Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Od jakiegoś czasu zapowietrza mi się ciągnik - słabnie, przerywa nawet zgaśnie. Wyczyściłem odstojnik - nie był szczególnie brudny na sitku i dnie. Filtr również wymieniłem na nowy. Zamówiłem nową pompkę do paliwa bo też jakoś pompuję i za lekko idzie, ale jakoś nie wierzę, że to coś pomoże. Możliwe, że przytkało wężyk w baku jakimś syfem że i pompka nie daję rady? Czy tam na dnie baku nad tym kranikiem jest jakieś sitko czy co? Wystarczy spuścić paliwo i odkręcić ten wężyk ze spodu baku co idzie do odstojnika? Bo jeden idzie też od dna do pompy wtryskowej - po co? Bak wyciągać to pewnie ciężko. Paliwo w baku ciągnie z samego dna?

Edytowane przez rbit
Opublikowano

Odkręcić przy odstojniku przewody paliwowe miałem kiedyś taką sytuację, że miałem jakiś mały syfek w śrubie z oczkiem.  Możesz spuścić paliwo i zajrzeć do baku przez wlew poświecić latarką zobaczysz czy jest syf na dnie czy nie. Tam chyba ssanie jest z samego dna o ile się nie mylę. W środku żadnego sitka nie ma może być ale we wlewie.

Opublikowano (edytowane)

Będę wymieniał węże od baków idące do odstojnika i dodatkowo ten od odstojnika do pompki paliwa bo były sparciałe pod kranikami, że w rękach można było odłupywać płaty gumy i były mokre od paliwa. Spuściłem paliwo z lewego baku to może dodatkowo zmienię kranik na nowy. W wężyku od baków przy wlocie do odstojnika było zatkane sporym farfoclem.         

Mam kilka pytań:     

1.Czy po założeniu wszystkiego odpowietrzę go samą pompką paliwową?

                                                                                                                                     

2. Po co jest ten przewód od lewego baku do pompy wtryskowej?   

                                                                                                                                               

3. Czy w prawym baku kranik ma być też cały czas otwarty?

                                                                                                                                                       

4. Czy jak wlewam paliwo to równo się rozlewa do obydwu baków?

                                                                                                                                               

5. Czy węże takie jak idą do hydrauliki mogą być czy takie gumowe miększe?       

 

 

Edytowane przez rbit
Opublikowano

1 tak aby śruby na pompie luzować 2 powrót, 3tak,4 jak masz krótki wlew to chwilę to potrwa ale tak,jak masz dlugi wlew odrazu wyrówna się góra, 5 niby mogą być takie tylko po co ? ciśnienia tam nie ma i wystarcza zwykle paliwowe, ja polecam fagumita 10 lat a on dalej jak nowy

Opublikowano (edytowane)

Nic nie odkręcałem żadnych śrub ani odpowietrzników i się odpowietrzyło elegancko - czyli pompka jest dobra i najwyżej nowa będzie w zapasie.

Edytowane przez rbit

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v