ursus1991

Kupno siewnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafalkom555    13

podałeś jakiś zły link, nie odnaleziono strony pisze ;)

ja polecam poznaniak, za tako samo cene jak np. amazone to poznaniak będzie młodszy, kupiłem rok temu poznaniaka6 2,7m za 8tys z 2002rokku, jak nowy ;) somsiad ma amazona d7 to mówił że u niego na redlicach wysiewających zbiera sie trawa od miedzy jakies korzonki a u mnie nic bo są zaokrąglone a w amazonie nie, a w praktyce to nie ma różnicy miedzy amazone a poznaniak :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Matey    527

no na allegro dużo nie ma, nie wiem jak daleko masz do Kalska, kup sobie tam poradnik rolniczy, tam jest pełno ogłoszeń, autogiełde dolnośląską, tam znajdziesz 153 siewniki...


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

no ja mu daje około lub ponad 25lat, rama z lejkami była malowana na czarno i to z pewnościa nie dawno, sprawdź czy skrzynia jest nie pordzewiana, a przede wszystkim czy aparaty dobrze wysiewaja ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    9

Ja mieszkam na północy województwa koło gorzowa, więc dolnośląskie odpada. Lubuskie aktualności mam ale w ostatnim numerze były tylko chyba 4 siewniki i jak dzwoniłem to nie bardzo mnie ciekawiły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    9

Dzięki, sprawdzałem tą stronę, ale wszystkie oferty, które mnie zainteresowały są za daleko, tzn z drugiego końca województwa, albo w ogóle gdzieś po 180km i więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PREZES91WLKP    11

,,ursus1991,, Szukasz jeszcze jakiegoś siewnika bo tak sie akurat składa że w miare blisko od ciebie mieszkam i mógł bym ci go nawet dostarczyć jak byś chciał,a siewnik to jest saxonia 3m za bardzo tanie pieniądze bo pilnie potrzebuje troche grosza.Jak byś był zainteresowany to daj znać na pw :)


KPK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez paktofonikas1987
      Czy w kazdym siewniku mozna ustawic sciezki ?Bo mam jakis stary duzy (5 lub 6m) siewnik z kutna i chcialbym zaczac robic sciezki pod opryskiwacz z belka 12 m.I nie bardzo wiem jak to zrobic. Moglby ktos pomoc?
    • Gość andrew_goszczyk
      Przez Gość andrew_goszczyk
      Witam. Mam proste pytanie ile waży hassia dk 250,smażone d7 i d8 też250 bo nie wiem cz mój zet da rade z zestawem i jak wygląda przezbrojenie rolek do rzepaku. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez yacenty
      Witam!
      pomożcie wybrac jakis siewnik 3m taki zeby 3p sobie z nim spokojnie radzil.
      Zastanawiam sie nad używanym Amazone D7 albo D8 czym one sie różnią?
      co innego jest godne uwagi?
      na co zwrócic uwage?
       
      zamierzam przeznaczyc na siewnik jakies 10tys zl, moze byc ciut wiecej ale tylko w bardzo uzasadnionym przypadku
       
      pozdrawiam
      YacentY
    • Przez qazqaz
      Proszę o opinie o siewniku Accord jego wady i zalety
    • Przez Novo181818
      Witam, jestem zainteresowany kupnem takiego siewnika, jest blisko mnie do sprzedania taki.
      Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Co sprawdzić? Chce żeby współpracował z MTZ wiec musiałbym dorobić gniazdo zasilające sterownik.
      Siewnik jest 4,5 metrowy. Chciałbym siać tylko 3m pod ścieżki 15m. Wiec rodzi się pytanie czy bez problemu mogę ściągnąć te sekcje wysiewające rozkładane i jak zrobić żeby rozłączyć te sekcje (chodzi o węże).
      Czekam na cene bo ten rolnik nie może się zdecydować ile jest to warte. Siewnik w bdb stanie, talerzowy
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.