Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jeśli cięzko zapala to może byc wina pompy, wtrysków i zle ustawionego konta wtrysku. Skoro go rozkręcali to nie wiadomo jak złozyli.

Stan silnika czyli kiepska kompresja ma dużo do odpalania jak i samej pracy silnika.

Opublikowano
WITAM.

Po pierwsze czy bezpośrednio po odpaleniu pracuje na wszystkie tłoki, czy czasami do któregoć z nich nie dostaje się płyn chłodzacy, to może powodować jego niedomaganie po odpaleniu.Płynu nie ubywa?Jak z olejem w silniku?I mapisz czy po "rozgrzaniu" pracuje normalnie.

możliwe że płyn chłodzący się dostaje do cylindra, bo już w drugiej głowicy z tulei wycieka płyn na zewnątrz, jak się rozgrzeje, ale niewiele, ale kto wie czy może wyciekać też do cylindra..., jedną głowicę wymieniłem pod tym względem, teraz kolej na następną

oleju ubywa tyle że prędzej tą rurką odpowietrzającą, bo strasznie zabrudzona olejem jest i na dodatek na chodzie ciepłego silnika widać parę z niej lecącą, a jak się ją zatka to po chwili ciśnienie się robi w rurce, co by oznaczało zużycie pierścieni

 

Jeśli cięzko zapala to może byc wina pompy, wtrysków i zle ustawionego konta wtrysku. Skoro go rozkręcali to nie wiadomo jak złozyli.

Stan silnika czyli kiepska kompresja ma dużo do odpalania jak i samej pracy silnika.

też się zgadza, pompe to ostatnio sam montowałem, i szukałem jakiegoś wzorca aby prawidłowo ją zamontować ale nie znalazłem, muszę dogłębnie książke przestudiować,

pompa jest po regeracji, ale u dość niezbyt zaufanego gościa,

 

najlepszym wyjściem było by chyba kupić 4 zestawy naprawcze i 3 głowice bo jedna już wymieniona

i po dotarciu powinno wszystko powinno wrócić do normy, pozostałaby tylko sprawa prawidłowego ustawienia pompy

gorzej by było jeśli miałby nadal tak nadal sporo kręcić aby odpalić

Opublikowano

W moim 7745 również "dmuchało" rurką z odpowietrzenia miski i postanowiłem wymienić pierścienie.

Mechanicy trochę sceptycznie do tego podchodzili sugrujac wymianę całych kompletów naprawczych bo rozbierać i tak trzeba a nowe pierścienie w starych tulejach mogą się "nie poukładać " i efekt może być wręcz odwrotny.

Decyzja zapadła po zakupie nowych (oczywiście oryginalnych) kompletów pierścieni i wyjęciu tłoków okazało się że stare nie były takie złe.Nie popenkane, a po włożeniu starego i nowego (dla porównania)do tulei różnice były mikros..

Dziś dalej dmucha (oczywiście nie tak mocno), ale równoczesnie zastosowałem olej 15W 40 tylko zagranicznej firmy ROWE.Oleju ubywa podobnie, a moc się praktycznie nie zmieniła.

Przy wymianie głowic albo samych uszczelek zwróć uwagę żeby były jednakowej grubości(oczywiście uszczelki).

Mi jeszcze doradzali żeby to odpwietrzenie połączyć z kolektorem ssącym i po sprawie.

Opublikowano

I po sprawie.

Czyli nie widzisz nie przejmujesz sie. ;)

 

Takie połaczenie jest w silnikach smochodów osobowych, a więc nie szkodzi ale czy cos daje?

 

Co do ustawienia konta wtrysku to ja bym troszke poeksperymentował, skoro pompa juz jest przestawiona.

Może znajdziesz lepsze położenie pompy - odpowiedni kont wtrysku, może nie idealny ale lepszy.

