Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Problem niby blachy i prosty a jednak.

Godzinę odpowietrzalem układ bo prawe koło nie hamowało. Myślę że mało płynu bo spojrzałem to nie było widać w zbiorniku. Lewe koło brzytwa trochę nacisne pedał lewy i bierze. Prawy 2 razy papnac  trzeba i wtedy na końcówce bierze koło zatrzymuje dość mocno. Zasilanie dochodzi. Olej tryska bez powietrza z obu odpowietrznikow. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie 

Opublikowano
2 minuty temu, escha napisał:

Być może za mały skok pompy hamulcowej. Rozłącz pedały i sprawdź luz na tej ,,śrubie" co popycha tłoczek.

To by za każdym razem łapało pod koniec a nie dopiero za 2 pompnięciem

 

54 minuty temu, ENDRIUROL napisał:

Witam

Problem niby blachy i prosty a jednak.

Godzinę odpowietrzalem układ bo prawe koło nie hamowało. Myślę że mało płynu bo spojrzałem to nie było widać w zbiorniku. Lewe koło brzytwa trochę nacisne pedał lewy i bierze. Prawy 2 razy papnac  trzeba i wtedy na końcówce bierze koło zatrzymuje dość mocno. Zasilanie dochodzi. Olej tryska bez powietrza z obu odpowietrznikow. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie 

Płynu ubywa? 

Opublikowano

jak pompne 2 razy to hamulec sie pojawia i niby jest. chodzi o to ze jak je zlacze to tylko 1 bedzie hamowal a drugi nic. powinny roqwno brac a nie biora. plynu nie ubywa. moze faktycznie za maly skok tak jak pisal kolega escha. jakas regulacja tam jest moze cos sie rozkrecilo rozsypalo. slabo odbija tez hamulec. jutro rano na to spojrze

Opublikowano
10 godzin temu, ENDRIUROL napisał:

jak pompne 2 razy to hamulec sie pojawia i niby jest. chodzi o to ze jak je zlacze to tylko 1 bedzie hamowal a drugi nic. powinny roqwno brac a nie biora. plynu nie ubywa. moze faktycznie za maly skok tak jak pisal kolega escha. jakas regulacja tam jest moze cos sie rozkrecilo rozsypalo. slabo odbija tez hamulec. jutro rano na to spojrze

Ile milimetrów powinien mieć ten luz na pompie?

Na pompce nie na pompie oczywiście 

Opublikowano

IMG_20240302_110529.jpg

IMG_20240302_110509.jpg

Brak regulacji wymieniłem pompkę ta prawa co mam problem żeby odpowietrzyć i to samo..

Układ niby odpowietrzony nie ma bąbelków powietrza. Lewy pedał jest dość sztywny prawy wpada dopiero jak dwa razy się podpompuje to robi się na końcówce twardy i wtedy jest hamowanie.

Opublikowano

Ja miałem tez problem, a winą był ten gówniany wyrównywacz, nowy był i to popsuty, kupiłem długą i krótką i spokój 👌 Wsadź palce i sprawdź czy mokro tam jest czy sucho, o otworze w zwolnicy oczywiście mówię 😅

Opublikowano (edytowane)

Wymieniłem wyrównywacz i to samo. Odkręciłem zasilanie przy odpowietrznikow i leje aż miło. Napompować nie mogę tak aby tak twardy był pedał jak ten co bierze szybko. Normalnie poddać się. ..

Edytowane przez ENDRIUROL
Opublikowano

Siunka z 8 lat temu kompletne nowe hamulce miała robione i od tego czasu zrobiła ze 200mth😁 po prostu że sentymentu jest. Płynu nie ubywa a na pewno podaje do pochwy. Musi chyba coś być w kole. Może jutro zdejmę koło i zobaczę w środku. Pytanie jak wyjmę półos to blokator mechanizmu różnicowego w tylnym moście nie spadnie? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez eryk94
      Witam agrofotowiczów mama problem z szóstką brak hamulców . Wymienione pompki hamulcowe na Fragokov , nowy wyrównywacz przewody i cylinderki i mam brak hamulców . Jakby pompki nie chciały podawać płynu na rurki . Bo po odkręceniu przy cylinderkach nawet nie ma ani kropli płynu . Pedały hamulca miękkie przy pompowaniu . Co może być powodem tego ? Nowe części wadliwe raczej chyba nie ? 
    • Przez sqadak
      Witam, chce trochę zwiększyć wydajność pracy pneumatyki w c385 i zaczynam od zaworu i odolejacza (stary zawór potrafi się zacząć i wypuścić powietrze na postoju). Mam w związku z tym pytanko chce założyć zawór taki żeby po nabiciu ciśnienia do układu otwierał się tak (oczywiście zamykając resztę instalacji) że sprężarka będzie sobie luźno biła w atmosferę a nie cały czas dobijała do tych 8 bar (bo tyle chce zrobić, czyli układ 2 obw), wiem że zawór Zetorowski tak ma, ale czy ten z osiemdziesiątki po modernizacji (powiedzmy z metalowym kapturkiem)też tak ma, albo ten: WABCO: 9753034730 czy też działa na tej samej zasadzie? Jak to ogarnę to będę szukał z Zetora cylindra sprężarki 65mm z głowicą z zaworami "blaszkowymi" (podobno po przeróbce korbowodu ma to pasować, pozostanie zrobić mniejsze koło pasowe sprezarki i wyciągnę z tego ile się da. Proszę aby ci co mają założone te zawory i siebie dali znać czy działają one tak jak to opisałem.
    • Przez Pawel197890
      Panowie co może być przyczyną pulsacyjnego hamowania w Ursus c 385.po wciśnięciu pedału koło blokuje i puszcza tak jak ABS w samochodzie 
    • Przez Majstero17
      Panowie, chciałem sprawdzić czy w ogóle mam hamulce w przyczepie d36, podpiąłem je włączyłem sprężarkę od czekałem 3min i chciałem zahamować a tam żadnej reakcji cóż to może być? 
      Czy tu powinien być jakiś drążek i przez to nie ma reakcji? 


    • Przez Mbanita
      Witam wszystkich. Może miał ktoś z Państwa taki problem. Wymieniłem w swoim zetorze 7245 rok. 1992 obie pompy hamulcowe (na oryginalne czeskie). Zalałem je płynem hamulcowym Dot 4. Odpowietrzyłem uklad. Wszystko działało prawidłowo. Po trzech tygodniach pedały hamulca zaczęły znowu wpadać w podłogę. Nie da się ich odpowietrzyć, tak jakby pompy nie dawały cisnienia, a przecież są nowe. Nie mam już pomysłu co z tym dalej robić. Może ktoś z was miał taki przypadek. Nie wiem czy do tego ukladu musi być jakiś specjalny (dedykowany) płyn hamulcowy. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam Mariusz 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v