Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek

Opublikowano

Zacznij sprawdzać od zbiornika do pompy. Pompka zasilająca a raczej sitko pompki, filtr paliwa, filtr w pompie też możliwe ale to rzadkość. Jakby się zapowietrzał to byłby problemy z odpalaniem, jak brakuje mocy to raczej problem z przepływem jeśli chodzi o układ paliwowy do pompy. Sprawdź jeszcze cięgło gaszenia czy otwiera się do oporu.

Opublikowano
17 minut temu, akmaly napisał:

Zacznij sprawdzać od zbiornika do pompy. Pompka zasilająca a raczej sitko pompki, filtr paliwa, filtr w pompie też możliwe ale to rzadkość. Jakby się zapowietrzał to byłby problemy z odpalaniem, jak brakuje mocy to raczej problem z przepływem jeśli chodzi o układ paliwowy do pompy. Sprawdź jeszcze cięgło gaszenia czy otwiera się do oporu.

Jak sprawdzić cięglo gaszenia? Wymieniałem uszczelkę pod pokrywką pompy ale to jeszcze gdzieś w styczniu i delikatnie sączy mi z pod tej pokrywki. Co do pompki to w którym miejscu jest to sitko w pompce ? Czyli najszybciej dmuchnąć w rurki

Opublikowano

Wymieniałeś uszczelkę pompy wtryskowej, sączy Ci się paliwo - napraw to.

Cięgło od gaszenia do którego połączona jest linka gaszenia musi po wciśnięciu linki opierać się o ogranicznik na korpusie pompy.

Opublikowano
7 godzin temu, akmaly napisał:

Wymieniałeś uszczelkę pompy wtryskowej, sączy Ci się paliwo - napraw to.

Cięgło od gaszenia do którego połączona jest linka gaszenia musi po wciśnięciu linki opierać się o ogranicznik na korpusie pompy.

No właśnie dziwi mnie to że jakoś to źle się ułożyła ta uszczelka. Po pierwszym odpaleniu jak ja założyłem było ok później patrzę że coś pompa mokra. To teraz kupować druga uszczelkę czy delikatnie poluzować pokrywkę i przesunąć ?

Opublikowano
7 minut temu, emilchaja napisał:

Jak wymieniłeś uszczelkę pod pokrywą to musiałeś rozpiąć taką sprężynkę, pytanie czy założyłeś ją w ten sam otwór, bo są tam trzy otwory.

Wszystko złożyłem jak powinno byc

Opublikowano (edytowane)

Pompe mogłeś zawieźć na sprawdzenie do pompiarza by Ci uszczelnil i wyregulowal. Ja teraz woziłem i fajnie ustawił koszt 150 zł. Zbiornik wyczyścić hartowanym szkłem, nasypać szkła i przymocować do betoniarki i niech się belcze. Reszta jak chłopaki piszą. 

Edytowane przez krzysiek1979
Opublikowano

Pompę i wtryski zawiozę do sprawdzenia tylko na razie nie ma jak. Dźwigienka od gaszenia poprawiłem bo nie dochodziła do ogranicznika. Ale chyba będę musiał kupić druga bo jest za krótka tzn pewnie ulamana była. 

Opublikowano

Jeśli źle złożyłby sprężynkę to miałby problem z obrotami biegu jałowego albo wręcz niemożliwość odpalenia. Jeśli to wszystko jest w porządku to problem jest gdzieś indziej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v