Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam . Mam możliwość kupna c 330 z roku 1969 stan moim zdaniem dobry . Zarejestrowany i opłacony. Posiada zaczep polowy jak i transportowy , obciążniki na koła tylne jak i półksiężyce na koła przednie . Na przedniej belce nie ma obciążników (właściciel powiedział mi że w roczniku 69 nie było obciążników na belce) Ciągnik posiada tylne opony BKT w ładnym stanie ,przednie Stomil stan średni . Elektryka sprawna ,reszta rzeczy też wydaje się być na pierwszy rzut oka sprawna . Blacharsko też ok pomalowany ,błotniki tył dolna część wspawana nowa blacha . Cena do zabrania to 18500zl plus transport+/- 1000zl . 

Ps. Ma wyczuwalny luz na zwolnicach gdy szarpne za koła 

 

Pytanie następne czy to dobra cena patrząc na stan i rocznik tego ciągnika ? 

Czy nie będę miał w późniejszym czasie problemu ze sprzedażą że względu na stary rocznik 69 ? I chyba te pierwsze wypusty wyceniane są na niższe kwoty niż nowsze np z lat 80 tych ? 

Co myślicie również o samej cenie zakupu ? Warto czy za drogo ? Szukać nowszego rocznika ?

Edytowane przez Ursusursusursus
Opublikowano (edytowane)

Cena jakaś wygórowana nie jest, zależy jeszcze jak to wygląda, czasem nowszy rocznik może być większy złom niż te starsze,zresztą im nowsze tym materiał był gorszy, wszystko zależy jak kto o to dbał. Masz jakieś fotki tego?

Edytowane przez Desperado
Opublikowano
14 minut temu, Desperado napisał(a):

Cena jakaś wygórowana nie jest, zależy jeszcze jak to wygląda, czasem nowszy rocznik może być większy złom niż te starsze,zresztą im nowsze tym materiał był gorszy, wszystko zależy jak kto o to dbał. Masz jakieś fotki tego?

Napisz do mnie wiadomość priv to podeślę zdjęcia . Bo nie mogę do Ciebie pierwszy wysłać wiadomości 

Opublikowano
2 minuty temu, izydor6280 napisał(a):

cena dla mnie kosmos, bo za tyle można już mieć chociażby takiego fetorka 4718

rocznik na plus, bo ursus im starszy tym lepszy, lata 80 to spadek jakości i lepienie byle jak i z byle czego

Ale one chyba tak chodzą w tym przedziale ? Bynajmniej na olx ,nie wiem jak to wygląda jeśli chodzi o zakup do jakiej ceny finalnie ludzie schodzą przy sprzedaży ? Jak myślisz nie stracę na wartości tego ciągnika w przeciągu lat ?

Opublikowano
30 minut temu, Ursusursusursus napisał(a):

Bynajmniej na olx ,

No tak czy nie?

Bynajmniej to partykuła, która ma na celu wzmocnienie negacji zawartej w wypowiedzi. Przynajmniej z kolei podkreśla, że to, o czym mówi wypowiedzenie, jest koniecznym minimum tego, czego ktoś oczekiwał.

Opublikowano
6 godzin temu, Desperado napisał(a):

Teraz możesz wysłać wiadomość, później obejrzę to cacko.

Czego ty się boisz, że taki poblokowany? Ja tutaj każdą zapraszam na priw i jeszcze żadna nie napisała

Opublikowano (edytowane)

Sądze że przez te lata nie stał tylko pracował także może mieć trochę motogodzin ma filtr bąk czy pp? i czy ma pompe wtryskową ze wzbogacaczem czy nowszy typ sprzegło na trzy łapki stary typ podejrzewam co do zwolnić to oby tylko nie były wybite w obudowie łożysk takto zakładasz nowe łożyska dociągasz do oporu i odpuszczasz do pierwszego zabezpieczenia żeby był lekki luz zresztą czasem wystarczy dociągnąć i wyregulować plus simeringi takto fajny rocznik zabytek i to prawda że wytrzymalsze są te starsze mam z 82 roku ze stanu wojennego i to już nie to w dekadzie gierka robili porządnie szczególnie eksportowe patrz na pedał sprzegła czy bardzo wyślizgany. u mnie ma tura od nowości to sprzegło zwolnice tylny most 4 i wsteczny dostają po d*pie i czy skrzynia się nie kleszczy. Zwróć uwagę na końcówke wom czy bardzo wyrobioną luz wałka plus luzy na dźwigniach właczania pompy i womu. I radzę zajrzeć do filtr hydrauliki jest po prawej strony niedaleko hamulca ręcznego u mnie nikt nie zaglądał i go zgnietło dopiero ja go wymieniłem

Edytowane przez Grab12
Opublikowano
7 godzin temu, Ursusursusursus napisał(a):

. Ma wyczuwalny luz na zwolnicach gdy szarpne za koła

Na zwolnicach z tyłu czy zwrotnicach z przodu bo to spora różnica.

Obstawiam że chodzi o przód. 

Silnik jest dobry czy do remontu?

To sprawdź bo to w sumie najbardziej co może być tutaj ważne.

Stare trzydziestki lepsze od nowszych w wykonaniu.

Skrzynia wątpię żeby było coś źle ew jeszcze hamulce sprawdź czy są i czy nie leje się z pochew bo wtedy pewnie uszczelnienie do wymiany.

Ogólnie lepsze wykonianie mają stare niż nowsze.

