Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam dylemat czy dać pompę do regeneracji

problem tkwi :

-ostatnio kiedy chciałem zmienić olej wylała się czysta ropa

-bardzo często paliwo ścieka rurką przelewową ostatnio ropa zmieszana z olejem

-śruba do regulacji obrotów która jest z plombami ciapek ma max 2800 wcześniej było 2400

-zapowietrza się podczas jazdy czy pracy w polu . wszystkie przewody są drożne

Edytowane przez Hary241
Opublikowano

Jaki dylemat, wykręcasz i dajesz do regeneracji oczywiście do porządnego zakładu a nie jakiegoś domorosłego "specjalisty" zapłacisz dużo mniej jak za nową a jak będzie dobrze zrobiona to może pochodzić dłużej jak nowa, oczywiście z pompą robisz wtryskiwacze.

Opublikowano

Witam,

 

w zupełności zgadzam się z przedmówcą. Pompa powoli zaczyna "kończyć się" i zapewne w niedługim czasie padnie zupełnie. Tak więc czym prędzej wykręcaj ją, poszukaj solidnego zakładu i po paru dniach problem z głowy.

W swojej miałem podobne objawy. W momencie jak ciągnik zapowietrzył się musiałem trochę popompować paliwo żeby znów zaskoczył. Niestety to było rozwiąznaie na dwa tygodnie bo po tym czasie padła zupełnie. Robiony był remont główny pompy tzn. nowe sekcje, łożysko, pompka zasilająca itd. Jedną z przyczyn szybszego zużycia się pompy wtryskowej jest wadliwa pompka zasilająca, która w pewnym momencie zaczyna przepuszczać paliwo do oleju. Niestety we wszystkich tańszych pompkach zasilających bardzo szybko pojawia się ten problem, dlatego polecam zamontować orginał, który na pewno pochodzi latami. Niektórzy magicy robią taki numer, że w momencie kiedy tańsza pompka zaczyna przepuszczać paliwo to wymieniają na niej jedynie tuleje uszczelniającą między pompką a pompą wtryskową i niby to też rozwiązuje problem na dłuższy czas ale ja jakoś nie jestem przekonany do takiej metody. Ogólnie przy naprawie pompy wtryskowej nie warto oszczędzać na częściach bo bardzo szybko to się zemści.

 

Pozdrawiam

RolnikHobbysta

Opublikowano (edytowane)

mam jeszcze jeden dylemat od jakiegoś czasu zauważyłem że dmucha korkiem od wlewu oleju ale zauważyłem że na korku są krople wody .wody w oleju nie ma bo wymieniałem olej 4 dni temu i nic nie było widać że woda w oleju w silniku od nowości nic nie ruszane

nie wiem czy może to być wina oleju bo przez przypadek przy zmianie oleju wlałem 5l cc 40 i 1litre cc 30

Edytowane przez Hary241
Opublikowano

Dmucha Ci z korka bo wlew oleju to dopowietrzenie komory korbowej silnika , oczywiście nie może z tamtąd walić olejem i mocno dmuchać bo to znak że albo coś z głowicą się dzieje albo silnik potrzebuje remontu .

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio mój ciapek nie zawsze na wolnych zaczyna gasnąć, obejrzałem poziom oleju w pompie a tam ropa zamiast oleju i była prawie max czy to pompka zasilająca przepuszcza ON do oleju??

Wylałem z pompy rope z olejem ale konsystencji ropy, nalałem oleju 0.5l i ładniej pracuje na wolnych

Edytowane przez Yngel
Opublikowano

jak na razie mocy mu nie brakuje remont mam zamiar robić jak na 4 biegu nie będzie dawał rady orać ziemia tzw cegielniana .we wtorek prowadzę do mechanika i wymieni pierścienie na jakiś czas wystarczy

Opublikowano (edytowane)

Witam Ile wchodzi oleju do pompy wtryskowej ? bo jak wleje za dużo to silnik na zimnym nie równo pracuje a jak dziś ulałem to   jest zarąbiście chodzi nawet na najmniejszych obrotach na zimnym elegancko   :D a boje sie ze jest za mało i cos sie stanie na bagnecie nie mam zaznaczone  ile jest max mam tylko mini i tyle moze ktos zmierzyc jak ma zaznaczone na bagnecie ile jest od początku bagnetu do maximum  ? :> pozdrawiam  .  To jest Pompa wtryskowa w c-330 :)

Edytowane przez Damian71311
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co trzeba zrobić by zamontowac pompe od c330 do c328?

Opublikowano

Witam

Przypadkiem zepsułem gwint korka spustowego pompy wtryskowej i chciałbym przez to wymienić pokrywę regulatora obrotów. Czy będę mieć z tym dużo problemów? Po zdjęciu tej pokrywy nie wysypie mi się zawartość pompy tak jak ktoś napisał na tym forum? W załączeniu element o którym mówię.

post-73362-0-80081900-1427034079_thumb.jpg

Opublikowano

To jest tylko pokrywa, wiec jak by ci coś wypadło to oznaczałoby tylko tyle, że mechanizm regulatora obrotów z teka się posypał.

Opublikowano

Regulator się nie rozsypie bo jest tam wszystko pospinane, jedynie co może się rozsypać to dwa łożyska igiełkowe które są w takich tulejkach i wchodzą one do wycięć właśnie w tej obudowie.

Więc przy wymianie nie kręć tą pokrywą na boki tylko delikatnie podważaj i ściągaj do tyłu, dla bezpieczeństwa pościel coś pod ta pokrywę jak by się rozsypało łożysko to nie pogubisz igiełek jest tam ich 26 czyli po 13 sztuk na łożysko

Opublikowano (edytowane)

Panowie pomocy. Więc do rzeczy założyłem pompę wtryskową po regeneracji i jest problem z odpalaniem długo kręci gdy odpalam go na zimnym silniku  ale dym daje, i jeszcze jedno gorsze bo z rurki nadmiaru paliwa pojawia się coś czarnego płynnego tak jak by ropa z olejem i nie wiem co z tym zrobić. Pompka zasilająca nowa.  W starej pojawiało sie paliwo z rurki nadmiaru ale czyste a tu czarne. Jak nim robię to tak jak by go dusiło jak dostanie oporu i przy do dawaniu gazu jest czarny dym. I co jest grane? Czy po prostu gości zrobił mnie w banana czy co? Czekam na odpowiedź.

Edytowane przez ur330

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v