Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...aż sie urwie koło zamachowe <_<

 

Podkręcenie obrotów nic nie da poza nieco większą prędkością na poszczególnych biegach, silnik i tak uzyskuje swoją moc maksymalną przy 2200rpm, jeśli o to chodzi <_<

Opublikowano

tak to ta srubka-zerwij plombe i krec <_<

 

EDIT

jak zwiekszyc dawke to nie wiem ale po co ci to potrzebne? maszyn i tak wiekszych nie pociagnie nawet jak zwiekszysz dawke. wzrosnie spalanie i troszke moc ale tak jak pisalem maszyn wiekszych nie pociagnie <_<

Opublikowano

Zwiększenie dawki coś tam pomoże ale przydało by sie polepszyć napełnianie cylindrów powietrzem, bo co z tego że dasz mu więcej paliwa jak jego nadmiar i tak sie całkowicie nie spali z powodu braku powietrza...

 

Śrubke kręć, jak zacznie walić na czarno z wydechu to w dobrą strone kręcisz <_< podniosą sie też pewnie obroty jałowe. Pamietaj ile wkręcasz/wykręcasz żeby potem móc wrócić do poprzednich ustawień, zazwyczaj wystarczy 1-1,5 obrotu, nie wiem jak w C330 <_<

Opublikowano

np. filtr powietrza o większej przepustowości przy podobnym poziomie filtracji, większy znaczy <_< np. od C360... gdybam tylko, jak chcesz żeby było dobrze to trzeba popróbować różnych kombinacji, spróbuj najpierw zwiększyć nieco dawke na pompie i zobaczysz jak to będzie chodziło.

 

Poza tym jak słusznie zauważył tommy, c330 raczej większych maszyn nie pociągnie... Jeśli już miałbym coś robić to zacząłbym od zmierzenia kompresji <_<

Opublikowano

Nie moge sie połapać ile wlać oleju do pompy wtryskowej. Nalałem nowiutkiego oleju i na bagnecie nie widac ile go tam jest, tym bardziej że bagnet cięzko wchodzi i przy wyciaganiu cały jest w oleju. WIem że jak odpale to sie wyrówna samo ale sszkoda mi nowego oleju. Ile tam wlewacie???? ja wpakowałem z litr i jedno wiem napewno...że jest za dużo :D

Opublikowano

Dzisiaj zauważyłem, że w mojej C-330 cieknie ropa i to dość sporo z takiej rurki co idzie od pompy wtryskowej w dół i kończy się za filtrami paliwa. Ciągnik stał na równi a z tej rurki kapało kropla za kropla mniej więcej co sekundę.Czemu tak się dzieje?

Opublikowano

kolego, źle mnie zrozumiałeś mi nie cieknie na połączeniach. W C-330 jest taka rurka która biegnie od pompy wtryskowej i jest otwarta (kończy się za filtrami paliwa) i to z niej cieknie mi ropa.

Opublikowano

U mnie też kapie ale mam założony baniaczek litrowy i zbieram to paliwo na tydzień litr wyłapie :D Będę przynajmniej wiedział co trzeba zmienić bo myśleliśmy z ojcem ze pompa wtryskowa kończy swój żywot.

Opublikowano

wiesz zalerzy co w tej pompce zasilajacej jest, z podstawowych części można dostac sprężyny do tłoczyszka, oringi uszczelniajace, zaworki ze spręzynkami, pompkę reczną i chyba na tyle co dostaniesz z pojedynczych zeczy. Jak wyrobiona na tłoczysku i słabo tłoczy itp...to wymienia się na drugą, koszt całej około 70 złoty.

Opublikowano

a czy przy c 360 jest taka sama opcja jak tu???? tylko u mnie dzieją się takie cyrki że naleję świeżego oleju do regulatora obrotów i wygania mi go razem z paliwem a za jakiś czas ciągnik chodzi jak by chciał a nie mógł jak znowu zrobię zmianę to jest git. aktualnie ciągnik stoi pół roku nie używany ale jak się podejdzie do niego to pali od dotknięcia tylko że nie ma za bardzo siły a na 100% to wina pompy paliwowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v