierz tam masz w standardzie monoblock i szerokie gumy. my zalujemy ze nie dolozylismy do 900. 820 dasz rade na tyle byl moj kupowany ale zaczelo dochodzic pola i zrobil sie przy maly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PeriplPl    3

A jak dzwoniłem do Ełka o 952.3 to cena 68 tys. synchronizowana z reduktorem (nie zapytałem o rewers czy ma już w cenie czy nie) ale nie było hydrauliki Boscha (za dopłatą można było wyposażyć stwierdził Pan) no i wiadomo "europejski" zaczepów brak...nie wiem już sam co myśleć o tych Belarus-iach

 

Chce kupić traktor z ładowaczem w cenie do 80 tys. bo tyle mam w gotówce na ten cel i w ciemnych barwach widzę zakup nowego traktora :)

 

Każdy ma inny opis co innego mów na dany temat modelu (ram model ma u jednego raz nie a różnica nawet 10 tys. o gwarancji nie wspominam...) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Mój znajomy kupuje prosto z Czarnej Białostockiej. Szczegółów nie znam co i jak, mówił raz że jest zadowolony ma 120KM i 140KM bodajże chodzą w transporcie droga-las (transport drewna na własne potrzeby), ale ja bym nigdy Belarusa nie kupił, wolałbym dołożyć i chociaż kupić JD seri M albo trochę też droższą R, albo NH. W ostateczności używanego Fendta mówię o ciągnikach do 100KM bo większy mi nie potrzebny narazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

A jak dzwoniłem do Ełka o 952.3 to cena 68 tys. synchronizowana z reduktorem (nie zapytałem o rewers czy ma już w cenie czy nie) ale nie było hydrauliki Boscha (za dopłatą można było wyposażyć stwierdził Pan) no i wiadomo "europejski" zaczepów brak...nie wiem już sam co myśleć o tych Belarus-iach

 

Chce kupić traktor z ładowaczem w cenie do 80 tys. bo tyle mam w gotówce na ten cel i w ciemnych barwach widzę zakup nowego traktora :)

 

Każdy ma inny opis co innego mów na dany temat modelu (ram model ma u jednego raz nie a różnica nawet 10 tys. o gwarancji nie wspominam...) :)

 

W tej cenie nie maja rewersu wiem bo gośc z sąsiedniej wsi kipił od niego taki model podnosnik standardowy, maska metalowa

 

Jak chcesz dobrac wyposażenie to najlepiej zadzwoń do Firmy Grand tamnawet CBM dostaniesz :) (może lepiej kup sam ciągnik dobrze wyposażony a ładowacz dokupisz póżniej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

@mtz_820 z tego co słyszałem to tylko seria 900.3 posiada standardowo Monoblok...

 

no a co ja napisalem? :)

 

@PeriplPl Co do zaczepow to gorny widzialem kiedys od jakiegos zetora chyba ja mam przorobiony z zaczepu od c360 wiec to nie problemu ze szrotu gdzies dorwac albo na allegro jakis uzywany. Dolny nawet nie wiem jak wyglada oryginalny ale oni daja chyba te zaczepiane na ciegna (przynajmniej mi taki dali) wiec czy rozrzutnik czy cos to tez no problemo.

 

Moj jest z Sosnowca ale nie pamietam jak diler sie nazywal i odrazu zakladali ladowacze jak ktos chcial (nie wiem jak teraz).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Napisałeś seria 900... a te z silnikami EURO1 nie posiadają standardowo Monobloku jedynie seria 900.3(EURO2)posiada a to jest już zasadnicza róznica :)

 

A odnośnie zaczepów to nic nie trzeba dorabiac wszystko można kupic razem z ciągnikiem...

 

post-17824-088245200 1288716252_thumb.jpg

 

Wlaśnie takie zaczepy posiada mój sąsiad w swoim 1025...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

mozna wziac i za doplata (zalezy jaki diler) ale mozna dorobic w razie czego heh :) Co do tego monoblocku to nawet nie wiedzialem, a z reszta gdzies czytalem ze teraz ciagnikow z silnikami EURO I juz sie nie zarejestruje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

zarejstruje się jako używane przecież większośc firm przywozi je z liyewskimi lub łotewskimi rejstracjami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×