Opublikowano

Popuść te 3 śruby popróbuj, zobacz jaki będzie efekt. Ja np u siebie po regeneracji założyłem pompe tak jak była (odbiła sie na bloku) i wygląda na to że jest dobrze(albo nie jest źle ;] ). U siebie mam tą pompe ustawioną tak, że patrzą jakby z siedzenia kierowcy jest ona na tych śrubach maksymalnie w prawo przekręcona. Żeby to profesjonalnie ustawić trzeba jechać do serwisu zetora.. => $$$$$

Ja zawsze jak zapalam swojego to zanim wejdzie powyżej 1000 obr to trzeba gaz do dechy i pare sekund poczekać aż nagle dostanie 'kopa' i śmiga. Z tym że u mnie wyglada to jakby chodził na 2 gary albo przerywał, Podejżewam że na którymś tłoku jest znaczne zużycie tulei i pierścionków i na zimnym bez oleju nie ma kompresji odpowiedniej.. Odme mam w oleju ale ciagnik powera ma! Napewno jeszcze ten rok( z 300mtg) musi pojeździć taki jak jest i jak nie wydmucha uszczelki i nie osłabnie to bedzie tak jeździł w nominale 21 rok ;)

Opublikowano

paliwo prawie przy każdym zetorku się cofa do zbiornika

można temu zaradzić ale trzeba troche kombinacji

trzeba spojrzeć na C-360 , zbiornik jest na górze to nie było nigdy zdarzenia żeby paliwo wracało do zbiornika

można zamontować mały zbiorniczek paliwa wyżej pompy z zaworkiem jednostronnym, (kulka kauczukowa lub kumowa w spływie zbiorniczka), np koło zbiorniczka płynu hamulcowego lub pod kapułą w kabinie

można również zamontować pompke paliwa z samochodu, jest niedroga, ale myślę że w przypadku montowania w ciągniku mogłaby się okazać bezskuteczna,

czasem trzeba dobrze przemyśleć aby czasem nie żałować

Opublikowano

Witam

Mamzamiar kupic zetora 7745

I chcialem zapytac o spalanie

tylko prosze o szczere odpowiedzi

 

W orce spali mniej duzo mniej niż c-360 ja mam c-360 i zetora 7745 zetor pali ok 14 l na hektar a c-360 20l to sam widzisz

Opublikowano

Witam, Proszę o poradę, mam problem z zetorem 7745. Silnik bardzo ładnie pracuje, nie dymi nawet pod obciążeniem tylko tyle że z rurki odpowietrzającej silnik wydostaje się trochę pary i kapie olej. Co mi poradzicie?

Opublikowano

W moim 7745 również "dmuchało" rurką z odpowietrzenia miski i postanowiłem wymienić pierścienie.

Mechanicy trochę sceptycznie do tego podchodzili sugrujac wymianę całych kompletów naprawczych bo rozbierać i tak trzeba a nowe pierścienie w starych tulejach mogą się "nie poukładać " i efekt może być wręcz odwrotny.

Decyzja zapadła po zakupie nowych (oczywiście oryginalnych) kompletów pierścieni i wyjęciu tłoków okazało się że stare nie były takie złe.Nie popenkane, a po włożeniu starego i nowego (dla porównania)do tulei różnice były mikros..

Dziś dalej dmucha (oczywiście nie tak mocno), ale równoczesnie zastosowałem olej 15W 40 tylko zagranicznej firmy ROWE.Oleju ubywa podobnie, a moc się praktycznie nie zmieniła.

Przy wymianie głowic albo samych uszczelek zwróć uwagę żeby były jednakowej grubości(oczywiście uszczelki).

Mi jeszcze doradzali żeby to odpwietrzenie połączyć z kolektorem ssącym i po sprawie.

 

nie rób czasem tej głupoty i nie łącz rórki odpowietrzenia z kolektorem ssącym [rady ludzi którzy o mechanice wiedzą ze słyszenia] w silniku lekko zużytym w komorze wału korbowego wytwarza się ciśnienie zaślepiona rurka czy podłączona pod kolektor sprzyja temu ,powypycha ci uszczelki zimeringi i inne ,efekt który uzyskasz to będzie ulany silnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JakMag
      czy zrobił kiedyś ktoś taką modyfikacje silnik zetor 10145 do 7245 odrazu mówię tylko sie zastanawiam czy takie cos by dalo radę zrobić 
    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest


    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest

    • Przez grzegorzw1971
      Witam! Chyba jestem zmuszony do zakupu opon do Zetora 7245, oczywiście radialne cena duża, a diagonalne? Ma Ktoś? Są ok? Pracuję trójkami obrotowymi i agregatem uprawowo siewnym,mam tylko 10 h ,diagonalne mogą być ok? Z tyłu mam 16,9/30 radialne i już są boki słabe,pęknięcia i kapcie często,i bieżnika też prawie nie ma,a z przodu diagonalne

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v