Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.

 

 

Opublikowano

Czyli bez wizyty serwisu się nie obejdzie. Montaż oporników jakoś  mi nie leży bo ciezko je schować że o chłodzeniu nie wspominając a pracując po nocach w lecie wydaje mi się że długo nie pożyją. Jesteś w stanie nakierować gdzie szukać opcji wyłączenia bo coś czuję że serwis będzie szukał na chybił trafił lub na dzień dobry powie że się nie da żeby nie trzeba było szukać.

Opublikowano
13 godzin temu, rabit500 napisał:

Czyli bez wizyty serwisu się nie obejdzie. Montaż oporników jakoś  mi nie leży bo ciezko je schować że o chłodzeniu nie wspominając a pracując po nocach w lecie wydaje mi się że długo nie pożyją. Jesteś w stanie nakierować gdzie szukać opcji wyłączenia bo coś czuję że serwis będzie szukał na chybił trafił lub na dzień dobry powie że się nie da żeby nie trzeba było szukać.

Trzeba najpierw zapytać czy się w ogóle da. To jest powiedzmy nie autoryzowana przez producenta operacja i pytanie czy soft ciągnika na to pozwoli. Nie długo będę przerabiał taki numer w starym mercedesie. Bo też wywala błąd. Koleś od komputerów powiedział, ze się powinno dać. Musisz pytać. I się liczyć z tym, ze nie każdy serwisant będzie wiedział bo nie wiem czy na szkoleniach ich o tym uczą.

Opublikowano

Oryginalnie żarówki h3 55W. I niestety lampy LED założone w formie przymiarki (montaż na drugim ciągniku) jak będą wyglądać i świecić itp. I muszę powiedzieć że wszystko fajnie ale na desce komunikat sprawdź oświetlenie. Stąd myśl o wyłączeniu autodiagnozy.

 

Opublikowano

Zalozone na próbę 2 lampy vesen CRV 70w 5500 lumenow i błędu nie wyrzuca. Więc chyba trzeba będzie wymieniać na raty bo wymiana wszystkich na jeden raz trochę za bardzo zagladnie do portfela. Ale po założeniu tych dwóch na słupkach kabiny oryginalne w dachu wyglądają jakbym zapalił świeczkę zamiast włączyć oświetlenie.  Po pierwszych testach dam znać jak będzie podczas pracy.

Opublikowano

Mam do was jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was montował dodatkowe lampy robocze na błotnikach tylnich (w oryginalne otwory nad lampami zespolonymi). I czy mógłby podpowiedzieć czy jest możliwość wpięcia się w oryginalna wiązkę i sterować razem z resztą z oryginalnego panelu. Czy całą instalację trzeba tworzyć od zera. 

Opublikowano

Jeszcze nie dobrałem się do instalacji tak że fizycznie nie sprawdzałem co jest faktycznie po chowane pod plastikami. Ale z tego co się dowiedziałem wersja na europe podobno nie ma instalacji bo podobno nie przeszłoby homologacji (brak widoczności świateł z zespolonych gdy są włączone robocze). A czy to faktycznie prawda to się okaże jak się za to wezme. Dam znać co udało się znaleźć po zabawie w demontaż plastików.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v