Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, posiadamy Zetora 7045 4 dni temu woziliśmy nim kiszonkę baloty i obornik spychaliśmy dzisiaj go odpliliśmy tur podnósł ale opuściliśmy go na chwilę na dół i nie chce podnosić już wcale, pompa jest nowa tego lata zakładana w ogóle jak się trzyma dźwignię od wywrotu to nie słychać żeby pompa się odzywała. Był mróz czy mógł się zamrozić olej? Dodam jeszcze że z przystawki tylnego mostu od napędu cieknie strasznie wolno olej, dolewaliśmy olej i nic. Czy miał ktoś taki problem? Czekam na odpowiedzi

Opublikowano

Jak nic nie zrobisz, to ze nie jest podłączona nie znaczy ze nie możesz ręką przestawić dzwigienki na bloku rozdzielacza,tylko trzeba wejść pod ciągnik lub unieść podłogę.

Opublikowano
28 minut temu, hibertusik napisał:

Jak nic nie zrobisz, to ze nie jest podłączona nie znaczy ze nie możesz ręką przestawić dzwigienki na bloku rozdzielacza,tylko trzeba wejść pod ciągnik lub unieść 

Jest ustawione poprawnie możliwe jest to że coś tam zamarzło bo przed mrozami wszystko elegancko działało 4 dni temu był mniejszy mróz i działał a teraz nie może być taka możliwość?

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, xxYoungDudekxx napisał:

Ustaw te dźwignię na środku,bo na skrajnych ustawieniach kieruje olej na kiper a w drugą stronę na podnosnik

 

Edytowane przez hibertusik
Opublikowano

ile bylo tego mrozu ?? 25 ? przy tylu to moglo ..

jesli dajesz dzwignia kipra i nic sie nie dzieje to pompa do wymiany albo dzwigienka spadla przy rozdzielaczu.

olej kiedy wymieniany ?? poziom jest , na miarce widac jakas piane ?? weze dokrecone porzadnie ? olej zgestnial, nawet taka pier**la moze byc problemowa.

dzwigienka szybosci reakcji to sobie mozecie.... najpierw sprawdzcie za co odpowiada.

w nowych rozdzielaczach z archimedesa w instrukcji pisze, ze jej nie ma bo nikt jej nie potrzebuje.

Opublikowano

Wiem za co odpowiada bo miałem taki przypadek u znajomego w 7045, myślał że pompa padła bo ładowacz nie działał. Wystarczyło dostać się do tej dzwigienki ruszyć lewo prawo i hydraulika ożyła.

Opublikowano

Przyciął się dzielnik strumienia w rozdzielaczu, albo rozsypało się sterowanie rozdzielaczem. Spróbuj belka podnosnika coś ciężkiego podnosić i rownoczesnie dżwignię na kiprowanie.

Opublikowano

Podnośnik podnosi i trzyma dobrze chodzi oto że oleju nie podaje a pompa w lato w lipcu była zakładana i  rozdzielacz też nowy tego samego dnia zakładany co pompa olej w skrzyni jest. 

 

1 godzinę temu, krzysiek6620 napisał:

A jest odpowiedni poziom oleju w skrzyni 

i czy podłączasz pod odpowiednie wyjścia  

Jest olej tur nie jest wgl odłączany jest na jedno wyjście zrobione bo powrót jest zrobiony do korka wlewu oleju i 1 z 2 wyjść jest wolne by wykiprować coś itp przed mrozami chodziło wszystko dobrze

2 godziny temu, jacus napisał:

ile bylo tego mrozu ?? 25 ? przy tylu to moglo ..

jesli dajesz dzwignia kipra i nic sie nie dzieje to pompa do wymiany albo dzwigienka spadla przy rozdzielaczu.

olej kiedy wymieniany ?? poziom jest , na miarce widac jakas piane ?? weze dokrecone porzadnie ? olej zgestnial, nawet taka pier**la moze byc problemowa.

dzwigienka szybosci reakcji to sobie mozecie.... najpierw sprawdzcie za co odpowiada.

w nowych rozdzielaczach z archimedesa w instrukcji pisze, ze jej nie ma bo nikt jej nie potrzebuje.

