Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , potrzebuje opinii kogos kto mial moze podobny problem ze swoim Wladziem , lub moze cos podpowiedziec . Wiec tak ciagnik odpala bez problemu , wtryski przeszly juz przeglad (wczesniej ciagnik kopcil na czarno , ktos ustawil zle cisnienie ,za male teraz jest juz duza poprawa . Ale niestety ciagnik chodzi niby normalnie tylko jakby to powiedziec co jakis czas na normalnych obrotach silnika ma takie chwilowe pykniecie ( chodzi rowno i niewiadomo z czego ma takie dziwne odbicie jakby mocniejsze i znowu chodzi rowno) , druga rzecz to troche slabo sie zbiera na obroty poprostu "mulowato" ale wchodzi na wysokie obroty , pompa wdl mnie raczej odpada , wiec sie teraz zastanawiam od czego zaczac tzn. od przestawienia zaplonu , sciagac glowice czy moze laski popychaczy sa skrzywione lub jednak cos z pompa nie tak . Dodam tylko ze filtry paliwowe czyste tak samo jak filtr powietrza , w silniku nie slychac zadnego stukania ani nic podobnego , luzy na zaworach wyregulowane  . Pozdrawiam

Opublikowano

Dzieki za informacje , jutro sprawdze ten olej w pompie moze faktycznie cos z tym jest a tam jeszcze nie zagladalem , ciekawi mnie tez ta jego "mulowatosc" niby gaz nozny wciskam a on sie tak powoli zbiera , tak samo jest jak odpalam . odpala niby od strzalu , ale ten gaz reczny (mam na blotniku)  jest ustawiony mniej wiecej na 3/4 i to samo  wolno wchodzi na wyzsze obroty .

Opublikowano
1 godzinę temu, Majster333 napisał(a):

 Ale niestety ciagnik chodzi niby normalnie tylko jakby to powiedziec co jakis czas na normalnych obrotach silnika ma takie chwilowe pykniecie ( chodzi rowno i niewiadomo z czego ma takie dziwne odbicie jakby mocniejsze i znowu chodzi rowno) ,

I tu jest zagwoztka,bo silnik w tym wehikule  na wolnych obrotach nigdy  nie pracuje równo , dopiero podniesienie obrotów stabilizuje jego pracę. 

Opublikowano
Teraz, andrzej78 napisał(a):

I tu jest zagwoztka,bo silnik w tym wehikule  na wolnych obrotach nigdy  nie pracuje równo , dopiero podniesienie obrotów stabilizuje jego pracę. 

Wolne obroty , dla mnie "normalne obroty" to nie te super niskie co sie krztusi czyli takie "pah pah / pah pah" . Tylko takie juz wyrownane . :)

Opublikowano

Cosik mi się wydaje , że w przypadku przepuszczania paliwa przez pompkę zasilająca to będzie wywalać paliwo odpowietrznikiem - korkiem  pompy. Jak zachowuje się silnik na maksymalnych obrotach?

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, pawel86lhr napisał(a):

Może też gdzieś zasysać lewe powietrze sprawdź rurki paliwowe. Ostatnio tak miałem pojechałem z rotacja kosić chwasty i ledwo z pola zjechałem. 

Lewego powietrza prawdopodobnie nie lapie bylo by to bardziej wyczuwalne , pozatym duzo babli na wezu powrotnym bym widzial a ja akurat mam przezroczysty , taka jeszcze mysl mnie naszla bo w tym zbiorniku paliwa widac juz smieci moze ta rurka (u mnie paliwo ciagnie od gory) co zasysa paliwo jest gdzies przedziurawiona i byc moze lapie od czasu do czasu jakiegos babelka .. .

Sprawdzilem olej w tej pompie i tutaj zgroza bo w sumie wylecialo z 20ml z czego moze 5ml to olej a reszta ropa .. druga rzecz dopiero przy wykrecaniu tych srub zorientowalem sie ze ta pompa byla juz rozkrecana (brak dwoch plomb ) , jedna tylko jest i tez nie jestem pewny czy juz nie byla ruszona . Ciekawi mnie teraz taka rzecz skoro paliwo potrafi wejsc do tego oleju to czy ta pompa moze przerzucic swoj olej smarujacy na wtryskiwacze ? Duze prawdopodobiensto ze faktycznie cos z nia nie tak , patrzylem juz troche w necie na ten temat i taka narada byla czy nie zalozyc pompy od ursusa c 330 , moze ktos juz robil taka przerobke ? Czy lepiej nie kombinowac ,  jaki byl by koszt naprawy tej co mam (ta co jest to zamienik)?

 

23 godziny temu, andrzej78 napisał(a):

Cosik mi się wydaje , że w przypadku przepuszczania paliwa przez pompkę zasilająca to będzie wywalać paliwo odpowietrznikiem - korkiem  pompy. Jak zachowuje się silnik na maksymalnych obrotach?

Wiec tak na maksie jest cos takiego jakby tez chcial cos takiego zrobic to znaczy jakby nierowno zapracowac ale mysle ze na wysokich obrotach poprostu nie moze sobie "puknac" . (ciezko mi to opisac) :)  Tak jakby chcial a nie mogl bo go obroty trzymaja .

Edytowane przez Majster333
Opublikowano

Bardziej chodziło mi o efekty typu : wylot siwego dymu , nierówna praca ,strzelanie i td.  A na zimnym po uruchomieniu po racujr równo na 2 cylindry.?Jeżeli w pompie nie ma nadwyżki oleju - reszta sprawdzona - jeździć - obserwować.

Opublikowano
2 minuty temu, andrzej78 napisał(a):

Bardziej chodziło mi o efekty typu : wylot siwego dymu , nierówna praca ,strzelanie i td.  A na zimnym po uruchomieniu po racujr równo na 2 cylindry.?Jeżeli w pompie nie ma nadwyżki oleju - reszta sprawdzona - jeździć - obserwować.

To tak siwy dymek oczywiscie jest , jak to chyba we wszystkich ruskich zimno jest wiec tym tak sie za bardzo nie przejmuje. Strzelania w silniku brak , na zimnym pracuje rowno tylko no to takie "pykniecie" co jakis czas . To czy pracuje rowno na oba cylindry , jeszcze przed demontazem wtryskiwaczy gdy chodzil , jedna glowica byla troszke zimniejsza od drugiej moze to ze wzgledu na to ze cisnienie bylo nierowne tak jakby ktos na oko przestawial ( na jednym bylo 135 a na drugim 125) teraz oba ustawione sa na 170 i efekt jedna chlodniejsza od drugiej minal i to czarne kopcenie przeszlo . Aczkolwiek przy tym takim nierownym uderzeniu czarny dymek i znowu chodzi normalnie przez chwile i znowu to pykniecie .. Noi ta jego mulowatosc , moze pompa poprostu wolno podaje czy co .. bede chyba musial filmik krociotki nagrac bo takie opisywanie malo mowi :) .

Opublikowano

Witam zagadka prawdopodobnie sie rozwiala problem tkwi w pompie , na troche wyzszych obrotach niz normalne ciagnik tak jakby sie krztusil lub poprostu go odcina (mocowo) czyli cos z dawkowaniem paliwa w pompie , poprostu nierowno podaje przy roznym ulozeniu gazu recznego lub noznego przy maksie chodzi oczywiscie rowno bo predkosc jest wtedyt odpowiednia, choc jeszcze nie dawalem jej do naprawy ze wzgledu na to czy jest sens ja naprawiac prawdopodobnie bede szukal drugiej . Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v