Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam! Chyba jestem zmuszony do zakupu opon do Zetora 7245, oczywiście radialne cena duża, a diagonalne? Ma Ktoś? Są ok? Pracuję trójkami obrotowymi i agregatem uprawowo siewnym,mam tylko 10 h ,diagonalne mogą być ok? Z tyłu mam 16,9/30 radialne i już są boki słabe,pęknięcia i kapcie często,i bieżnika też prawie nie ma,a z przodu diagonalne

Edytowane przez grzegorzw1971
Opublikowano (edytowane)

Mam diagonalne na tyle w zetorze 7745, tylko ze umnie robi on za pomocnika. W zimę jest tragedia, bardzo śliskie. W sobotę robiłem uprawę pod siew starym kultywatorem, bo dobrze nadaje się do przesuszania przed siewem. Na pusto ledwie wyjechałem, dzień wcześniej brat fendtem z talerzówka tamtędy jeździł,  rył rowy ale jeździł, na prawie łysych kleberach. Opony kupiłem w takim samym rozmiarze jak wcześniejsze radialne, ale wydają się węższe

Edytowane przez yaro_1
Opublikowano

teraz na pewno dołożyli byśmy do radialnych, jak pisałem u mnie zetor to pomocnik, ze względu na zwierzęta sporo jeździ zimą, i niby ostatnio śniegu było mało, ale ile człowiek się naklął, na te ślizganie...  a co by było przy normalnej zimie? lepiej nie myśleć

Opublikowano

diagonalne nie są takie tragiczne. Nowe diagonalne będą i tak wyraxnie lepsze niż łysawe i spękane radialne, bo raz- spokojna głowa, że nic nie pęknie w najmniej oczekiwanej chwili i dwa- nawet diagonalny bieżnik jest lepszy niż radialny brak bieżnika. Owszem- w komforcie jazdy czy uciągu/ grzexnieciu w podmokłym terenie będą ustępować nowym radialkom, niemniej że tak powiem idzie przywyknąć. Miałem na u1014 służącym jako pomocnik (tzn opryskiwacz/ nawóz) a więc jeżdżącym sporo po polu i asfalcie i dało się żyć. I to były założone w miejsce radialek z dużym bieżnikiem, którym z powodu niskiego ciśnienia spekaly boki i strach było jeździć. Więc wiem o czym mówię


Krótko jak masz jakąś tam wolna kase i stać Cię bez wielkiego zaciskania zębów na radialne-to nawet i chińskie/ indyjskie , ale wex radialne. A jak każdy grosz się liczy, to ja wybrałbym nowe diagonalne niż jazda na dotychczasowych grożących nagłym rozszczelnieniem czy nieznanego pochodzenia i jakości używkach, które też tanie nie są.

Opublikowano
10 godzin temu, grzegorzw1971 napisał(a):

Kurde to wychodzi na to że diagonalne to lipa a radialne tak drogie. A fabryczne na zetorze nie są diagonalne?

gowno prawda.. teraz diagonalne maja troche inna  budowe niz 40 lat temu..

na tyle ha to opony szybciej popekaja niz sie zuzyja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JakMag
      czy zrobił kiedyś ktoś taką modyfikacje silnik zetor 10145 do 7245 odrazu mówię tylko sie zastanawiam czy takie cos by dalo radę zrobić 
    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest


    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v