4 stopnie było dlatego nie wiem co się dzieje 

Opublikowano
1 minutę temu, escha napisał:

Przeczytaj mój post ze zrozumieniem. Zadałeś pytanie to odpowiadam. Nie musisz tego robić, ale problemu nie rozwiązałeś.

Z ojcem w poniedziałek zobaczę dziękuję za napisanie 

Opublikowano

czyli mroz i olej mozna wykluczyc.

pompe tez-jesli podnosnik dziala.

zostaje rozdzielacz-tym bardziej jesli jest nowy.. oryginalny ,regenerowany czy podrobka ?

dzwignia chodzi dziwnie lekko ?? wtedy moglo by sie obyc malym kosztem-dzwigienka sie wypiela ..

trzeba najpierw zaczac od najprostszych rzeczy- czyli zmierzyc cisnienie na wyjsciu..

warto pozyczyc manometr albo nawet kupic -mnie ta wiedza kosztowala ,2 tygodnie postoju i na szczescie niewiele pieniedzy..

Opublikowano
1 godzinę temu, jacus napisał:

czyli mroz i olej mozna wykluczyc.

pompe tez-jesli podnosnik dziala.

zostaje rozdzielacz-tym bardziej jesli jest nowy.. oryginalny ,regenerowany czy podrobka ?

dzwignia chodzi dziwnie lekko ?? wtedy moglo by sie obyc malym kosztem-dzwigienka sie wypiela ..

trzeba najpierw zaczac od najprostszych rzeczy- czyli zmierzyc cisnienie na wyjsciu..

warto pozyczyc manometr albo nawet kupic -mnie ta wiedza kosztowala ,2 tygodnie postoju i na szczescie niewiele pieniedzy..

Ale właśnie chodzi oto że nie idzie olej przez wyjścia hydrauliczne rozdizelacz nowy orginalny 

Opublikowano

duzego wyboru nie ma -rozdzielacz nowy nie znaczy dobry-jakosc czesci jest znana,, kurna spojrzalem na cene...

albo spadl bolec laczacy dzwigienke rozdzielacza z wajcha- wajcha chodzi bardzo luzno ?? mialem taki przypadek ze bolec wypadl-koszt zero pierscien osadczy byl w pudelku i troche roboty, no nowa uszczelka ale to pryszcz.

albo rozdzielacz, to wymiana na gwarancji- jesli uznaja to strata pare tygodni jesli nie to pare tysiecy.

tak czy siak trzeba sciagnac plecak.

Opublikowano
2 godziny temu, jacus napisał:

czyli mroz i olej mozna wykluczyc.

pompe tez-jesli podnosnik dziala.

zostaje rozdzielacz-tym bardziej jesli jest nowy.. oryginalny ,regenerowany czy podrobka ?

dzwignia chodzi dziwnie lekko ?? wtedy moglo by sie obyc malym kosztem-dzwigienka sie wypiela ..

trzeba najpierw zaczac od najprostszych rzeczy- czyli zmierzyc cisnienie na wyjsciu..

warto pozyczyc manometr albo nawet kupic -mnie ta wiedza kosztowala ,2 tygodnie postoju i na szczescie niewiele pieniedzy..

Ale właśnie chodzi oto że nie idzie olej przez wyjścia hydrauliczne rozdizelacz nowy orginalny 

 

15 minut temu, jacus napisał:

duzego wyboru nie ma -rozdzielacz nowy nie znaczy dobry-jakosc czesci jest znana,, kurna spojrzalem na cene...

albo spadl bolec laczacy dzwigienke rozdzielacza z wajcha- wajcha chodzi bardzo luzno ?? mialem taki przypadek ze bolec wypadl-koszt zero pierscien osadczy byl w pudelku i troche roboty, no nowa uszczelka ale to pryszcz.

albo rozdzielacz, to wymiana na gwarancji- jesli uznaja to strata pare tygodni jesli nie to pare tysiecy.

tak czy siak trzeba sciagnac plecak.

