lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zonk28    1

U nas remont pompy do c-330 to 250 zł z ich czesciami a jak swoje części to 100zł wymiana i ustawienie , do c-360 , 350 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

bo sekcje wstawja made in china, za 4 nowe sekcje WZM to 200 sie płaci i nawet więcej, zalerzy gdzie sie jeszcze je kupuje. A gdzie robocizna i inne dodatki

Też tak właśnie pomyślałem bo u mnie za remont pompy od c-360 gość chce nawet 700 zł... Ja dałem 500 zł za remont od c-330 ale nie żałuje bo teraz chodzi jak zegarek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817
Napisano (edytowany)

Większość szuka aby taniej zrobić nie patrząc na jakość, a jak wiadomo taniego mięsa nawet psy niechcą jeść :lol:

U mnie w okolicy biorą od 150-250 zł

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
Napisano (edytowany)

Coś mało jak za c-360 :blink:

Bo tyle kosztuje jak nie wierzysz to sobie zadzwoń : KLIK

Poprzednio naprawiana pompa chodziła 10lat.

U nas w każdym warsztacie pompiarze tyle biorą i nikt nie narzeka,chodzą po kilka lat.

Kpl. wtryskiwaczy BOSCH do 60'tki kosztuje 100zł.

WUZM nie robi sekcji tylko bije na nich swoje logo i odpowiednio za nie kasuje.

Jak czytam te posty za ile wy naprawicie przednie zawieszenie,pompy i inne podzespoły, to mam wrażenie że mieszkam na innej palnecie.

Kto to widział żeby regeneracja pompy kosztowała 500zł albo regeneracja przedniego zawieszenia 700zł.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

A czy ja mówie że nie wierze że tyle u ciebie kosztuje? Nie. Tylko dla mnie to jest dziwne że u Ciebie 200, tak samo jak dla ciebie że u mnie 500 i po sprawie. Problemu nie widze ;) Może ten gość który robi u ciebie zarabia 20zł na pompie a u mnie 200 proste. Moja pompa najpierw była u takiego co robił za 240 ale nie umiał naprawić więc naprawiłem za 500, ważne że chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817
Napisano (edytowany)

Asharot wiesz jak może w okolicy masz sporo zakładów zajmujących sie naprawami to i ceny sa niższe bo jest konkurencja, sa miejsca gdzie jest jeden zakład i nabija sobie ceny bo jak ktoś musi naprawiać to nie ma innego wyjścia i czy 200 czy 400 złoty zaspiefa mu fachman to tyle zpłaci ;)

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

asharot ile kosztuje komplet wtrysków bosha do c 360 ??? Ty chyba kpisz sobie , za wzm płaci się 80 do trzydziestki za 2 nie za 4??


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

Problem wygląda tak w dniu dzisiejszym postanowiłem powymieniać oleje w silniku i pompie wtryskowej

odkręcając korek spustowy w pompie zamiast oleju znalazła sie ropa :/ spuściłem i zalałem superolem

 

co jest przyczyną znalezienia się tam ropy i co może się stać przy jeździe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Najprawdopodobniej pompka zasilająca wyzionęła ducha i ci ropę przepuszcza. Podobno da się to jakoś naprawić, u mnie też to było kupiłem nową pompkę i po problemie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Dużo bo pompka pracuje w oleju i pompuje ropę. I jak przepuszcza ropę to znaczy że jest do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Pompka zasilającą jak nazwa wskazuje zasila układ w paliwa a ze ma napęd z wałka krzywkowego pompy to przez swoje zużycie może dostawać sie paliwo do pompy lub przez zużyte sekcje


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

tylko nie chce mechanika wzywac tylko sam to zrobic jak to pompka no to 70zł trzeba szykowac

 

a mozna z tym jedzic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

sekcje często przepuszczają,za jakiś czas i tak będzie ON zamiast oleju,co nie jest złym rozwiązaniem-bo ON też smaruje(np. pompy rotacyjne),chyba że opał-ten ma mniejsze właściwości smarne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

U mnie dodatkowo wywalało ON rurką przelewową i to mnie zmusiło do wymiany pompy, nie bez znaczenia była cena ON, która jest nie mała ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

możesz kawałek wężyka na przelew nasadzić i zrobic go dłuższym i wtedy nie bedzie brudziło filtrów(sam tak mam) lub wymienic pompke zasilającą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

a moze zatkac silikonem tą rurkę ;P

 

a z kąd pewnosc ze to pompa zasilająca ?

Edytowano przez Damianwp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

U mnie ropa się dostawała do oleju aż pewnego razu zauważyłem jak miarką oleju "olej" uciekał. Zasilająca pompka była ok ale wtryskowa poszła do regeneracji i jak mi wiadomo to na razie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

a moze zatkac silikonem tą rurkę ;P

 

a z kąd pewnosc ze to pompa zasilająca ?

Jak zatkasz to ci będzie wywalać ropę w innym miejscu.

Nikt nie jest wróżką czy to napewno pompka bo nikt tego nie widzi ale w większości przypadków to ona jest winowajcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

powstanie nad cisnienie i w miejscu przecieku jak wchodzi do pompy ropa to powinno zablokowac oczywiscie jak szczelna jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj