Skocz do zawartości
piotrus19

belarusy pytania ogólne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Belarusy
piotrus19    6

Witam. Mam kilka pytań na temat belarusów: ;)

 

1.Czym się różni silnik euro 1,2,3 jak jest z rejestracją ciągnika?? Który silnik najlepszy jak z ceną??

2.Czy 920.2 można brać na Prow ??

3.Co ile mtg na gwarancji są przeglądy (chodzi mi o koszty oleju, filtrów, robocizny)

4.Brał ktos belarusa w leasing ?? jak to wygląda??

5.Korzystniejszy jest leasing czy kredyt fabryczny??

6.który lepszy 920 czy 952 ??

 

 

Z góry dzięki za podpowiedzi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    106

1. mi się podoba ten który ja mam 952,3 bo właśnie silnik charakteryzuje się największym momentem obrotowym ze wszystkich 4-garowym MMZ.

3. 30-50, 125, 250, 500 i chyba 1000 ale musiałbym zajrzeć do książki którą dostałem z mtztem


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    6

@nikita jak ci sie sprawuje 952.3?,zadowolony ?? ile wynosi koszt serwisu(ile biorą za robote, ile za dojazd?? Przy leasingu trzeba płacić dodatkowe ubezpieczenie, jak tak to ile ono wynosi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    106

o leasingu nie mam pojęcia.

jestem ogólnie zadowolony.

serwis - pierwszy przegląd w cenie ciągnika, drugi chyba 450-500pln - cena uzależniona od tego jakie płyny i filtry są wymieniane + robocizna


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    3

To znaczy się jak kupujesz nowy ciągnik i nie możesz go zarejestrować. To tylko po polu jezdzić. I co dowodu rejestracyjnego nie ma. I taki ciągnik da się sprowadzić z Białorusi pomimo że nie da się zarejestrować. Czy ktoś tak kupuje. To można starego złoma kupić bez prawa do rejestracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Pytanie-zagadka.

Który z Belarusów (1/2/3) jest najcichszy?

I czy w plastiku jest cichszy od standardowego poszyci metalowego?


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    221

Panowie ,mam taki problem i jednoczesnie pytanie,otoz nabylem tydz.temu belarusa 920 2006r ,ogolnie ciagnik mi pasowal bo technicznie spoko i cena dobra tylko mam zniszczona tapicerke w kabinie,plastiki i wygluszenie porwane.bylbym wdzieczny za namiary gdzie moglbym kupic w.w rzeczy do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Ale chyba 920 ma turbo i moc 84KM i 411 momentu obrotowego.Dowód http://www.rpt.pl/index.php?content=929

Nowych ciagników euro 1 nie mozna rejestrować. A 1,2 lub 3 to są normy czystości spalin.

 

Nie sądzę, aby nie można było zarejestrować nowych ciągników z euro 1. Farmer z Sokółki spokojnie sprzedaje swoje ciągniczki z silnikami MMZ D243 euro 1 i ludzie nie mają problemu z rejestracją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    106

rejestrują je normalnie - ciągnik z euro1 ma taki grzybek przy szybie nad maską - to od filtra, w euro2 zamiast tego grzybka filtr jest na przedzie marki donaldson.

Ogólnie rejestrację określa homologacja wg mnie. Jak nie patrzył nawet jak nie będzie ich już można rejestrować to da się go jako używany-kupiony zagranicą zarejestrować. Przynajmniej tak mi się wydaje.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    106

jak widać od niedawna można ale w styczniu/lutym 2010 ich nie było i np mi dorabiała kompletnie nowe belki inna firma.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    123

świat idzie do przodu i Минский Тракторный Завод razem z nim :D w sumie to rewers chyba też całkiem niedawno wprowadzili ;[


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    211

Mam MTZ-ta z 82 roku i w instrukcji obsługi jest przystawka rewersu jako opcja wyposażenia dodatkowego, jest także przystawka biegów pełzających. Więc nie jest to wcale nowość.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

No to jak już maja rewers, skrzynie synchro to ciągniczki całkim, całkiem za rozsądną kasę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    123

Mam MTZ-ta z 82 roku i w instrukcji obsługi jest przystawka rewersu jako opcja wyposażenia dodatkowego, jest także przystawka biegów pełzających. Więc nie jest to wcale nowość.

 

no ale w PL nie było o tym za bardzo słychac...

no i interesuje mnie gdzie się podziewa Reduktor w takim ciągniku?

 

http://moto.allegro.pl/mtz-belarus-592-rewers-okazja-i1254488355.html


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artiu01    0

Witam. Mam Belarusa 952 z roku 2009. Interesuje mnie czy można u Tego ciagnika zrobic plywajacy podnosnik ? I Jak Byscie mogli poweidziec jak. prosze o szybka odpowiedz Pozdrawiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Ja mam pytanie odnośnie spalania mtz 82 w czsie jazdy szosowej. jeżeli mogli byście to powiedźcie ile pali na mth albo na h jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez grego
      Mój MTZ miał straszne problemy z odpalaniem, jesli nawet juz załapał to nie był w sytanie wejśc na obroty. Wytypowałem że to wina pompyt wtryskowej.
      Znalazłem u siebie właściwie taką sama pompe, symbol ten sam zdaje się UTN -5, po założeniu i odpowietrzeniu pali na dotyk i wchodzi na obroty, ale...maksymalne obroty to tylko 1600 ob/min. Jak sie dobrze przyjrzałem to nawet tak pisze na tej pompie. Wykręciłem tą śrube regulacyjną, ale teraz max obroty to i tak tylko około 2000. Do sie jeszcze coś z tym zrobić?
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez MichaPieprzak
      Witam przymierzam się do remontu skrzyni w mtz 82 powodem jest wycie nie zależnie czy sprzęgło jest wciśnięcie czy nie podejrzewam jakieś łożysko napędu pompy hydraulicznej wycie na tak zwanym żułwiu i wycie 5.8 bieg proszę o porady o czym pamiętać na co uważać trzeba jakieś luzy w skrzyni ustawiać etc z góry dzięki pozdrawiam 
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
×