Skocz do zawartości
nobi123

Problem EHR FENDT 824

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
nobi123    0

Witam mam problem z EHR w Fendt 824 rok 2000. Nie działa cały panel sterowania, błąd jaki mi pokazuje to 33.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Blad numer 33 oznacza ze napiecie akumulatora jest ponizej 12 V. Jednak jakby tak bylo to wyskakiwalo by wiele wiecej bledow. Mozliwe ze masz problem z zasilaniem sterownika i tam wlasnie nie dochodzi wlasciwe napiecie. Sprawdz przewody i wiazki kabli, w 824 zawsze byly z tym problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nobi123    0

Dzięki za info, ciągnik zrobiony było tak jak pisałeś, problem z zasilaniem sterownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karpik9    0

Nie chcę zaśmiecać forum nowym tematem więc spytam tu. Co może być przyczyną że nie działa cały panel ehr i palą się ciągle obie diody (czerwona i żółta). Po przełączeniu na zewnątrz przyciski na błotniku działają. Jest to fendt 311 lsa z 1986r. Będe wdzięczny za szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert11    0

ja siedze w innej marce ciagnikow ale wszedzie zasada jest podobna.wydaje mi sie ze przewody ci sie w blotniku zwarly od tych przyciskow.po prostu przez tyle lat mnialy prawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

musisz dokladnie napisac ktore 2 lampki sie pala czy te ktore pokazuja "gora", "dol", czy tez ta 3 ktora wskazuje kod usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

witam. mam podobny problem. mi miga ta 3 lampka co pokazuje usterki. miga 3 razy potem 5 razy. wie ktos co to? fendt 312lsa 92r.

Edytowano przez zbozowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

przepraszam drugi ciag migniec pokazuje liczbe 7. pisalem w pospiechu i mi sie pomylilo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Blad 37 oznacza uszkodzenie zaworu magnetycznego. Gdzie pomimo otrzymania signalu podnoszenia, podnosnik nie unosi sie w gore. Wynika z tego ze sterownik pomimo otrzymania 12V nie reaguje. Problem lezy prawdopodobnie po stronie hydraulicznej, albo nie masz odpowiedniego cisnienia oleju dochodzacego do zaworu, albo zablokowany jest jakis zaworek w baterii zaworu elektromagnetycznego. Mozna by rowniez skontrolowac na poczatek czujnik pozycji podnosnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

czujnik pozycji podnosnika wzialem z innego dzialajacego ciagnika i jest to samo. objawy sa takie ze podnosnik mniej wiecej do 3/4 wysokosci podnosi poprawnie a pozniej strasznie wolno i gdy dojdzie juz do konca to tak jak by nie wylaczalo elektrozaworu i dalej chce podnoscic. w tym momencie czuc ze pompa ma strasznie ciezko i sie grzeje olej. na recznym sterowniu podnosi bez problemy ciezary na malych obrotach. cisnienie mierzylem wynosi prawie ok 190 bar. da sie jakos sprawdzic te zawory w tej baterii? dzieki kosti za odpowiedz. jeszcze jedno pytanie: czy podczas podnoszenia powinno byc takie samo napiecie na tej cewce od samego poczatku podnoszenia do samej gory? bo jezeli tak to mam chyba jakis problem ze sterownikiem:/

Edytowano przez zbozowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Tak, do cewki dochodzi stale napiecie, zmienia sie tylko natezenie. Spróbuj dac na cewke zasilanie z zewnatrz i wtedy zobaczysz jak zachowuje sie podnosnik. A moze czujnik pozycji jest po prostu zle nastawiony, na poczatek warto by dokonac ustawienia czujnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Tak, do cewki dochodzi stale napiecie, zmienia sie tylko natezenie. Spróbuj dac na cewke zasilanie z zewnatrz i wtedy zobaczysz jak zachowuje sie podnosnik. A moze czujnik pozycji jest po prostu zle nastawiony, na poczatek warto by dokonac ustawienia czujnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Jak dam prosto z akuu to sie nie sfajczy nic? jakie powinno byc napiecie podczas podnoszenia? czujnik wysokosci ustawiany juz byl milion razy i dalej to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Metrodorus    0

Witam. Ja także mam problem z ehr-em, który pokazuje błąd 14 (lub 41) fendt 615 z 93r. nr pojazdu: 385212584. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Na poczatku trzeba by sprecyzowac ktory rodzaj EHR posiadasz. Ciagniki te mialy 3 rodzaje EHR, EHR 3, EHR 4 i EHR D. Pierwszy odpada gdyz nie bylo tam samodiagnozy, typowal bym na EHR D. I jesli juz to blad "14" czyli przerwanie doplywu napiecia do zaworu elektromagnetycznego (zlacze 35).Istnieje rowniez mozliwosc braku napiecia na zlaczu "29"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Metrodorus    0

