Skocz do zawartości

Podłączenie alternatora do Renault 461.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 minut temu, MarcinKa napisał:

A obecny co mu jest?? 

Ładowanie w okolicach 11,7V i teraz jak przyszły chłodniejsze dni i ciągnik nie jest parę dni odpalany to trzeba go ładować prostownikiem bo już nie odpala 

Opublikowano
4 minuty temu, jaco512 napisał:

Zacznijmy od tego że na zdjęciu to przypomina bardziej starą prądnicę niż alternator, można kupić coś prostego ze szrotu np.Boscha

Ale+ jest normalnie a nie tak jak w np c330, (słabo się znam na elektryce) 🙂

Opublikowano
54 minuty temu, MarcinKa napisał:

Daj go do regeneracji i po klopocie.

Chyba że naprawa nie opłacalna badź nie możliwa to wtedy bedziesz szukał innego.

Po co sobie komplikować?

No właśnie o to chodzi że do 30 za alternator z jakiegoś opla dałem 50zl a tutaj za regenerację pewnie krzyknęli my sporo więcej 

Opublikowano

A no to jak wolisz przerabiać to już sam szukaj jaki podejdzie.

I tak pewnie mocowanie będziesz musiał przerobić nie ma innej opcji.

A podłączenie to jak w starym B+ D+ i w ale u Ciebie chyba licznik na linkę to w nie wpinasz.

Altek jaki chcesz każdy pójdzie tylko przeróbka mocowania i koła pasowego.

Zapłacisz 100 czy max 150 za regeneracje i masz z glowy to aż taki majątek??

A nawet jak będzie za dużo dla Ciebie wystarczy umówić się z warsztatem za ile zrobią a jak wyjdzie więcej to zabierasz i koniec.

Opublikowano
6 godzin temu, MarcinKa napisał:

A no to jak wolisz przerabiać to już sam szukaj jaki podejdzie.

I tak pewnie mocowanie będziesz musiał przerobić nie ma innej opcji.

A podłączenie to jak w starym B+ D+ i w ale u Ciebie chyba licznik na linkę to w nie wpinasz.

Altek jaki chcesz każdy pójdzie tylko przeróbka mocowania i koła pasowego.

Zapłacisz 100 czy max 150 za regeneracje i masz z glowy to aż taki majątek??

A nawet jak będzie za dużo dla Ciebie wystarczy umówić się z warsztatem za ile zrobią a jak wyjdzie więcej to zabierasz i koniec.

Tylko tam też jest regulator napięcia przymocowany do zbiornika paliwa i np ja on się okaże uszkodzony? 

Opublikowano
3 godziny temu, lukasz51195 napisał:

Tylko tam też jest regulator napięcia przymocowany do zbiornika paliwa i np ja on się okaże uszkodzony? 

To go wywalisz a ten co naprawia zalozy Ci elektroniczny do alternatora.

1 godzinę temu, lukasz51195 napisał:

. A to nie jest tak że jak jest plus normalnie to jest to alternator? 

Plus może być też normalnie na prądnicy.

Ale 84r to raczej nie będzie prądnica.Ot taki pewnie jakiś wymysł inny z regulatorem osobno.

Opublikowano
35 minut temu, MarcinKa napisał:

To go wywalisz a ten co naprawia zalozy Ci elektroniczny do alternatora.

Plus może być też normalnie na prądnicy.

Ale 84r to raczej nie będzie prądnica.Ot taki pewnie jakiś wymysł inny z regulatorem osobno.

Ok, dzięki. Jak nikt nic nie podpowie to zrobię tak jak mówisz. Dzięki 🙂🤚

Opublikowano

Wiesz co,nie obraź się ale jak nie wiesz takich podstaw zabaw z prądami w ciągniku to nijak Ci to wytłumaczyć tak na odległość.

Rozumiem może że chcesz sam ale chyba będzie najszybciej jak albo tak jak pisałem dasz to komuś kto to zrobi albo ktoś Ci po prostu pomoże.

 

  • Like 1
Opublikowano

Witam, to znowu ja, Panowie mam pytanie z jakiego samochodu podejdzie alternator do tej Renault 461, bo mechanik powiedział że tam jest pasek 10 a w samochodach zazwyczaj jest 13 i mówił że jak by założył pasek 10 na alternator 13 to mogło by to nie działać. Czekam na waszą pomoc. Pozdrawiam 

Opublikowano
1 godzinę temu, mirro napisał:

Przy tym pasku kółko wyciera się dość znacznie i potem pasek ślizga sie pod obciażeniem. Kup se z kółkem i nie kombinuj

Ja chcę kupić z kołem pasowym tylko nie wiem z jakiego samochodu założyć. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v