Skocz do zawartości
piotrus19

belarusy pytania ogólne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Belarusy
piotrus19    6

Witam. Mam kilka pytań na temat belarusów: ;)

 

1.Czym się różni silnik euro 1,2,3 jak jest z rejestracją ciągnika?? Który silnik najlepszy jak z ceną??

2.Czy 920.2 można brać na Prow ??

3.Co ile mtg na gwarancji są przeglądy (chodzi mi o koszty oleju, filtrów, robocizny)

4.Brał ktos belarusa w leasing ?? jak to wygląda??

5.Korzystniejszy jest leasing czy kredyt fabryczny??

6.który lepszy 920 czy 952 ??

 

 

Z góry dzięki za podpowiedzi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    100

1. mi się podoba ten który ja mam 952,3 bo właśnie silnik charakteryzuje się największym momentem obrotowym ze wszystkich 4-garowym MMZ.

3. 30-50, 125, 250, 500 i chyba 1000 ale musiałbym zajrzeć do książki którą dostałem z mtztem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    6

@nikita jak ci sie sprawuje 952.3?,zadowolony ?? ile wynosi koszt serwisu(ile biorą za robote, ile za dojazd?? Przy leasingu trzeba płacić dodatkowe ubezpieczenie, jak tak to ile ono wynosi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

o leasingu nie mam pojęcia.

jestem ogólnie zadowolony.

serwis - pierwszy przegląd w cenie ciągnika, drugi chyba 450-500pln - cena uzależniona od tego jakie płyny i filtry są wymieniane + robocizna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    3

To znaczy się jak kupujesz nowy ciągnik i nie możesz go zarejestrować. To tylko po polu jezdzić. I co dowodu rejestracyjnego nie ma. I taki ciągnik da się sprowadzić z Białorusi pomimo że nie da się zarejestrować. Czy ktoś tak kupuje. To można starego złoma kupić bez prawa do rejestracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Pytanie-zagadka.

Który z Belarusów (1/2/3) jest najcichszy?

I czy w plastiku jest cichszy od standardowego poszyci metalowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    195

Panowie ,mam taki problem i jednoczesnie pytanie,otoz nabylem tydz.temu belarusa 920 2006r ,ogolnie ciagnik mi pasowal bo technicznie spoko i cena dobra tylko mam zniszczona tapicerke w kabinie,plastiki i wygluszenie porwane.bylbym wdzieczny za namiary gdzie moglbym kupic w.w rzeczy do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Ale chyba 920 ma turbo i moc 84KM i 411 momentu obrotowego.Dowód http://www.rpt.pl/index.php?content=929

Nowych ciagników euro 1 nie mozna rejestrować. A 1,2 lub 3 to są normy czystości spalin.

 

Nie sądzę, aby nie można było zarejestrować nowych ciągników z euro 1. Farmer z Sokółki spokojnie sprzedaje swoje ciągniczki z silnikami MMZ D243 euro 1 i ludzie nie mają problemu z rejestracją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

rejestrują je normalnie - ciągnik z euro1 ma taki grzybek przy szybie nad maską - to od filtra, w euro2 zamiast tego grzybka filtr jest na przedzie marki donaldson.

Ogólnie rejestrację określa homologacja wg mnie. Jak nie patrzył nawet jak nie będzie ich już można rejestrować to da się go jako używany-kupiony zagranicą zarejestrować. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

świat idzie do przodu i Минский Тракторный Завод razem z nim :D w sumie to rewers chyba też całkiem niedawno wprowadzili ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    182

Mam MTZ-ta z 82 roku i w instrukcji obsługi jest przystawka rewersu jako opcja wyposażenia dodatkowego, jest także przystawka biegów pełzających. Więc nie jest to wcale nowość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

No to jak już maja rewers, skrzynie synchro to ciągniczki całkim, całkiem za rozsądną kasę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Mam MTZ-ta z 82 roku i w instrukcji obsługi jest przystawka rewersu jako opcja wyposażenia dodatkowego, jest także przystawka biegów pełzających. Więc nie jest to wcale nowość.

 

no ale w PL nie było o tym za bardzo słychac...

no i interesuje mnie gdzie się podziewa Reduktor w takim ciągniku?

 

http://moto.allegro.pl/mtz-belarus-592-rewers-okazja-i1254488355.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artiu01    0

Witam. Mam Belarusa 952 z roku 2009. Interesuje mnie czy można u Tego ciagnika zrobic plywajacy podnosnik ? I Jak Byscie mogli poweidziec jak. prosze o szybka odpowiedz Pozdrawiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Ja mam pytanie odnośnie spalania mtz 82 w czsie jazdy szosowej. jeżeli mogli byście to powiedźcie ile pali na mth albo na h jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×