Dzięki za pomoc. Faktycznie uszkodzona, a dokładnie cała skorodowana, wtyczka zaworu elektromagnetycznego. Po usunięciu usterki EHR nadal nie działa pokazując, tym razem, błąd 33 :( Sprawdziłem wszystkie pozostałe złącza i poczyściłem, ale błąd nadal jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

usterka "33" oznacza napiecie na sterowniku ponizej 12 V. Tak wiec nie zostaje ci nic innego jak wedlug schematu wyszukanie wszystkich polaczen i ich wyczyszczenie. Mozliwe ze sa skorodowane i zasniedziale punkty "masy".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    238

Sprawdź ładowanie alternatora i paski. Pamiętaj że pasek pracuje bokiem a nie środkiem i przy węższym (zużycie)klinie będzie poślizg na kole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Malo prawdopodobne aby byl to problem alternatora. W tym przypadku mialbys juz problemy z odpalenie ciagnika, poza tym z przodu wyswietlacz zaczal by wariowac i pokazywac roznorodne bledy. Zmierz napiecie dochodzace do sterownika EHR styk 28 masa i styk 29 napiecie 12V. mozesz tez dodatkowo sprawdzic styk 24, tam tez musiz miec napiecie 12 V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiekkkkk2    0

witam

jestem tu nowy ale widzę że kosti jest człowiekiem którego potrzebuję ponieważ mam problem z EHR w fendzie 311, a mianowicie podnośnik nie działa nie zapalają się diody sygnalizujące podnoszenie ani opuszczanie dioda diagnostyczna także nie wyświetla żadnego błędu, z błotnika również nic nie działa jedyny sposób to rozłączenie elektryki i sterowanie ręczne dźwignią od hydrauliki.

Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to bardzo proszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

rysiekkkkk2@ zobacz sobie wszystkie przewody elektryczne od podnośnika myslę ze jakiś ci podrdzewiał może i na jakiejś wsuwce i tego nie działa , spryskaj odrdzewiaczem i powinno pomóc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kuba18l
      Witam mam problem z fendtem otóż nagle zaczął przerywać ehr i nagle przestał działać pod kabiną przy rozdzielaczu zmieniłem na ręczne i tam koło skrzynki jest jakiś czujnik on był wypiety i włożony drut łączący proszę o pomoc
    • Przez kuba18l
      Witam po wyładowaniu się akumulatorów w fendt bo brakło ładowania jak się okazało były klemy do wymiany po naładowaniu prostownikiem akumulatorów wskaźniki wszystkie na desce rozdzielczej zgasly co to może być pomocy
    • Przez Krzysiek199
      Witam!!
      Mam problem z ciągnikiem mianowicie, ciągnik odpala normalnie ale gdy popracuje tak ok 1-2 h gaśnie, i nie da się go odpalic(rozrusznik kręci) okazało się że coś odcina prąd, nie działają światła, nawiewy, radio, prąd też nie dochodzi do pompy paliwa, działa tylko podświetlanie EHR no i kręci rozrusznik, gdy ciągnik postoi ok 30 min to po tym czasie normalnie odpali ale za jakiś czas znowu się tak robi, szczególnie wtedy gdy na dworze jest dodatnia temp. gdy jest poniżej 0 to problem nie występuje.
    • Przez kuba18l
      Więc mam taki problem że po dłuższej jeździe traktor zaczyna wyć na wysokich obrotach a szybkość się zmniejsza jak by coś naciskalo sprzęgło gdy stanę i poproszę odpowiednik ten za kabina wyleci trochę płynu i wtedy wszystko wraca do normy co to może być sorki za wcześniejszy wpis ale na prawdę mi się spieszylo
    • Przez eev
      witam
       
         stoje przed wyborem miedzy tymi dwoma modelami..... prosze o opinie o fendzie i moze macie porownanie tych sprzetow
      dodam tylko ze fendt to werjka z 1995 roku 11 tys godzin i piekny stan........maszyna z holadni a holland t opolski salon szerokie gumy full wypas 2006 rok i tylko 3,5 tys godzin
      o tm-ach kraza legendy ale ja jestem tego zdania ze zalezy jaki sie egzemplarz trafi to tak chodzi
       
      za info z gory dziekuje i pozdrawiam
×