 

 

Opublikowano

Może i lepsze tyle że to wszystko już jest tak wyjechane, pewnie kilka większych remontów za sobą że nie ma większego znaczenia. Mam starszy ciągnik co z tego jak te lepsze jest do wymiany albo regeneracji

Opublikowano

Czasami ten stary może być w lepszym stanie niż ten z lat 80. Ale w 69r. Mało kto miał ciągnik a jak już miał to robił nim swoje i wszystkim sąsiada. Teściu ma 328 to mówi że orał nim ok 40 ha rocznie. U mnie w gospodarstwie jest c 330 z 77r. I też ojciec opowiadał że dużo po usługach robił. Ale mój nie do zajechania. Nowszy powinien mieć teoretycznie mniej narobione. Ale wszystko zależy jak kto dbał 

Opublikowano
Godzinę temu, Kowalsky30 napisał(a):

Czego ty się boisz, że taki poblokowany? Ja tutaj każdą zapraszam na priw i jeszcze żadna nie napisała

A widzisz, a ja nie zapraszam, a same piszą, więc wolę być zablokowany.  xD

Opublikowano
2 godziny temu, Ursusursusursus napisał(a):

 Jak myślisz nie stracę na wartości tego ciągnika w przeciągu lat ?

Nie traktowałbym tego w ten sposób , bo za kilka lat w ogóle tego nie sprzedasz za podobną kwotę.  Cena nie jest okazjonalna ,a jeżeli trzeba coś dołożyć to trzeba przekalkulować.

Opublikowano
1 godzinę temu, 12Pafnucy napisał(a):

No tak czy nie?

Bynajmniej to partykuła, która ma na celu wzmocnienie negacji zawartej w wypowiedzi. Przynajmniej z kolei podkreśla, że to, o czym mówi wypowiedzenie, jest koniecznym minimum tego, czego ktoś oczekiwał.

Nie baw się w profesora żebyś nie zabrnął w ciemną uliczkę.   xD

 

Opublikowano
4 minuty temu, andrzej78 napisał(a):

Nie traktowałbym tego w ten sposób , bo za kilka lat w ogóle tego nie sprzedasz za podobną kwotę.  Cena nie jest okazjonalna ,a jeżeli trzeba coś dołożyć to trzeba przekalkulować.

To ile realnie i rozsądnie można za niego zapłacić żeby nie stracić ? 17-17500 ok czy też za dużo ?

Opublikowano
1 minutę temu, Ursusursusursus napisał(a):

To ile realnie i rozsądnie można za niego zapłacić żeby nie stracić?

Nie uzyskasz na to odpowiedzi, wszystko zależy od stanu ciągnika, jeżeli ktoś w niego włożył to nie odda za grosze, najwyżej pogoni Cię z podwórka, stracić nie stracić, zależy do czego on ma być używany, jak tylko lokata kapitału to różnie z tym może być, jeżeli będzie pracował i jest potrzebny, to nikt na to nie patrzy czy kiedyś straci czy zyska.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Grab12 napisał(a):

Sądze że przez te lata nie stał tylko pracował także może mieć trochę motogodzin ma filtr bąk czy pp? i czy ma pompe wtryskową ze wzbogacaczem czy nowszy typ sprzegło na trzy łapki stary typ podejrzewam co do zwolnić to oby tylko nie były wybite w obudowie łożysk takto zakładasz nowe łożyska dociągasz do oporu i odpuszczasz do pierwszego zabezpieczenia żeby był lekki luz zresztą czasem wystarczy dociągnąć i wyregulować plus simeringi takto fajny rocznik zabytek i to prawda że wytrzymalsze są te starsze mam z 82 roku ze stanu wojennego i to już nie to w dekadzie gierka robili porządnie szczególnie eksportowe patrz na pedał sprzegła czy bardzo wyślizgany. u mnie ma tura od nowości to sprzegło zwolnice tylny most 4 i wsteczny dostają po d*pie i czy skrzynia się nie kleszczy. Zwróć uwagę na końcówke wom czy bardzo wyrobioną luz wałka plus luzy na dźwigniach właczania pompy i womu. I radzę zajrzeć do filtr hydrauliki jest po prawej strony niedaleko hamulca ręcznego u mnie nikt nie zaglądał i go zgnietło dopiero ja go wymieniłem

Pompa jest nowego typu ,sprzęgło na 3 łapki , linka obrotów idzie tak samo jak w c 328 . Wszystko jest starego typu . Ciągnik z jednego kawałka . Luz niestety jest na zwolnicach . Filtr pp . Ciągnik na początku robił kilka lat w kółku później odkupił go dotychczasowy właściciel które ma go ze 40 lat . Silnik 4 lata temu robiony kapitałka 

Edytowane przez Ursusursusursus
Opublikowano

Skoro silnik robiony ,co powinien potwierdzać brak oleju na pokrywie zaworów,czy zapalanie się kontrolki oleju z dużym opóźnieniem po wyłączeniu silnika ,blok nie spawany nad pompą ,chłodnica nie cieknie ,zwolnice nie spawane z pochwami , wygląda przyzwoicie i reszta jako tako działa to może i wart swojej ceny.😉

Opublikowano
3 minuty temu, andrzej78 napisał(a):

Skoro silnik robiony ,co powinien potwierdzać brak oleju na pokrywie zaworów,czy zapalanie się kontrolki oleju z dużym opóźnieniem po wyłączeniu silnika ,blok nie spawany nad pompą ,chłodnica nie cieknie ,zwolnice nie spawane z pochwami , wygląda przyzwoicie i reszta jako tako działa to może i wart swojej ceny.😉

Silnik robiony bo wysyłał mi nawet zdjęcia z przebiegu remontu . A robił kapitalke bo wał się ukręcił. Blok nie spawany . Mówił że czasami na bruźnie wałek wom wybija

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v