Dźwignią chodzi bardzo luźno ale poczekamy aż mrozy puszczą bo ojciec powiedział że mogła się woda dostać przez przepinanie chwytaka do balotów

Opublikowano

sluchaj ojca i matki  😂

ale nie w tym wypadku..

dzwigienka spadla- jesli masz troche sprytu technicznego to wystarczy podniesc do gory plecak ,zalozyc bolec--dobrze zabezpieczyc !!!!!!!!! i wlozyc  z powrotem, nawet z ciagnika nie trzeba sciagac. we dwoch to moment zrobicie ..

Opublikowano
Dnia 15.04.2024 o 11:30, jacus napisał:

umiesz czytac ?? rozumiesz co ktos pisze ????? jesli nie to nie bierz sie za zadna naprawe..jesli umiesz to przeczytaj co napisalem wczesniej.

No czytałem ch*ja dało a były 2 wyjścia za***ane syfem który wpadł gdy był podczepiany chwytak wyczyściło się je i działa był dobry trop a ty zmiliłeś mnie i się narobiłem bez sensu i lepiej się słuchać ojca i matki pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez franekmarciocha
      Kupiłem niedawno ładowarkę Schaffer 548
      Ladowarka na zimnym oleju jeździ normalnie. Załaduje dwa rozrzutniki obornika i zwalnia. Silnik musze kręcić na obrotach aby jechała. Jazda też nie jest równa tylko raz wolniej raz szybciej jedzie a obroty na silniku bez zmian. Od czego polecacie zacząć? Oleju I filtrów jeszcze nie zmieniałem. Kwestia jaki olej i jakie fitry?jakie ilości tam wchodzą bo nie mogę znaleźć w internecie. Chodzi mi o dobre marki. Proszę o porady i z góry dziękuję 
    • Przez kuba13x
      Witam w swoim zetorze mam dwa wyjścia hydrauliczne z czego do jednego podpięte jest zasilanie do tura a do zestawu uprawowo siewnego potrzebuje dwa wyjścia a więc czy ten rozdzielacz ze zdjęcia poprzez zmianę pozycji dźwigni odetnie zasilanie od tura i poda ciśnienie na drugie złącze w tym rozdzielaczu i tak na zmiane?

    • Przez mf390
      Witam, czy byłby ktoś w stanie podpowiedzieć jak podpiąć hydraulika do ładowacza 3 sekcyjnego do Zetora 8540?
    • Przez kuba13x
      Witam potrzebuje 4 wyjść hydraulicznych w zetorze do zestawu uprawowo siewnego jedno wyjście do hydropaku i dwa do znaczników hydraulicznych a do czwartego podpięty byłby ładowacz czołowy. Tak jak na zdjęciu zetor ma 2 wyjścia zasilające (1 i 2) i trzeci to wolny spływ (0). Z tego co się orientuje rozdzielacz musiałby być podpięty pod wyjście 1 i 2 a sterowanie tymi 4 wyjściami odbywałoby się za pomocą oryginalnej dźwigni przy pomocy jakiegoś guzika który na zmiane po naciśnięciu przełączałby ciśnienie na pierwszą lub drugą pare wyjsc hydraulicznych. Chyba że się mylę i działa to inaczej? Pytanie czy ten rozdzielacz dodatkowej sekcji ze zdjęcia jest warty kupna i jak wygląda jego działanie czy tak samo jak napisałem czy jednak nie, jak z żywotnością i awariami tej cewki sterującej i czy ten rozdzielacz musi mieć powrót oleju do skrzyni


    • Przez grmichalak
      Witam panowie potrzebuje schematu rozdzielacza do Zetora 7340 najlepiej całego katalogu do Zetora 7340 z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v