Skocz do zawartości

Case 885 Ihc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobry wieczór posiadam od niedawna case international 885xl   nie działa w nim wałek wom a mianowicie nie idzie ciśnienie ta cienką rurka żeby go załączyć tylko leci olej bardzo słabo praktycznie bez ciśnienia,I czy to na zdjęciu może być przyczyną

IMG_6387.jpeg

IMG_6392.jpeg

64727522187__56BD55EB-C7EB-43B9-B572-4EEED471A2B3.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Czy normalnie działa półbieg, a bardziej czy prawidłowo działa jazda na zającu ,bo to ten sam obwód i poniekąd świadczy o ciśnieniu i przepływie oleju. Gdyby nawet był spadek ciśnienia oleju na zającu ,to na żółwiu powinno być z ciśnieniem Ok i WOM powinien działać. Załączanie WOM to ten górny suwak z gumką.Widelki nim sterujące też powinny być prawidłowo ustawione . A i w jakimś konkretnym celu zdemontowana jest pokrywa sterowania polbiegow?

Screenshot_20241021-180522.png

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano (edytowane)

Czyli raczej w układzie ciśnie jest te ok 20 bar . Zatem jeśli suwak ,który załącza jest ok ... to dziwna sprawa? Czy sprawdzałeś zaworek regulator ciśnienia ( foto niżej)? Może coś w kanalikach obudowy zaworów zaczopowalo przepływ .Czy do zmiany prędkości WOM jest dźwignia ,czy 2 końcówki wałka wystają?

IMG_20241022_065122654 (1).jpg

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano
Godzinę temu, andrzej78 napisał(a):

Czyli raczej w układzie ciśnie jest te ok 20 bar . Zatem jeśli suwak ,który załącza jest ok ... to dziwna sprawa? Czy sprawdzałeś zaworek regulator ciśnienia ( foto niżej)? Może coś w kanalikach obudowy zaworów zaczopowalo przepływ .Czy do zmiany prędkości WOM jest dźwignia ,czy 2 końcówki wałka wystają?

IMG_20241022_065122654 (1).jpg

Tak ale to jest wersja która niema tego zaworka na dole po lewej stronie chyba że jest gdzie indziej teras sprawdzam pod siedzeniem sterownik i wyczyściłem rozdzielnie od chyba przyczepy bo na gurze był zaworek zaczerwiały który nie chodził jutro złożę i zobaczę czy pomogło  

Godzinę temu, andrzej78 napisał(a):

Czyli raczej w układzie ciśnie jest te ok 20 bar . Zatem jeśli suwak ,który załącza jest ok ... to dziwna sprawa? Czy sprawdzałeś zaworek regulator ciśnienia ( foto niżej)? Może coś w kanalikach obudowy zaworów zaczopowalo przepływ .Czy do zmiany prędkości WOM jest dźwignia ,czy 2 końcówki wałka wystają?

IMG_20241022_065122654 (1).jpg

To drugie zdjęcie zaworek na gurze nie chodził to jest chyba od zaczepiania przyczepy a to pierwsze teras wymieniam Oryngi 

IMG_6395.jpeg

IMG_6394.jpeg

Opublikowano (edytowane)

W mojej ocenie ,(choć pewności nie mam) , rozpocząłeś poszukiwania na zbyt szeroką skalę,bo skoro jest ciśnienie na półbiegach, to problem musi leżeć w korpusie wielozaworu lub w samym koszu sprzęgła. Ponadto nie ma tam zbyt wielkiego przepływu ,bo pojemność niewielka i musi dobić do ok 20-22 bar. Ten schemat jest od nieco starszego modelu z dodatkową pompą której później nie było w ukladzie.Istotnym jest to że zarówno powershift jak i sprzęgło WOM zasilane są powrotem z orbitrola - kolor pomarańczowy na schemacie. I ja bym się skupił na przepływie oleju ,czy nie jest przyblokowany w korpusie wielozaworu lub samym ustawieniem i działaniem tego suwaka ,który puszcza olej do sprzęgła WOM.

 

Zrzut ekranu (272).png

Edytowane przez andrzej78

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v